شما به دنبال راه هایی برای افزایش خود را رتبه بندی موتور جستجو وب هستند؟ اگر چنین است، شما نیاز به یادگیری اصول اولیه جستجوگرها (بهینه سازی موتور جستجو) و یا استخدام کسی برای رسیدگی به این بخش از کسب و کار شما. از آنجا که بسیار مهم برای موفقیت خود را در هر صورت شما درگیر در این جنبه باید.
دان ‘ ŧ نگرانی. وقتی بیشتر تازه واردان به شبکه مدت جستجوگرها (و یا حتی بدتر، بهینه سازی موتور جستجو)، آنها دریافت گوزن-در–چراغهای جلو از نگاه سیاه و سفید. اما جستجوگرها واقعا اصلا پیچیده نیست. مفهوم بسیار ساده است. روش است که شما می توانید به بهینه سازی سایت شما می تواند وقت گیر و دنیوی اما آنها واقعا سخت است درک نیست.
و بسیاری از وجود دارد، راه های بسیاری که شما می توانید وب سایت خود را افزایش رتبه بندی موتور جستجو. واقعا هیچ راهی وجود ندارد “بهترین”. آنها همه کار می کنند تا زمانی که آنها و آنها را به طور مداوم. اما یکی از محبوب ترین راه افزایش دید سایت خود را به نوشتن و انتشار مقالات در مورد محصولات و یا خدماتی که شما ارائه می دهیم. در واقع، مقالات لزوما به طور مستقیم در مورد محصولات و یا خدمات وجود ندارد. بلکه آنها را متمرکز بر شرایط است که مردم در حال تایپ کردن به موتور جستجوی خود را هنگامی که آنها به دنبال آنچه شما باید ارائه دهد. این شرایط نامیده می شود که کلمات کلیدی و مقالات خود را می خواهد بر اساس اطراف همه کلمات کلیدی که relevantto تو رفتگی در دیوار. پیدا کردن کلمات کلیدی که می خواهید که هدف قرار دادن ابزار گوگل AdWords رایگان کلید واژه پژوهش. 500 صفحه نوشتن مقاله و یا آنقدر که یک کلمه کلیدی در عنوان و سپس در 3% بقیه مقاله شامل. ارسال این مقاله به EzineArticles.com و آن لینک به وب سایت شما. مهم به اینجا به یاد داشته باشید که لینک شما می توانید تنها در “جعبه زیستی” یا “منابع جعبه” که می آید در پایان مقاله خود را شامل است. این پاراگراف کوتاه باید وادار به خواننده بر روی لینک کلیک کنید. اگر شما یک مقاله خوب نوشته شده است و آن می تواند پیگیری با وعده های بیشتر در کادر منابع، سپس خوانندگان خود کلیک کنید.
دلیل که شما می خواهید مردم را به کلیک بر روی لینک وب سایت خود را (علاوه بر این واقعیت است که شما فقط می خواهید بازدید کننده) است که شما پس از آن شروع به ایجاد آنچه که به نام لینک دهنده به سایت شما. لینک دهنده برای وب موتور جستجو رتبه بندی از آنجا که آنها می گویند موتور جستجو که دیگران آن را ارزش در حالی که خود را به شما پیوند پیدا است. آنها کلیدی که باید لینک از سایت های با کیفیت بالا (مانند EzineArticles.com) آمده است. اگر دریافت لینک از سایت های کم کیفیت این رتبه خود را افزایش دهد و این در واقع ممکن است صدمه دیده آن.
شما همچنین می توانید نگاهی به سایت های رقیب خود و انجام برخی از تجزیه و تحلیل برای پیدا کردن لینک چه طوری که شما می توانید برای لینک های مشابه آنها در حال گرفتن. Backlinkwatch.com یک سایت است که سایت های که لینک دهنده به رقبای خود را ارائه، بنابراین شما می توانید سپس تماس با این سایت و ایجاد لینک را نیز نشان می دهد است.
