اجتماعی رسانه بازاریابی فرایند لون توجه و وب ترافیک از طریق سایت های رسانه های اجتماعی است. در طی این فرآیند معمولا محتوای خلاق به رسیدن به توده ها از طریق تبلیغ از یک منبع مورد اعتماد شخص ثالث برای اینکه مردم به مطالب مورد علاقه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و ایجاد زنجیره های معیوب است که کسب و کار ایجاد می شود باید پوشش و فراتر از بازار مخاطب در نظر گرفته شده است. هر بازاریاب آنلاین نیاز به هدف محصول، خدمات و دلیلی ارتقاء از طریق گسترده و قریب به اتفاق قربانیان شبکه جهانی وب. اگر شما در حال حاضر آن چیزهایی که در ذهن شما و سپس تبریک! که احتمالا می تواند سخت ترین بخشی از ورود به چالش رسانه های اجتماعی و از حال حاضر در حال حاضر، هر تلاش تنها کمک به رسیدن به این اهداف موثر و بی وقفه تا پای خود را در وضعیت اجتماعی رسانه گورو قرار می دهید.
رسانه های اجتماعی جهان گسترده و توسعه بیشتر از همیشه است. پلت فرم بسیار استراتژیک بازاریابی که می رسد فرهنگ های مختلف، سن، مذهب، جنس، مکان، منافع و چنین، بنابراین آن را کامل وسیله نقلیه برای رسیدن به هدف قرار دادن مخاطبان حق و دستیابی به موفقیت کل می سازد. تمام جهان درباره بازی های ویدئویی، به عنوان مثال، اما فقط مردم بازی های ویدئویی است که بخشی از منافع خود مراقبت کنید. اگر هدف شما مخاطبان مرد با تبلیغات کفش پاشنه بلند در فروش، شاید برخی از آنها می خواهند و خرید یک جفت یا 2 برای همسران خود را, اما جفت یا 2 دقیقا نوع اثر شما می خواهید. بنابراین، تمرکز به سنین گروه خاص و برخی عوامل دیگر که باعث برخی از خدمات و محصولات، فیلم ها و اخبار به “ویروسی”
اول ما باید بدانید که پایه شبکه اجتماعی سایت
فیس بوک
برگزاری بیش از 900 میلیون کاربر ، اگر شما; دوباره #39 & در حال حاضر کاربر فیس بوک این واقعا جدید به شما ممکن است، اما بسیاری از ویژگی های ذکر. شما می توانید ایجاد صفحه اختصاصی کسب و کار و تعامل به طور مستقیم، و با مشتریان شما آپلود رایگان تصاویر محصولات و فیلم ها از خدمات شما قصد ارائه و یا محصول شما سعی در فروش رایگان. به این ترتیب شما می توانید پایگاه داده ای از مردم که در پست های خود را به دوستان خود به اشتراک بگذارید ساخت و قبل از ایجاد زنجیره هرگز پایان وجود دارد. بنابراین مردم اگر یک کامپیوتر قابل حمل، دسکتاپ، قرص و یا تلفن همراه متصل همیشه با رسانه ها در راه است که شما باید استفاده از بسیاری از سایت های رسانه های اجتماعی این ادغام یکپارچه تلفن همراه است. مردم به فیس بوک، در هر موقعیتی در حالی که، تخفیف در پارک، در خانه در مدرسه در محل کار وارد شوید. پس شما & #39; دوباره وجود دارد، ترویج کسب و کار شما آن را در خبر خوان و شما نمایش داده می شود وجود دارد، انجام مداوم بازی ترفند ذهن به نقطه ای که مردم می دید چیزی جذاب و ارزش چک با توجه به منافع خود می شود. بسیاری از شرکت های بزرگ مثل استارباکس و مایکروسافت و اپل و راک استار پیشی نگرفتند، پپسی و غیره. همان را انجام می دهند و آن را کاملا کار می کند!
