چگونه 128 فن آوری باعث افزایش تولید سرب در 20 برابر با موتور اولویت شد

 سارا گیسلر

مصاحبه ای با موفقیت موفق در زمینه فروش و نوآوری بازاریابی کنی دلووو ، مدیر توسعه سرب در 128 فناوری

128 راه حل شبکه نوآورانه فناوری را امکان پذیر می کند. شرکت ها و ارائه دهندگان خدمات برای ساخت پارچه های محور خدمات که پیشرفت در سادگی ، امنیت ، عملکرد و پس انداز را ارائه می دهند. کنی یک بازاریاب تولید تقاضا با تجربه است و با بیش از یک دهه تجربه در فن آوری B2B ، منجر به توسعه تجارت می شود. وی را در LinkedIn بررسی کنید.

برخی از چالش های شغلی که در 128 فناوری با آن روبرو هستید چیست؟

اصلی ترین چالش هایی که ما با آن روبرو هستیم این است که شناسایی کدام یک از اولویت ها ، بالاترین اولویت ، پیگیری رقابت و حضور در مقابل مشتریان در زمان مناسب با پیام مناسب است. به عنوان یک راه اندازی ، منابع ما محدود هستند ، بنابراین ما باید مطمئن شویم که ما وقت خود را به طور مؤثر صرف می کنیم تا منجر به تبدیل بیشتر شود.

به ما بگویید که چگونه کمپین های خود را با Engine Priority ترتیب داده اید؟

 با استفاده از فناوری اولویت موتور 128

ما به صورت هفتگی ایمیلی ارسال می شود که در سیستم اتوماسیون بازاریابی ما بارگذاری می شود. بسته به علاقه چشم انداز مبتنی بر بینش موتور Priority ، آنها به یک کمپین قطره ای خاص می روند. آنها پیامهای هدفمند و شخصی دریافت می کنند و براساس نحوه برخورد با آن محتوا ، در مسیری متفاوت پیش می روند. بنابراین ، اگر آنها از وب سایت ما بازدید می کنند ، یک ایمیل شخصی از من دریافت می کنند. اگر آنها این ایمیل را باز نمی کنند ، ما به آنها محتوای اضافی ، مانند محتوای آموزشی در محصول خود ، برای شما ارسال می کنیم تا زمانی که سطح مشخصی از تعامل وجود داشته باشد.

چگونه شما از بینش موتور Priority برای دستیابی به آینده خود بهره می گیرید؟

وقتی می خواهم جستجو کنم ، من به بینش موتور Priority تکیه می کنم تا موضوعات خاص مربوط به علایق شخص را برجسته کنم. من همیشه در حال شکل دادن به قدم خود هستم تا به آنچه برایشان اهمیت می دهد ضربه بزنم. اگر آنها علاقه ای به امنیت شبکه دارند ، من قدم خود را شکل می دهم تا به بیشتر از ویژگی های امنیتی شبکه ما ضربه بزند. این در مورد برجسته کردن موضوعات خاص است که بر اساس قصد خرید و بینش های ما از Priority Engine به شخص مربوط می شود.

تیم شما چگونه از مبدل ورودی استفاده می کند؟

اصلی ترین چیزی که ما از مبدل Inbound برای آن استفاده می کنیم این است که در حال عقب نشینی است. علاوه بر این ، ما اطلاعاتی را از Inbound Converter با تیم فروش خود به اشتراک می گذاریم تا اطلاعات بیشتری را در مورد مکان و زمان صرف وقت خود در اختیار آنها قرار دهیم. به این ترتیب می توانیم بگوییم ، account این حسابی که شما با آن کار می کنید ، یا این حساب کاربری را که طی چند ماه از آن نشنیده اید ، این هفته در سایت قرار داشت و آنها همچنین سیگنال های قصد را از Priority Engine نشان می دهند. ما پیشنهاد می کنیم تا به نتیجه برسید و مکالمه کنید. " در نتیجه ، ما مشارکت افرادی را مشاهده می کردیم که قبلاً قبلاً آنها را از قبل با مشارکت موتور Priority نمی دیدیم.

از زمان همکاری با TechTarget چه نتیجه ای دیدید؟

اولین تأثیر ما از رابطه ما با TechTarget هجوم منجر به پایگاه داده ما بود – رشد 20 برابر سرب در ماه – بیش از ماه. با Priority Engine ، گفتگوهای بهتری انجام می دهیم ، حضور در وبینار را افزایش می دهیم و جلسات بیشتری برگزار می کنیم.

یک تشکر بزرگ از کنی به خاطر به اشتراک گذاشتن تجربه خود با ما. ما مشتاقانه منتظر شنیدن بیشتر موفقیت های شما با TechTarget در آینده هستیم!

اگر می خواهید داستان TechTarget خود را با ما به اشتراک بگذارید ، احساس راحتی کنید تا به سارا گیسلر دسترسی پیدا کنید.

128 فناوری ، مطالعه موردی ، تولید تقاضا ، تولید سرب ، موتور اولویتی ، داده های قصد خرید ، TechTarget