شما به دنبال راه هایی برای افزایش خود را رتبه بندی موتور جستجو وب هستند؟ اگر چنین است، شما نیاز به یادگیری اصول اولیه جستجوگرها (بهینه سازی موتور جستجو) و یا استخدام کسی برای رسیدگی به این بخش از کسب و کار شما. از آنجا که بسیار مهم برای موفقیت خود را در هر صورت شما درگیر در این جنبه باید.
دان ‘ ŧ نگرانی. وقتی بیشتر تازه واردان به شبکه مدت جستجوگرها (و یا حتی بدتر، بهینه سازی موتور جستجو)، آنها دریافت گوزن-در–چراغهای جلو از نگاه سیاه و سفید. اما جستجوگرها واقعا اصلا پیچیده نیست. مفهوم بسیار ساده است. روش است که شما می توانید به بهینه سازی سایت شما می تواند وقت گیر و دنیوی اما آنها واقعا سخت است درک نیست.
و بسیاری از وجود دارد، راه های بسیاری که شما می توانید وب سایت خود را افزایش رتبه بندی موتور جستجو. واقعا هیچ راهی وجود ندارد “بهترین”. آنها همه کار می کنند تا زمانی که آنها و آنها را به طور مداوم. اما یکی از محبوب ترین راه افزایش دید سایت خود را به نوشتن و انتشار مقالات در مورد محصولات و یا خدماتی که شما ارائه می دهیم. در واقع، مقالات لزوما به طور مستقیم در مورد محصولات و یا خدمات وجود ندارد. بلکه آنها را متمرکز بر شرایط است که مردم در حال تایپ کردن به موتور جستجوی خود را هنگامی که آنها به دنبال آنچه شما باید ارائه دهد. این شرایط نامیده می شود که کلمات کلیدی و مقالات خود را می خواهد بر اساس اطراف همه کلمات کلیدی که relevantto تو رفتگی در دیوار. پیدا کردن کلمات کلیدی که می خواهید که هدف قرار دادن ابزار گوگل AdWords رایگان کلید واژه پژوهش. 500 صفحه نوشتن مقاله و یا آنقدر که یک کلمه کلیدی در عنوان و سپس در 3% بقیه مقاله شامل. ارسال این مقاله به EzineArticles.com و آن لینک به وب سایت شما. مهم به اینجا به یاد داشته باشید که لینک شما می توانید تنها در “جعبه زیستی” یا “منابع جعبه” که می آید در پایان مقاله خود را شامل است. این پاراگراف کوتاه باید وادار به خواننده بر روی لینک کلیک کنید. اگر شما یک مقاله خوب نوشته شده است و آن می تواند پیگیری با وعده های بیشتر در کادر منابع، سپس خوانندگان خود کلیک کنید.
دلیل که شما می خواهید مردم را به کلیک بر روی لینک وب سایت خود را (علاوه بر این واقعیت است که شما فقط می خواهید بازدید کننده) است که شما پس از آن شروع به ایجاد آنچه که به نام لینک دهنده به سایت شما. لینک دهنده برای وب موتور جستجو رتبه بندی از آنجا که آنها می گویند موتور جستجو که دیگران آن را ارزش در حالی که خود را به شما پیوند پیدا است. آنها کلیدی که باید لینک از سایت های با کیفیت بالا (مانند EzineArticles.com) آمده است. اگر دریافت لینک از سایت های کم کیفیت این رتبه خود را افزایش دهد و این در واقع ممکن است صدمه دیده آن.
شما همچنین می توانید نگاهی به سایت های رقیب خود و انجام برخی از تجزیه و تحلیل برای پیدا کردن لینک چه طوری که شما می توانید برای لینک های مشابه آنها در حال گرفتن. Backlinkwatch.com یک سایت است که سایت های که لینک دهنده به رقبای خود را ارائه، بنابراین شما می توانید سپس تماس با این سایت و ایجاد لینک را نیز نشان می دهد است.