وبلاگ
وبلاگ یک راه آسان برای مردم برای برقراری ارتباط در روش نیمه حرفه ای به کیفیت مطالب هستند. محتوای با کیفیت است که همیشه کلید خوب نوشتن و در نتیجه، وبلاگ نویسی خوب است. بسیاری از وبلاگ ها سیستم مدیریت محتوا (مدیریت محتوا خدمات) که در آن شما می توانید نام و رایگان در کمتر از 5 دقیقه در حال اجرا وجود دارد، برخی از این وبلاگ های وردپرس و احتمالا بیشتر کاربر پسند یکی Tumblr. یکی از ترفندهای اینجا دانستن است که مخاطبان خود را به بازار خود را که شما هدف قرار دادن و آنچه شما می خواهید برای انجام با آن. در حال حاضر این با برخی از دانش SEO یا بهینه سازی موتور جستجو که به عبارت دیگر با استفاده از کلمات کلیدی مناسب به عنوان بالا که ممکن است در موتور جستجوی گوگل یعنی رتبه، بینگ. آن را مربوط به پست های خود را کرده است و در همان زمان شما را حاصل کنید که شما با استفاده از ابزار جستجو کلید واژه برای بررسی رقابت و تعداد جستجوی این کلمه کلیدی داده شده است. كمترين رقابت و بيشترين تعداد جستجو در ماه راحت تر برای شما میشود. اگر شما به تبلیغات وب سایت خود را نگه داشتن سرویس چت و پشتیبانی فنی، شما می توانست تا کلمات کلیدی خاص بسیار اول را افرادی که به دنبال خدمت شما شما را پیدا کنید. آن است، برای مثال پشتیبانی فنی برای ویندوز، و سپس شما #39 &; تخم ریزی باید کلمات خاص به عنوان رفتن بیشتر مستقیما به نقطه باشد. از آنجا که رقابت خواهد شد واقعا بالا و ویندوز پشتیبانی فنی مطالب گسترده، شما را به تمرکز و رفتن بیشتر سرویس های خاص ارائه می دهد محصول خود را، بنابراین، اضافه کردن کلمات کلیدی بیشتر برای رفتن به نقطه می شود موفق ترین راه برای انجام آن و شما در موتورهای جستجو رتبه بالاتر خواهد بود و مردم محصول خود را به راحتی پیدا کنید. از “فنی پشتیبانی چت” به “فنی پشتیبانی چت برای ویندوز 7 و ایکس پی” شما می توانید ببینید چه ما هستند مفهوم خدمات ارائه ساخت آن مشخص تر، دقیق و سپس رقابت پشتیبانی از سیستم عامل های تلفن همراه, تلفن های همراه، باریک شدن مک آی فون ، ویندوز ویستا، ویندوز 8 و از جمله، سمت چپ و این سایت به ارائه خدمات نمی مربوط به شما & #39; دوباره خواهد شانس خود را برای افرادی که صرفا به دنبال بر داشت سرقت چت پشتیبانی از ویندوز 7 و ایکس پی. یک بار درک مفهوم کلمه کلیدی شما می توانید ادامه و ایجاد محتوا در وبلاگ است که آسان برای پیدا کردن در موتور جستجو از جمله برچسب ها درست می شود.
سپس ما اجتماعی رسانه یکپارچگی دوباره در فضای وبلاگ است. بسیاری از گزینه های به اشتراک گذاری مطالب وبلاگ شما وجود دارد. بسیاری از خدمات مدیریت محتوا مانند Tumblr دکمه های رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاری و دوست و یا دوست نداشتن است. شما باید به دنبال گزینه هایی برای فعال کردن آنها را (در مورد نادر در آنها به طور پیش فرض فعال نشده است) بنابراین هر پست شما داشته های سهم در تویتر, گوگل + فیس بوک و غیره. و Reblog درون شبکه وبلاگ نویسی شما دو وابسته. با کیفیت عالی و چشم نواز مطالب شما به تشویق مردم برای به اشتراک گذاشتن داستان های خود را در رسانه های دیگر سایت ها مانند آنهایی که در بالا ذکر شد به علاوه شما به اشتراک گذاری آنها و وجود شما برجسته شانس رسیدن به مخاطبان گسترده تر است.
توییتر
A سریع رشد، سایت رسانه های اجتماعی بسیار محبوب. با بیش از 340 میلیون توییت 00 روز و حدود 140 000 کاربران در سراسر جهان، این پلت فرم است زیبا جذاب برای کسب و کار و شرکت نیز برای مشهور، موسیقیدانان، بازیکنان، همه! صدای جیر جیر پیام 140 کاراکتر حداکثر که یکی نوشتن پست و می و پیروان خواندن و دیدن هر زمان در خبرخوان خود است. بحث در مورد آن به طور مستقیم ارتباط برقرار کردن و شروع به مکالمه جدید یکی از چیزهایی است که این پلت فرم بسیار موفقیت آمیز است. راه آنها دنبال کیم کارداشیان و خواندن و بحث در مورد همه چیز او را در روز توییت همان شیوه آنها می تواند با تبلیغات و بازاریابی مبارزات مورد برندها و محصولات مورد علاقه خود را انجام دهد. 140,000,000
کاربران به هدف قرار دادن مخاطبان حق ممکن است به صدا مانند یک کار دشوار است اما آن را از طرف دیگر سکه که به معنی بیشتر مشتریان بالقوه برای کسب و کار دیده می شود. هنگامی که شما به زنجیره شریر قبلا ذکر هر سایت رسانه های اجتماعی، همه چیز فقط توسط خود و اولین چیزی که شما متوجه & یخ #39; صدها نفر از صدها نفر از مردم در نام تجاری شما مشغول صحبت کردن در مورد آن، آن را بررسی و دیگران گفتن می آید نگه دارید درباره رویدادهای عمومی و از جمله.
