در صحبت با مربی همکار اخیرا، من از مربیان چند فکر می کنم که بازاریابی کار بیش از حد تذکر داده شد. این مربی گفت که او را برای انجام بازاریابی منفور و حساب بانکی اینجا از آن منعکس شده! است که او در حال اجرا از مشتریان و پول است.
اگر هر موضوع مشترک در میان مربیان، آن است که آنها دوست ندارند بازاریابی… آنها فقط می خواهم به مربی. اما وقتی که می آید به خط پایین، واقعیت این است که شما پول از مربیگری را ندارد-تنها از بازاریابی پول شما. بنابراین، سوال می شود چگونه ما می توانیم را بازاریابی سرگرمی های لذت بخش و حتی پس از آن ما در واقع آن را انجام دهد?
من فکر کردم روز دیگر وقتی که من کتاب کار و کاربرگ برای بسته های آموزشی ماهانه ما آماده بود. زمانی که من در مورد چقدر لذت آن می خواهد به در از طریق این مواد با اعضا، متوجه شدم که عنوان این اسناد فکر می تواند بهتر! پس از همه مربیان کار بیش از حد در حال حاضر آنها واقعا می خواهید بیشتر “کار” یعنی کتاب کار و کاربرگ پس هستند? سپس آن را به من می آمد. من کنید مواد من “راهکار” و “Playsheet” تغییر نام دهید. پس درک می خواهد که آنها می خواهند به بازی, کار, با مواد.
این تغییر ادراک را می توان به بازاریابی بیش از حد استفاده شده است. من می دانم آن کبیسه است، اما اگر شما آن را تماس بگیرید زمانی که برنامه ریزی زمان به کار بر روی بازاریابی خود را “بازی هم” جای? من در حال حاضر این انجام شده است. در ارسال بازی دوستان من است که من در کسب و کار من هر بیشتر در کار با کسب و کار من. من هیجان زده می کنید تا هر روز صبح، بنابراین من می توانید به دفتر من و “بازی بر روی کامپیوتر من”.
لیست “را به” من در حال حاضر لیست “را به انجام” نامیده می شود. من زمان پخش کسب و کار شامل چیزهایی است که من دوست دارم انجام: نوشتن ایمیل و کپی های تبلیغاتی (دوست دارم به نوشتن)، طراحی آموزشی (دوست دارم برای ایجاد چیز)، و داشتن مکالمات با چشم انداز (در گرافیک و صفحات وب (من عاشق هنری)، عشق به مردم را ملاقات کنید و اطلاعات بیشتر در مورد آنها).
اگر شما یکی از آن مربیان است که مواردی بازاریابی بنابراین در حال حاضر، من شما را چگونه شما می توانید آن را “بازی” به جای “کار” را به چالش می خواهم چگونه می توانید درک شما در مورد بازاریابی شما خواهد شد انجام آنچه در آن طول می کشد به بازار کسب و کار خود را تغییر دهید? پس از همه، آن را هنوز به انجام شود. پس چرا آن فعالیت لذت بخش تر?
به ترکیب این تغییر ادراک به کسب و کار شما در اینجا برخی از گام های دستی:
- را مدتی به اشفتگی فکری موقتی، آنچه شما می تواند به شما ساعت”کار” تبدیل به “زمان پخش” انجام
- سازمان دیده بان چگونه شما را به کسب و کار شما در گفتگو مراجعه کنید. اگر شما لذت بردن از هر جنبه ای از آن در مورد آن صحبت.
- لیست “را به” به “آیا دریافت به” لیست را تغییر دهید و ببینید چگونه این نگرش خود را در مورد آن.
عواقب آن می خواهد که لرزش اضطراب یا دیوانه وار است که می آید از بازاریابی متنفر خواهد شد نه در بازاریابی خود را imbibed. جای بازاریابی لرزش شادی است و بنابراین برای مشتریان جذاب تر باشد. با تغییر درک شما بازاریابی را لذت بخش تر می تواند. چرا آن را امتحان کنید!
