فیس بوک سایت رسانه های اجتماعی محبوب ترین در جهان با بیش از دو میلیارد دلار ماهانه کاربران است. به چشم انداز و مشتریان با پیام های بازاریابی خود را بیشتر به شما پرداخت هر کلیک (PPC) که می توانید رانندگی کنید نرخ مقرون به صرفه از فیس بوک. تبلیغات PPC این بسیار ارزان در مقایسه با گوگل AdWords است. کسب و کارهای کوچک حتی که بودجه محدود به تبلیغات فیس بوک استطاعت.
یکی از مهم ترین نکته برای درک تفاوت بین اخبار فیس بوک تبلیغات و فیس بوک افزایش پست.
فیس بوک اخبار خوراک تبلیغاتی
فیس بوک خبر خوان ستون فقرات فیس بوک نمایش طیف گسترده ای از محتوا از مردم با آنها شخص متصل شده است. وقتی کسی صفحه شما را دوست می دارد آنها را تبدیل به پیرو. این به این معنی که آنها را به فرصت برای دیدن مطالب خود را در صفحه فیس بوک خود را…
فیس بوک اخبار تبلیغات هستند تبلیغات نمایش داده در خبر همراه با بقیه محتوا که به اتصالات شما تحویل داده می شود و کسانی که شما را به عنوان مخاطبان مورد نظر خود را مشخص کنید. آگهی را از ابتدا با تصویر عنوان، توضیحات و آدرس ایجاد می کنید.
پست فیس بوک افزایش پست های فیس بوک افزایش و یا پست با حمایت مالی نیز ظاهر در اخبار تغذیه، اما با برخی از تفاوت های کلیدی. اگر یکی از پست های خود را نشان میدهد که بسیار محبوب است، شما می توانید آن را برای رسیدن به مردم بیشتر و تبدیل آن به یک پست تحت نظر پرداخت.
میانبر کوچک انتخاب مخاطبان مشابه به افرادی که در حال حاضر با استفاده از حساب که می تواند کمک به شما هدف قرار دادن مردم به سرعت وجود دارد. پست ها تحت نظر در این افراد خبری ظاهر می شود.
تفاوت کلیدی
تفاوت کلیدی است که اخبار فیس بوک تبلیغات خوراک شما ارائه انعطاف پذیری خیلی بیشتر “از پست های فیس بوک افزایش با توجه به ظاهر توضیحات و ارائه آدرس. تفاوت اصلی است پس از ارسال پست تحت نظر که شما آن ویرایش نمی باشد. زبان شما را در پست استفاده می شود ممکن است پیغام بازاریابی موثر نباشد.
اگر مشکل پیدا کردن تصاویر چشم نواز را برای شما پست تصاویر خاص در فیس بوک مرکز آگهی می تواند کمک کند. شما می توانید انتخاب فرمت های مختلف نیز هست و حتی یک تماس به عمل دکمه اضافه کنید.
تماس خود را به عمل در هدف خود را برای تبلیغ مانند گرفتن مشترکین و یا تلاش برای ایجاد فروش بستگی دارد. اول هدف خود را تعیین و سپس شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا فیس بوک تبلیغات و یا پست های فیس بوک افزایش هستند بهترین فرمت برای دریافت پیام خود را در سراسر.
فیس بوک سایت رسانه های اجتماعی محبوب ترین در جهان با بیش از دو میلیارد دلار ماهانه کاربران است. به چشم انداز و مشتریان با پیام های بازاریابی خود را بیشتر به شما پرداخت هر کلیک (PPC) که می توانید رانندگی کنید نرخ مقرون به صرفه از فیس بوک. تبلیغات PPC این بسیار ارزان در مقایسه با گوگل AdWords است. کسب و کارهای کوچک حتی که بودجه محدود به تبلیغات فیس بوک استطاعت.
یکی از مهم ترین نکته برای درک تفاوت بین اخبار فیس بوک تبلیغات و فیس بوک افزایش پست.
فیس بوک اخبار خوراک تبلیغاتی
فیس بوک خبر خوان ستون فقرات فیس بوک نمایش طیف گسترده ای از محتوا از مردم با آنها شخص متصل شده است. وقتی کسی صفحه شما را دوست می دارد آنها را تبدیل به پیرو. این به این معنی که آنها را به فرصت برای دیدن مطالب خود را در صفحه فیس بوک خود را…
فیس بوک اخبار تبلیغات هستند تبلیغات نمایش داده در خبر همراه با بقیه محتوا که به اتصالات شما تحویل داده می شود و کسانی که شما را به عنوان مخاطبان مورد نظر خود را مشخص کنید. آگهی را از ابتدا با تصویر عنوان، توضیحات و آدرس ایجاد می کنید.
پست فیس بوک افزایش پست های فیس بوک افزایش و یا پست با حمایت مالی نیز ظاهر در اخبار تغذیه، اما با برخی از تفاوت های کلیدی. اگر یکی از پست های خود را نشان میدهد که بسیار محبوب است، شما می توانید آن را برای رسیدن به مردم بیشتر و تبدیل آن به یک پست تحت نظر پرداخت.
میانبر کوچک انتخاب مخاطبان مشابه به افرادی که در حال حاضر با استفاده از حساب که می تواند کمک به شما هدف قرار دادن مردم به سرعت وجود دارد. پست ها تحت نظر در این افراد خبری ظاهر می شود.
تفاوت کلیدی
تفاوت کلیدی است که اخبار فیس بوک تبلیغات خوراک شما ارائه انعطاف پذیری خیلی بیشتر “از پست های فیس بوک افزایش با توجه به ظاهر توضیحات و ارائه آدرس. تفاوت اصلی است پس از ارسال پست تحت نظر که شما آن ویرایش نمی باشد. زبان شما را در پست استفاده می شود ممکن است پیغام بازاریابی موثر نباشد.
اگر مشکل پیدا کردن تصاویر چشم نواز را برای شما پست تصاویر خاص در فیس بوک مرکز آگهی می تواند کمک کند. شما می توانید انتخاب فرمت های مختلف نیز هست و حتی یک تماس به عمل دکمه اضافه کنید.
تماس خود را به عمل در هدف خود را برای تبلیغ مانند گرفتن مشترکین و یا تلاش برای ایجاد فروش بستگی دارد. اول هدف خود را تعیین و سپس شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا فیس بوک تبلیغات و یا پست های فیس بوک افزایش هستند بهترین فرمت برای دریافت پیام خود را در سراسر.