LinkedIn
احتمالا نه چندان محبوب پلت فرم ساخت آن را خسته کننده برای برخی از مردم، اما بسیار حرفه ای و استراتژیک یکی برای بقیه. برخی از افراد ساعت های طولانی در چت صرف خواهد شد و یا به دیگر صحبت کردن در مورد چیزهای احمقانه و بی اهمیت، در عوض، این شبکه اجتماعی به نقطه یک راست می رود. افراد در فیس بوک و توییتر به عنوان مثال، دنبال کسی مورد علاقه خود را برای به خاطر سادگی معاشرت و همچنین کسب و کار و شرکت ها اما مربوط به فیلتر و ترک لذت پشت دو تمرکز عمیق تر در حرفه ای در رسانه های اجتماعی در نظر گرفته شده است.
در ارتباط با، شما می توانید بخشی از مردم به دنبال کار/خدمات یا بخشی از یک شرکت کار/خدمات ارائه. شما می توانید یک پروفایل شخصی با اطلاعات حرفه ای خود را در مورد خودتان، مطالعات، اطلاعات تماس، منافع، گواهینامه، شناسه و غیره ایجاد کنید. مصر، ایجاد صفحه کسب و کار و یا شرکت در راه همان که شما این کار را در فیس بوک یا توییتر تامین همان هدف: اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد نام تجاری خدمات، محصولات و مخاطبان و پیروان خود را با شرکت شما به روز نگه دارید.
یوتیوب YouTube
بستر های نرم افزاری بسیار جالب است. مردم به پخش فیلم از هر نوع و یا توسط هر وب سایت است که backlink به آن و یا موتورهای جستجو هدایت می شود. هنگامی که مردم وجود دارد در آنجا داده شده “مرتبط با فیلم ها بیشتر” در ستون سمت راست صفحه نمایش دارید. از کلیپ باعث پیدا کردن چیزهایی که شما هرگز به فکر شما را پیدا: جالب موضوعات فیلم خنده دار چگونه به نوع فیلم ها، با کلیک بر روی تبلیغات و غیره. خود فرصت دیده می شود طاقت فرسا هستند و شما همچنین می توانید افراد مشترک شدن در کانال شما، که در شرایط دیگر، فضای YouTube خود را که شما آپلود فیلم خود را. برخی از مردم آن را جالب تر و راحت تر فقط تماشا ویدیو به جای خواندن کل مقاله پیدا کنید. منابع تصاویری دارید. اگر شما برای ترویج مد لباس و که هدف بازاریابی رسانه های اجتماعی تمام نیست، شما همراه با گزینه های دیگر آپلود یک ویدیو با مردم مدلسازی لباس های خود را تغییر مسیر مردم به سایت اصلی کسب و کار شما می توانید، مردم برای به اشتراک گذاشتن خود دو ویدئو، توصیه مشترک شدن در آینده ویدئو نسخه های به روز به بازدید خود را “وبلاگ مد”، صفحه خود در فیس بوک، به دنبال شما در تویتر و گوگل + مربوط، و غیره. بستن چشم و سعی کنید به تجسم نمودار درخت کل رسانه های اجتماعی استراتژی بازاریابی و چگونه آن دو بالقوه می شود رسیدن به هر گوشه تنها شبکه جهانی وب. بلند پروازانه, آیا چنین نیست؟
نبرد گوگل سایت های گوگل +
A وارد نسبتا جدید در رسانه های اجتماعی + ادغام ارائه انواع خدمات از جمله Gmail گوگل + اصول اولیه گوگل + حلقه هایی که شما به اشتراک گذاشتن اطلاعات و یا “وضعیت” را در فیس بوک راه اجازه کند اما محبوبیت کمتر است بنابراین پدر. شما باید ویژگی “جریان” شبیه به فیس بوک & #39; s t اخبار،کلاه را اجازه شما ببینید چه دیگران را دارد تا به گزینه ای را برای زیر تویتر نیز دو بسیار مشابه.
این سرویس بسیار جذاب است “دو حرفه ای و شبکه های کسب و کار به دلیل انحصار و ادغام خدمات. ایجاد یک حساب Gmail به عنوان مثال و بدون شما آن را غیر فعال، به طور پیش فرض شما باید دسترسی به این سرویس و مشخصات آماده برای ویرایش تصویر، اطلاعات تماس، و غیره. شما باید دسترسی به کل گوگل + از جمله شبکه در حال حاضر به ذکر است موتور صرفه جویی و نمایش نتایج را به مناسب ترین چیز برای شما جی میل, یوتیوب شما +، محافل، اصول اولیه و حتی جستجو شناخته. راحت به ذخیره است گوگل + حساب برای هر فروشنده رسانه های اجتماعی چون آن & #39; ها قابلیت های بالقوه و چون هیچ منبع خیلی کم و یا بیش از حد در بازاریابی است. ممکن است تاثیر یکسانی 30 ثانیه آگهی در تلویزیون از بیلبورد کوچک در اتوبوس ندارد اما بیشتر شما را دریافت پیام دیر نتایج بهتر به شما انجام خواهد شد.