در صحبت با مربی همکار اخیرا، من از مربیان چند فکر می کنم که بازاریابی کار بیش از حد تذکر داده شد. این مربی گفت که او را برای انجام بازاریابی منفور و حساب بانکی اینجا از آن منعکس شده! است که او در حال اجرا از مشتریان و پول است.
اگر هر موضوع مشترک در میان مربیان، آن است که آنها دوست ندارند بازاریابی… آنها فقط می خواهم به مربی. اما وقتی که می آید به خط پایین، واقعیت این است که شما پول از مربیگری را ندارد-تنها از بازاریابی پول شما. بنابراین، سوال می شود چگونه ما می توانیم را بازاریابی سرگرمی های لذت بخش و حتی پس از آن ما در واقع آن را انجام دهد?
من فکر کردم روز دیگر وقتی که من کتاب کار و کاربرگ برای بسته های آموزشی ماهانه ما آماده بود. زمانی که من در مورد چقدر لذت آن می خواهد به در از طریق این مواد با اعضا، متوجه شدم که عنوان این اسناد فکر می تواند بهتر! پس از همه مربیان کار بیش از حد در حال حاضر آنها واقعا می خواهید بیشتر “کار” یعنی کتاب کار و کاربرگ پس هستند? سپس آن را به من می آمد. من کنید مواد من “راهکار” و “Playsheet” تغییر نام دهید. پس درک می خواهد که آنها می خواهند به بازی, کار, با مواد.
این تغییر ادراک را می توان به بازاریابی بیش از حد استفاده شده است. من می دانم آن کبیسه است، اما اگر شما آن را تماس بگیرید زمانی که برنامه ریزی زمان به کار بر روی بازاریابی خود را “بازی هم” جای? من در حال حاضر این انجام شده است. در ارسال بازی دوستان من است که من در کسب و کار من هر بیشتر در کار با کسب و کار من. من هیجان زده می کنید تا هر روز صبح، بنابراین من می توانید به دفتر من و “بازی بر روی کامپیوتر من”.
لیست “را به” من در حال حاضر لیست “را به انجام” نامیده می شود. من زمان پخش کسب و کار شامل چیزهایی است که من دوست دارم انجام: نوشتن ایمیل و کپی های تبلیغاتی (دوست دارم به نوشتن)، طراحی آموزشی (دوست دارم برای ایجاد چیز)، و داشتن مکالمات با چشم انداز (در گرافیک و صفحات وب (من عاشق هنری)، عشق به مردم را ملاقات کنید و اطلاعات بیشتر در مورد آنها).
اگر شما یکی از آن مربیان است که مواردی بازاریابی بنابراین در حال حاضر، من شما را چگونه شما می توانید آن را “بازی” به جای “کار” را به چالش می خواهم چگونه می توانید درک شما در مورد بازاریابی شما خواهد شد انجام آنچه در آن طول می کشد به بازار کسب و کار خود را تغییر دهید? پس از همه، آن را هنوز به انجام شود. پس چرا آن فعالیت لذت بخش تر?
به ترکیب این تغییر ادراک به کسب و کار شما در اینجا برخی از گام های دستی:
- را مدتی به اشفتگی فکری موقتی، آنچه شما می تواند به شما ساعت”کار” تبدیل به “زمان پخش” انجام
- سازمان دیده بان چگونه شما را به کسب و کار شما در گفتگو مراجعه کنید. اگر شما لذت بردن از هر جنبه ای از آن در مورد آن صحبت.
- لیست “را به” به “آیا دریافت به” لیست را تغییر دهید و ببینید چگونه این نگرش خود را در مورد آن.
عواقب آن می خواهد که لرزش اضطراب یا دیوانه وار است که می آید از بازاریابی متنفر خواهد شد نه در بازاریابی خود را imbibed. جای بازاریابی لرزش شادی است و بنابراین برای مشتریان جذاب تر باشد. با تغییر درک شما بازاریابی را لذت بخش تر می تواند. چرا آن را امتحان کنید!