ایجاد محتوا برای درگیر کردن خریداران فناوری واقعی: 5 چالش رایج برای غلبه بر آنها

 فیونا اوکانر

محتوا همچنان یک حوزه سرمایه گذاری بالا برای بازاریابان B2B است. علاوه بر این ، با توجه به همه گیر شدن ، 43٪ از بازاریاب ها به اشتراک گذاشتند که این محتوا همان منطقه شماره 1 بود که آنها قصد داشتند بودجه های رویدادها را به آنها اختصاص دهند. با وجود سرمایه گذاری تیم های بازاریابی با نیت خیر ، ایجاد محتوای عالی برای جلب خریداران واقعی هنوز یک چالش بزرگ است. با ورود به سال 2021 ، من می خواستم در مورد چالش های محتوایی که به طور مداوم بازاریابان را آزار می دهد ، تأمل کنم و در مورد چگونگی مقابله بازاریابان با آنها تفکراتی را بیان کنم. در یک آژانس برای تولید محتوا برای طیف وسیعی از مشتریان کار کرد. من یک وبلاگ ماهانه برای یک سازمان می نوشتم که به طور منظم منبع اصلی بازدید از سایت آنها بود … تا اینکه یکی از آن ها را سریع تر دید. من بلافاصله وارد حالت نانسی درو شدم تا بررسی کنم چه اشتباهی رخ داده است .

پس از بررسی بسیاری از معیارهای عملکرد از جمله بازدیدهای ارگانیک ، مشارکت اجتماعی و آمار ایمیل ، نتیجه گرفتم که گرچه موضوع "باید" مورد توجه باشد ، اما " ذهن خریداران شلوغ. این وبلاگ برای اهداف تجاری فعلی مخاطبان یا منطقه مورد علاقه خریداران با ارزش نبود.

قبل از ایجاد محتوا ، مطمئن شوید که خریداران شما گوش می دهند. این وضعیت یادآوری مهمی بود که دانستن نیازهای فعلی مخاطبان شما برای ایجاد محتوای مناسب برای درگیر کردن خریداران فناوری آینده ضروری است. با استفاده از داده های رفتاری به شما کمک می کند تا مشخص کنید چه چیزی واقعاً مورد پسند خریداران است ، نه آنچه که "باید" در آنها طنین انداز باشد. تصمیمات را در فرآیند خرید اطلاع دهید. در واقع ، آنها به طور متوسط ​​در طول خرید خود 13 قطعه محتوا مصرف می کنند. شغل شما به عنوان یک سازنده محتوا ابتدا در آن لیست 13 نفره قرار دارد ، سپس مطمئن شوید که در میان رقبای خود برجسته هستید. بازاریابان موثر محتوایی را ایجاد می كنند كه از خریداران در سفر پشتیبانی می كند و به آنها كمك می كند تا تصمیم خود را برای تصمیم گیری بگیرند.

# 3 – اجازه ندهید شخصیت های شما شما را عقب نگه دارند

شخصیت ها شروع خوبی برای درک مخاطبان شما هستند افراد دارای تاریخ هستند ، محتوای شما نیز دارای تاریخ خواهد بود – باعث می شود خریداران واقعی خود را از دست ندهید. داده های قصد خرید در سطح چشم انداز بصیرت واقعی را ارائه می دهد که شخص ثابت نمی تواند با شناسایی خریدارانی که در بازار هستند و به راه حل هایی مانند شما علاقه مند هستند. با استفاده از این داده های غنی ، می توانید محتوای هدفمندتری ایجاد کنید تا افراد مناسب تیم خرید را درگیر کنید – به خصوص که اهداف و منافع تجاری آنها با گذشت زمان تغییر می کند.

# 4 – در زمان مناسب سفر خود به خریداران برسید [19659006] وقتی محتوا را با مخاطبان به اشتراک می گذارید ، تاریخ و زمان و همچنین موقعیت مکانی در سفر خریدار ، نقش مهمی در نحوه تعامل آنها با محتوا بازی کنید. هرچه سفرهای خریداران پیچیده تر و خطی تر می شوند ، با موفقیت نگاشت محتوای قیف فروش شما چالش برانگیز می شود. داده های هدف می تواند با شناسایی دقیق مکان مخاطبان در فرآیند خرید براساس فعالیتشان ، این شکاف را برطرف کند. تجزیه و تحلیل فعالیت مربوطه به بازاریابان کمک می کند تا زمان مناسب برای به اشتراک گذاشتن محتوای مربوطه را با خریداران تعیین کنند.

شماره 5 – اگر در ابتدا موفق نشوید…

اگر یک محتوا بلافاصله مورد توجه خریداران قرار نگیرد ، به این معنی نیست که باید آن را قراضه کنید. اگر قبلاً شخصاً را بازدید کرده اید ، در نظر بگیرید که محتوای کانال های مختلف از طریق چه شبکه هایی به اشتراک گذاشته شده است و اگر موارد دیگری وجود دارد که باید از آنها استفاده کنید. همچنین به نحوه استفاده مجدد از محتوا در قالب دیگری نگاه کنید ، شاید به عنوان یک ویدیوی کوتاه یا اینفوگرافیک باشد. اشتباه نکنید که محتوای خود را مجبور به خریداران می کنید. با تصور مجدد نحوه ارائه اطلاعات ، محتوای شما را به شیوه ای که خریداران ترجیح می دهند و پاسخ مورد نیاز شما را دریافت می کنید ، تضمین می کنید.

محتوا یکی از با ارزش ترین دارایی های بازاریابی است. با این حال ، بازاریابان باید در این که چه محتوایی را به اشتراک می گذارند و چگونه آن را به اشتراک می گذارند ، فکر کنند. با ارائه محتوای ارزشمند ، در لحظه ای که نیاز باشد ، بازاریابان از رقابت جدا می شوند و با موفقیت با خریداران درگیر می شوند.

با قسمت 2 این مجموعه همراه باشید ، که در مورد چالش های شخصی سازی محتوا بحث خواهد کرد.

b2b داده های قصد خرید ، تعامل خریدار ، ایجاد محتوا ، چالش های ایجاد محتوا ، بازاریابی محتوا