انجام آمار رسانه اجتماعی
بر اساس مطالعات جدید 87 در رسانه های اجتماعی بازاریابی تا 2012, این رویکرد از مشتریان شرکت دو نام B2C و یا کسب و کار به جامعه رشد کرده و رسیده 16% از تعامل مشتری اما پتانسیل رشد 57 دو دارد درصد در 5 سال آینده. 30% جمعیت در سراسر جهان در حال حاضر برای همیشه آنلاین است یا نوعی موقت دسترسی به وب. بیش از 1/5 از مصرف کننده & #39; ها وقت آزاد در سایت های رسانه های اجتماعی، رسیدن به تقریبی 250 میلیون تویت ها و وضعیت فیس بوک 800 میلیون هر روز به روز صرف بودن است. تنها در ایالات متحده آمریکا ۸۰ درصد کاربران آنلاین سایت های رسانه های اجتماعی و یا وبلاگ خود را صرف. 60 درصد از مردم با استفاده از فرمت های 3 یا بیشتر دیجیتال تحقیقات محصول مقایسه قیمت و اطلاعات درباره خرید مورد نظر بودن 40 درصد از آن انجام شود از طریق شبکه اجتماعی سایت های مانند فیس بوک و یا به سادگی تغییر مسیر از یکی از این سایت ها که منجر به تعامل مستقیم حتی نوشته شده با خرده فروشان در مورد ارائه می دهد. حدود 56 درصد آمریکایی ها را یک تا سه پروفایل در سایت رسانه های اجتماعی که 55 درصد آنها 45-55 ساله و داشتن حقایق بهینه سازی موتور جستجو (SEO) مشخصات حداقل یک
70 درصد از جستجو لینک کاربران کلیک بر روی آلی هستند. 46 درصد از تمام جستجوهای برای اطلاعات در مورد محصولات و یا خدمات است. نیمی از تمام جستجوها محلی است که در دستگاه های تلفن همراه انجام شده است. 66 ٪ از مشتریان جدید استفاده از جستجو و تحقیقات آنلاین برای کسب و کارهای محلی را پیدا کنید. 863 میلیون وب سایت جهانی که ذکر “SEO” وجود دارد 9.1 میلیون searchs متصل مخفف جمله هر ماه با عبارات بالا دو “جستجوگرها خدمات” و “شرکت جستجوگرها.” وجود دارد بیش از 60.000 کاربران توییتر شامل “SEO” در دفترچه خود را، وجود داشته است 13 میلیون وبلاگ پست منتشر شده که شامل “SEO” در عنوان و Amazon.com حمل تقریبا 2.700 کتاب مختلف در مورد SEO 75 درصد از جستجوگران هرگز حرکت گذشته صفحه اول نتایج. 93 درصد از تجربه آنلاین را با یک موتور جستجو آغاز خواهد شد. شرکت های B2B است که حفظ فعال محتوی 15% در حالی که کسانی که غفلت جستجوگرها متوسط تجربه وبلاگ نویسی و برنامه های جستجوگرها ترافیک کل وب سایت خود را به طور متوسط، در سال گذشته 25 درصد افزایش یافته در بازديد کلی رد. 21% از همه زمان صرف آنلاین در جستجوهای وب صرف است. سه بزرگ جستجو در موتور گوگل و بینگ و یاهو آنها در میان پنج سایت بیشترین بازدید در اینترنت است. با توجه به که AOL است 7 و Ask # 10 است. پنج تن از 10 بیشترین بازدید سایت برتر در وب موتورهای جستجو هستند.
در نتیجه، بازاریابی اجتماعی رسانه ها میدان که در آن حرفه ای و آماتور در تبلیغات می تواند در سراسر و ایده های خود را و برنامه اجرای تکنیک های خود را قرار داده است. هیچ فروشنده رسانه اجتماعی دانشگاه یا کالج درجه، این دانش است که باید با تحقیقات گسترده آشنا وجود دارد، آن باید به طور منظم کار و آزمایش در زمینه مورد نظر. استراتژی انقلابی است که پایین تاکتیک تبلیغاتی تلویزیون قدیمی آن تغییر به بازار آنلاین مورد استفاده قرار گرفته است. مردمی که ترجیح می دهند به آنلاین در رایانه یا دستگاه قادر به در مقابل افرادی که به تماشای تلویزیون پیوسته هر روز رشد می کند. آمار نشان می دهد رسانه های اجتماعی بازاریابی در درصد تاثیر کمتر در مقایسه با روش میراث تبلیغات اما پتانسیل آن را دارد و جایی برای رشد در قریب به اتفاق قربانیان بدون شک است و می تواند بسیار بهبود یافته و تعاملی از تلویزیون برای دهه گذشته بوده است .
