- 4 فوریه 2021
- محتوا ، اطلاعات مقصود
محتوا همچنان یک حوزه سرمایه گذاری بالا برای بازاریابان B2B است. علاوه بر این ، با توجه به همه گیر شدن ، 43٪ از بازاریاب ها به اشتراک گذاشتند که این محتوا همان منطقه شماره 1 بود که آنها قصد داشتند بودجه های رویدادها را به آنها اختصاص دهند. با وجود سرمایه گذاری تیم های بازاریابی با نیت خیر ، ایجاد محتوای عالی برای جلب خریداران واقعی هنوز یک چالش بزرگ است. با ورود به سال 2021 ، من می خواستم در مورد چالش های محتوایی که به طور مداوم بازاریابان را آزار می دهد ، تأمل کنم و در مورد چگونگی مقابله بازاریابان با آنها تفکراتی را بیان کنم. در یک آژانس برای تولید محتوا برای طیف وسیعی از مشتریان کار کرد. من یک وبلاگ ماهانه برای یک سازمان می نوشتم که به طور منظم منبع اصلی بازدید از سایت آنها بود … تا اینکه یکی از آن ها را سریع تر دید. من بلافاصله وارد حالت نانسی درو شدم تا بررسی کنم چه اشتباهی رخ داده است .
پس از بررسی بسیاری از معیارهای عملکرد از جمله بازدیدهای ارگانیک ، مشارکت اجتماعی و آمار ایمیل ، نتیجه گرفتم که گرچه موضوع "باید" مورد توجه باشد ، اما " ذهن خریداران شلوغ. این وبلاگ برای اهداف تجاری فعلی مخاطبان یا منطقه مورد علاقه خریداران با ارزش نبود.
قبل از ایجاد محتوا ، مطمئن شوید که خریداران شما گوش می دهند. این وضعیت یادآوری مهمی بود که دانستن نیازهای فعلی مخاطبان شما برای ایجاد محتوای مناسب برای درگیر کردن خریداران فناوری آینده ضروری است. با استفاده از داده های رفتاری به شما کمک می کند تا مشخص کنید چه چیزی واقعاً مورد پسند خریداران است ، نه آنچه که "باید" در آنها طنین انداز باشد. تصمیمات را در فرآیند خرید اطلاع دهید. در واقع ، آنها به طور متوسط در طول خرید خود 13 قطعه محتوا مصرف می کنند. شغل شما به عنوان یک سازنده محتوا ابتدا در آن لیست 13 نفره قرار دارد ، سپس مطمئن شوید که در میان رقبای خود برجسته هستید. بازاریابان موثر محتوایی را ایجاد می كنند كه از خریداران در سفر پشتیبانی می كند و به آنها كمك می كند تا تصمیم خود را برای تصمیم گیری بگیرند.
# 3 – اجازه ندهید شخصیت های شما شما را عقب نگه دارند
شخصیت ها شروع خوبی برای درک مخاطبان شما هستند افراد دارای تاریخ هستند ، محتوای شما نیز دارای تاریخ خواهد بود – باعث می شود خریداران واقعی خود را از دست ندهید. داده های قصد خرید در سطح چشم انداز بصیرت واقعی را ارائه می دهد که شخص ثابت نمی تواند با شناسایی خریدارانی که در بازار هستند و به راه حل هایی مانند شما علاقه مند هستند. با استفاده از این داده های غنی ، می توانید محتوای هدفمندتری ایجاد کنید تا افراد مناسب تیم خرید را درگیر کنید – به خصوص که اهداف و منافع تجاری آنها با گذشت زمان تغییر می کند.