به عنوان یک gamer از اواخر 80 ‘s تا به حال، احساس می کنم که مردم فراموش کرده اساس و مفهوم نسبی دو جامد بازی/گیم پلی. بازی قدیمی و یا اصلی بازی از whence بازی همه ما می دانیم و عشق امروز قدردانی بیشتری برای عصر کنونی ما از بازی اجازه می دهد. مردم بسیاری از منتقدان بسیار قوی از نینتندو است. با این حال، چنین Wii U یا پیچیده گرافیک خود بازی است که نینتندو شناور است خانواده و اصول باشیم. آنها با عناوین مختلف اما ماریو موبایل و کامپیوتر خر کنگ کربی, و غیره, همیشه اطراف است. آن شخصیت و بازی های مربوطه خود را به عنوان بی پایان به عنوان سیستم ما آنها را در کشف شده است.
Retro بازی ها نیز بسیار اختصاصی تر اجازه داده و نظر با توجه به واقعیت وجود مهارت بدون کارت حافظه یا حافظه داخلی هارد دیسک است. یکپارچهسازی با سیستمعامل بازی هنوز هر چند قوی می رویم. نسخه تجدید نظر شده از عناوین مانند دیوانه، متال گیر جامد و Streetfighter می رویم به عنوان قوی به عنوان روز آنها آزاد شدند. برای سبکهای نظر درباره دستاوردهای اما مورد انجماد گیم پلی نیست. پارسه از 80 ‘s بودند که به راحتی قادر به شناسایی نوع از نظر آنها وانمود می دعا. برخی رفت مسیر استراتژیست یا نقش بازیکن/اقدام آرپیجی با فاینال فانتزی یا تیرانداز اول شخص با دوک Nukem و عذاب; در حالی که دیگران با ورزش از Techmo کاسه دو دیوانه رفت. دو بزرگترین سبکهای بازی که امروزه پررونق است FGC یا جامعه بازی مبارزه, و بازیکنان MOBA یا چند نفره آنلاین جنگ آرنا. MMO یا عظیم چند نفره آنلاین بازی همواره حفظ يک جمعيت گسترده تا کنون. مانند Streetfighter شمشیر مانا نفس آتش, مورتال کمبت وجود لیگ افسانه هابیت و تعجب در مقابل سری نخواهد بود اگر برای بازی های انقلابی ما این واقعیت باقی است.
بدون توجه به مسیر ما را انتخاب کنید، ما باید همیشه تصدیق منشا و یا بازی. هنگامی که شما به عنوان یک gamer رشد شما نیز بیشتر به مکانیک و داستان بازی بازی شما را از گذشته. بازی های قدیمی تر نیز به اعمال استراتژی ها و تاکتیک های به عنوان جدیدتر یا زمان ما امروز شما اجازه. در صورت امکان بازی عنوان قدیمی تر از یک بازی است که ممکن است مورد علاقه شما. شما ممکن است از بازی های اصلی به چالش کشیدن خیلی بیشتر از شما انتظار. سرگرم کننده و بازی را!
به عنوان یک gamer از اواخر 80 ‘s تا به حال، احساس می کنم که مردم فراموش کرده اساس و مفهوم نسبی دو جامد بازی/گیم پلی. بازی قدیمی و یا اصلی بازی از whence بازی همه ما می دانیم و عشق امروز قدردانی بیشتری برای عصر کنونی ما از بازی اجازه می دهد. مردم بسیاری از منتقدان بسیار قوی از نینتندو است. با این حال، چنین Wii U یا پیچیده گرافیک خود بازی است که نینتندو شناور است خانواده و اصول باشیم. آنها با عناوین مختلف اما ماریو موبایل و کامپیوتر خر کنگ کربی, و غیره, همیشه اطراف است. آن شخصیت و بازی های مربوطه خود را به عنوان بی پایان به عنوان سیستم ما آنها را در کشف شده است.
Retro بازی ها نیز بسیار اختصاصی تر اجازه داده و نظر با توجه به واقعیت وجود مهارت بدون کارت حافظه یا حافظه داخلی هارد دیسک است. یکپارچهسازی با سیستمعامل بازی هنوز هر چند قوی می رویم. نسخه تجدید نظر شده از عناوین مانند دیوانه، متال گیر جامد و Streetfighter می رویم به عنوان قوی به عنوان روز آنها آزاد شدند. برای سبکهای نظر درباره دستاوردهای اما مورد انجماد گیم پلی نیست. پارسه از 80 ‘s بودند که به راحتی قادر به شناسایی نوع از نظر آنها وانمود می دعا. برخی رفت مسیر استراتژیست یا نقش بازیکن/اقدام آرپیجی با فاینال فانتزی یا تیرانداز اول شخص با دوک Nukem و عذاب; در حالی که دیگران با ورزش از Techmo کاسه دو دیوانه رفت. دو بزرگترین سبکهای بازی که امروزه پررونق است FGC یا جامعه بازی مبارزه, و بازیکنان MOBA یا چند نفره آنلاین جنگ آرنا. MMO یا عظیم چند نفره آنلاین بازی همواره حفظ يک جمعيت گسترده تا کنون. مانند Streetfighter شمشیر مانا نفس آتش, مورتال کمبت وجود لیگ افسانه هابیت و تعجب در مقابل سری نخواهد بود اگر برای بازی های انقلابی ما این واقعیت باقی است.
بدون توجه به مسیر ما را انتخاب کنید، ما باید همیشه تصدیق منشا و یا بازی. هنگامی که شما به عنوان یک gamer رشد شما نیز بیشتر به مکانیک و داستان بازی بازی شما را از گذشته. بازی های قدیمی تر نیز به اعمال استراتژی ها و تاکتیک های به عنوان جدیدتر یا زمان ما امروز شما اجازه. در صورت امکان بازی عنوان قدیمی تر از یک بازی است که ممکن است مورد علاقه شما. شما ممکن است از بازی های اصلی به چالش کشیدن خیلی بیشتر از شما انتظار. سرگرم کننده و بازی را!