اجتماعی رسانه بازاریابی فرایند لون توجه و وب ترافیک از طریق سایت های رسانه های اجتماعی است. در طی این فرآیند معمولا محتوای خلاق به رسیدن به توده ها از طریق تبلیغ از یک منبع مورد اعتماد شخص ثالث برای اینکه مردم به مطالب مورد علاقه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و ایجاد زنجیره های معیوب است که کسب و کار ایجاد می شود باید پوشش و فراتر از بازار مخاطب در نظر گرفته شده است. هر بازاریاب آنلاین نیاز به هدف محصول، خدمات و دلیلی ارتقاء از طریق گسترده و قریب به اتفاق قربانیان شبکه جهانی وب. اگر شما در حال حاضر آن چیزهایی که در ذهن شما و سپس تبریک! که احتمالا می تواند سخت ترین بخشی از ورود به چالش رسانه های اجتماعی و از حال حاضر در حال حاضر، هر تلاش تنها کمک به رسیدن به این اهداف موثر و بی وقفه تا پای خود را در وضعیت اجتماعی رسانه گورو قرار می دهید.
رسانه های اجتماعی جهان گسترده و توسعه بیشتر از همیشه است. پلت فرم بسیار استراتژیک بازاریابی که می رسد فرهنگ های مختلف، سن، مذهب، جنس، مکان، منافع و چنین، بنابراین آن را کامل وسیله نقلیه برای رسیدن به هدف قرار دادن مخاطبان حق و دستیابی به موفقیت کل می سازد. تمام جهان درباره بازی های ویدئویی، به عنوان مثال، اما فقط مردم بازی های ویدئویی است که بخشی از منافع خود مراقبت کنید. اگر هدف شما مخاطبان مرد با تبلیغات کفش پاشنه بلند در فروش، شاید برخی از آنها می خواهند و خرید یک جفت یا 2 برای همسران خود را, اما جفت یا 2 دقیقا نوع اثر شما می خواهید. بنابراین، تمرکز به سنین گروه خاص و برخی عوامل دیگر که باعث برخی از خدمات و محصولات، فیلم ها و اخبار به “ویروسی”
اول ما باید بدانید که پایه شبکه اجتماعی سایت
فیس بوک
برگزاری بیش از 900 میلیون کاربر ، اگر شما; دوباره #39 & در حال حاضر کاربر فیس بوک این واقعا جدید به شما ممکن است، اما بسیاری از ویژگی های ذکر. شما می توانید ایجاد صفحه اختصاصی کسب و کار و تعامل به طور مستقیم، و با مشتریان شما آپلود رایگان تصاویر محصولات و فیلم ها از خدمات شما قصد ارائه و یا محصول شما سعی در فروش رایگان. به این ترتیب شما می توانید پایگاه داده ای از مردم که در پست های خود را به دوستان خود به اشتراک بگذارید ساخت و قبل از ایجاد زنجیره هرگز پایان وجود دارد. بنابراین مردم اگر یک کامپیوتر قابل حمل، دسکتاپ، قرص و یا تلفن همراه متصل همیشه با رسانه ها در راه است که شما باید استفاده از بسیاری از سایت های رسانه های اجتماعی این ادغام یکپارچه تلفن همراه است. مردم به فیس بوک، در هر موقعیتی در حالی که، تخفیف در پارک، در خانه در مدرسه در محل کار وارد شوید. پس شما & #39; دوباره وجود دارد، ترویج کسب و کار شما آن را در خبر خوان و شما نمایش داده می شود وجود دارد، انجام مداوم بازی ترفند ذهن به نقطه ای که مردم می دید چیزی جذاب و ارزش چک با توجه به منافع خود می شود. بسیاری از شرکت های بزرگ مثل استارباکس و مایکروسافت و اپل و راک استار پیشی نگرفتند، پپسی و غیره. همان را انجام می دهند و آن را کاملا کار می کند!
وبلاگ
وبلاگ یک راه آسان برای مردم برای برقراری ارتباط در روش نیمه حرفه ای به کیفیت مطالب هستند. محتوای با کیفیت است که همیشه کلید خوب نوشتن و در نتیجه، وبلاگ نویسی خوب است. بسیاری از وبلاگ ها سیستم مدیریت محتوا (مدیریت محتوا خدمات) که در آن شما می توانید نام و رایگان در کمتر از 5 دقیقه در حال اجرا وجود دارد، برخی از این وبلاگ های وردپرس و احتمالا بیشتر کاربر پسند یکی Tumblr. یکی از ترفندهای اینجا دانستن است که مخاطبان خود را به بازار خود را که شما هدف قرار دادن و آنچه شما می خواهید برای انجام با آن. در حال حاضر این با برخی از دانش SEO یا بهینه سازی موتور جستجو که به عبارت دیگر با استفاده از کلمات کلیدی مناسب به عنوان بالا که ممکن است در موتور جستجوی گوگل یعنی رتبه، بینگ. آن را مربوط به پست های خود را کرده است و در همان زمان شما را حاصل کنید که شما با استفاده از ابزار جستجو کلید واژه برای بررسی رقابت و تعداد جستجوی این کلمه کلیدی داده شده است. كمترين رقابت و بيشترين تعداد جستجو در ماه راحت تر برای شما میشود. اگر شما به تبلیغات وب سایت خود را نگه داشتن سرویس چت و پشتیبانی فنی، شما می توانست تا کلمات کلیدی خاص بسیار اول را افرادی که به دنبال خدمت شما شما را پیدا کنید. آن است، برای مثال پشتیبانی فنی برای ویندوز، و سپس شما #39 &; تخم ریزی باید کلمات خاص به عنوان رفتن بیشتر مستقیما به نقطه باشد. از آنجا که رقابت خواهد شد واقعا بالا و ویندوز پشتیبانی فنی مطالب گسترده، شما را به تمرکز و رفتن بیشتر سرویس های خاص ارائه می دهد محصول خود را، بنابراین، اضافه کردن کلمات کلیدی بیشتر برای رفتن به نقطه می شود موفق ترین راه برای انجام آن و شما در موتورهای جستجو رتبه بالاتر خواهد بود و مردم محصول خود را به راحتی پیدا کنید. از “فنی پشتیبانی چت” به “فنی پشتیبانی چت برای ویندوز 7 و ایکس پی” شما می توانید ببینید چه ما هستند مفهوم خدمات ارائه ساخت آن مشخص تر، دقیق و سپس رقابت پشتیبانی از سیستم عامل های تلفن همراه, تلفن های همراه، باریک شدن مک آی فون ، ویندوز ویستا، ویندوز 8 و از جمله، سمت چپ و این سایت به ارائه خدمات نمی مربوط به شما & #39; دوباره خواهد شانس خود را برای افرادی که صرفا به دنبال بر داشت سرقت چت پشتیبانی از ویندوز 7 و ایکس پی. یک بار درک مفهوم کلمه کلیدی شما می توانید ادامه و ایجاد محتوا در وبلاگ است که آسان برای پیدا کردن در موتور جستجو از جمله برچسب ها درست می شود.
سپس ما اجتماعی رسانه یکپارچگی دوباره در فضای وبلاگ است. بسیاری از گزینه های به اشتراک گذاری مطالب وبلاگ شما وجود دارد. بسیاری از خدمات مدیریت محتوا مانند Tumblr دکمه های رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاری و دوست و یا دوست نداشتن است. شما باید به دنبال گزینه هایی برای فعال کردن آنها را (در مورد نادر در آنها به طور پیش فرض فعال نشده است) بنابراین هر پست شما داشته های سهم در تویتر, گوگل + فیس بوک و غیره. و Reblog درون شبکه وبلاگ نویسی شما دو وابسته. با کیفیت عالی و چشم نواز مطالب شما به تشویق مردم برای به اشتراک گذاشتن داستان های خود را در رسانه های دیگر سایت ها مانند آنهایی که در بالا ذکر شد به علاوه شما به اشتراک گذاری آنها و وجود شما برجسته شانس رسیدن به مخاطبان گسترده تر است.
توییتر
A سریع رشد، سایت رسانه های اجتماعی بسیار محبوب. با بیش از 340 میلیون توییت 00 روز و حدود 140 000 کاربران در سراسر جهان، این پلت فرم است زیبا جذاب برای کسب و کار و شرکت نیز برای مشهور، موسیقیدانان، بازیکنان، همه! صدای جیر جیر پیام 140 کاراکتر حداکثر که یکی نوشتن پست و می و پیروان خواندن و دیدن هر زمان در خبرخوان خود است. بحث در مورد آن به طور مستقیم ارتباط برقرار کردن و شروع به مکالمه جدید یکی از چیزهایی است که این پلت فرم بسیار موفقیت آمیز است. راه آنها دنبال کیم کارداشیان و خواندن و بحث در مورد همه چیز او را در روز توییت همان شیوه آنها می تواند با تبلیغات و بازاریابی مبارزات مورد برندها و محصولات مورد علاقه خود را انجام دهد. 140,000,000
کاربران به هدف قرار دادن مخاطبان حق ممکن است به صدا مانند یک کار دشوار است اما آن را از طرف دیگر سکه که به معنی بیشتر مشتریان بالقوه برای کسب و کار دیده می شود. هنگامی که شما به زنجیره شریر قبلا ذکر هر سایت رسانه های اجتماعی، همه چیز فقط توسط خود و اولین چیزی که شما متوجه & یخ #39; صدها نفر از صدها نفر از مردم در نام تجاری شما مشغول صحبت کردن در مورد آن، آن را بررسی و دیگران گفتن می آید نگه دارید درباره رویدادهای عمومی و از جمله.
LinkedIn
احتمالا نه چندان محبوب پلت فرم ساخت آن را خسته کننده برای برخی از مردم، اما بسیار حرفه ای و استراتژیک یکی برای بقیه. برخی از افراد ساعت های طولانی در چت صرف خواهد شد و یا به دیگر صحبت کردن در مورد چیزهای احمقانه و بی اهمیت، در عوض، این شبکه اجتماعی به نقطه یک راست می رود. افراد در فیس بوک و توییتر به عنوان مثال، دنبال کسی مورد علاقه خود را برای به خاطر سادگی معاشرت و همچنین کسب و کار و شرکت ها اما مربوط به فیلتر و ترک لذت پشت دو تمرکز عمیق تر در حرفه ای در رسانه های اجتماعی در نظر گرفته شده است.
در ارتباط با، شما می توانید بخشی از مردم به دنبال کار/خدمات یا بخشی از یک شرکت کار/خدمات ارائه. شما می توانید یک پروفایل شخصی با اطلاعات حرفه ای خود را در مورد خودتان، مطالعات، اطلاعات تماس، منافع، گواهینامه، شناسه و غیره ایجاد کنید. مصر، ایجاد صفحه کسب و کار و یا شرکت در راه همان که شما این کار را در فیس بوک یا توییتر تامین همان هدف: اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد نام تجاری خدمات، محصولات و مخاطبان و پیروان خود را با شرکت شما به روز نگه دارید.
یوتیوب YouTube
بستر های نرم افزاری بسیار جالب است. مردم به پخش فیلم از هر نوع و یا توسط هر وب سایت است که backlink به آن و یا موتورهای جستجو هدایت می شود. هنگامی که مردم وجود دارد در آنجا داده شده “مرتبط با فیلم ها بیشتر” در ستون سمت راست صفحه نمایش دارید. از کلیپ باعث پیدا کردن چیزهایی که شما هرگز به فکر شما را پیدا: جالب موضوعات فیلم خنده دار چگونه به نوع فیلم ها، با کلیک بر روی تبلیغات و غیره. خود فرصت دیده می شود طاقت فرسا هستند و شما همچنین می توانید افراد مشترک شدن در کانال شما، که در شرایط دیگر، فضای YouTube خود را که شما آپلود فیلم خود را. برخی از مردم آن را جالب تر و راحت تر فقط تماشا ویدیو به جای خواندن کل مقاله پیدا کنید. منابع تصاویری دارید. اگر شما برای ترویج مد لباس و که هدف بازاریابی رسانه های اجتماعی تمام نیست، شما همراه با گزینه های دیگر آپلود یک ویدیو با مردم مدلسازی لباس های خود را تغییر مسیر مردم به سایت اصلی کسب و کار شما می توانید، مردم برای به اشتراک گذاشتن خود دو ویدئو، توصیه مشترک شدن در آینده ویدئو نسخه های به روز به بازدید خود را “وبلاگ مد”، صفحه خود در فیس بوک، به دنبال شما در تویتر و گوگل + مربوط، و غیره. بستن چشم و سعی کنید به تجسم نمودار درخت کل رسانه های اجتماعی استراتژی بازاریابی و چگونه آن دو بالقوه می شود رسیدن به هر گوشه تنها شبکه جهانی وب. بلند پروازانه, آیا چنین نیست؟
نبرد گوگل سایت های گوگل +
A وارد نسبتا جدید در رسانه های اجتماعی + ادغام ارائه انواع خدمات از جمله Gmail گوگل + اصول اولیه گوگل + حلقه هایی که شما به اشتراک گذاشتن اطلاعات و یا “وضعیت” را در فیس بوک راه اجازه کند اما محبوبیت کمتر است بنابراین پدر. شما باید ویژگی “جریان” شبیه به فیس بوک & #39; s t اخبار،کلاه را اجازه شما ببینید چه دیگران را دارد تا به گزینه ای را برای زیر تویتر نیز دو بسیار مشابه.
این سرویس بسیار جذاب است “دو حرفه ای و شبکه های کسب و کار به دلیل انحصار و ادغام خدمات. ایجاد یک حساب Gmail به عنوان مثال و بدون شما آن را غیر فعال، به طور پیش فرض شما باید دسترسی به این سرویس و مشخصات آماده برای ویرایش تصویر، اطلاعات تماس، و غیره. شما باید دسترسی به کل گوگل + از جمله شبکه در حال حاضر به ذکر است موتور صرفه جویی و نمایش نتایج را به مناسب ترین چیز برای شما جی میل, یوتیوب شما +، محافل، اصول اولیه و حتی جستجو شناخته. راحت به ذخیره است گوگل + حساب برای هر فروشنده رسانه های اجتماعی چون آن & #39; ها قابلیت های بالقوه و چون هیچ منبع خیلی کم و یا بیش از حد در بازاریابی است. ممکن است تاثیر یکسانی 30 ثانیه آگهی در تلویزیون از بیلبورد کوچک در اتوبوس ندارد اما بیشتر شما را دریافت پیام دیر نتایج بهتر به شما انجام خواهد شد.
انجام آمار رسانه اجتماعی
بر اساس مطالعات جدید 87 در رسانه های اجتماعی بازاریابی تا 2012, این رویکرد از مشتریان شرکت دو نام B2C و یا کسب و کار به جامعه رشد کرده و رسیده 16% از تعامل مشتری اما پتانسیل رشد 57 دو دارد درصد در 5 سال آینده. 30% جمعیت در سراسر جهان در حال حاضر برای همیشه آنلاین است یا نوعی موقت دسترسی به وب. بیش از 1/5 از مصرف کننده & #39; ها وقت آزاد در سایت های رسانه های اجتماعی، رسیدن به تقریبی 250 میلیون تویت ها و وضعیت فیس بوک 800 میلیون هر روز به روز صرف بودن است. تنها در ایالات متحده آمریکا ۸۰ درصد کاربران آنلاین سایت های رسانه های اجتماعی و یا وبلاگ خود را صرف. 60 درصد از مردم با استفاده از فرمت های 3 یا بیشتر دیجیتال تحقیقات محصول مقایسه قیمت و اطلاعات درباره خرید مورد نظر بودن 40 درصد از آن انجام شود از طریق شبکه اجتماعی سایت های مانند فیس بوک و یا به سادگی تغییر مسیر از یکی از این سایت ها که منجر به تعامل مستقیم حتی نوشته شده با خرده فروشان در مورد ارائه می دهد. حدود 56 درصد آمریکایی ها را یک تا سه پروفایل در سایت رسانه های اجتماعی که 55 درصد آنها 45-55 ساله و داشتن حقایق بهینه سازی موتور جستجو (SEO) مشخصات حداقل یک
70 درصد از جستجو لینک کاربران کلیک بر روی آلی هستند. 46 درصد از تمام جستجوهای برای اطلاعات در مورد محصولات و یا خدمات است. نیمی از تمام جستجوها محلی است که در دستگاه های تلفن همراه انجام شده است. 66 ٪ از مشتریان جدید استفاده از جستجو و تحقیقات آنلاین برای کسب و کارهای محلی را پیدا کنید. 863 میلیون وب سایت جهانی که ذکر “SEO” وجود دارد 9.1 میلیون searchs متصل مخفف جمله هر ماه با عبارات بالا دو “جستجوگرها خدمات” و “شرکت جستجوگرها.” وجود دارد بیش از 60.000 کاربران توییتر شامل “SEO” در دفترچه خود را، وجود داشته است 13 میلیون وبلاگ پست منتشر شده که شامل “SEO” در عنوان و Amazon.com حمل تقریبا 2.700 کتاب مختلف در مورد SEO 75 درصد از جستجوگران هرگز حرکت گذشته صفحه اول نتایج. 93 درصد از تجربه آنلاین را با یک موتور جستجو آغاز خواهد شد. شرکت های B2B است که حفظ فعال محتوی 15% در حالی که کسانی که غفلت جستجوگرها متوسط تجربه وبلاگ نویسی و برنامه های جستجوگرها ترافیک کل وب سایت خود را به طور متوسط، در سال گذشته 25 درصد افزایش یافته در بازديد کلی رد. 21% از همه زمان صرف آنلاین در جستجوهای وب صرف است. سه بزرگ جستجو در موتور گوگل و بینگ و یاهو آنها در میان پنج سایت بیشترین بازدید در اینترنت است. با توجه به که AOL است 7 و Ask # 10 است. پنج تن از 10 بیشترین بازدید سایت برتر در وب موتورهای جستجو هستند.
در نتیجه، بازاریابی اجتماعی رسانه ها میدان که در آن حرفه ای و آماتور در تبلیغات می تواند در سراسر و ایده های خود را و برنامه اجرای تکنیک های خود را قرار داده است. هیچ فروشنده رسانه اجتماعی دانشگاه یا کالج درجه، این دانش است که باید با تحقیقات گسترده آشنا وجود دارد، آن باید به طور منظم کار و آزمایش در زمینه مورد نظر. استراتژی انقلابی است که پایین تاکتیک تبلیغاتی تلویزیون قدیمی آن تغییر به بازار آنلاین مورد استفاده قرار گرفته است. مردمی که ترجیح می دهند به آنلاین در رایانه یا دستگاه قادر به در مقابل افرادی که به تماشای تلویزیون پیوسته هر روز رشد می کند. آمار نشان می دهد رسانه های اجتماعی بازاریابی در درصد تاثیر کمتر در مقایسه با روش میراث تبلیغات اما پتانسیل آن را دارد و جایی برای رشد در قریب به اتفاق قربانیان بدون شک است و می تواند بسیار بهبود یافته و تعاملی از تلویزیون برای دهه گذشته بوده است .
