یک حرفه ای حرفه ای تقریباً 130 ایمیل در روز دریافت می کند. این تقریباً در هر ساعت 16 ایمیل در یک روز کاری استاندارد 8 ساعته انجام می شود. این دقیقاً همان چیزی است که هر روز با چشم اندازهای خود روبرو می شوید. در چنین صندوق ورودی شلوغ ، بازاریابان فناوری چگونه می توانند از برجسته بودن پیام آنها و م isثر بودن در دسترسی و تعامل خریداران مناسب اطمینان حاصل کنند؟ مطالعه اخیر مصرف رسانه TechTarget نگاهی عمیق به چگونگی انجام تحقیقات پیش از خرید در حدود 1500 خریدار فناوری در سراسر جهان دارد و دریچه ای منحصر به فرد برای خریداران در خرید چرخه موردنظر و هوش عملی ارائه می دهد که می تواند برای بازاریابی ایمیل شما استفاده شود. تلاش موفق تر در زیر سه نکته ساده بر اساس تحقیقات اخیر آورده شده است که می توانید برای افزایش بازاریابی ، تعامل و عملکرد کلی بازاریابی از طریق ایمیل برای چشم اندازهای فناوری B2B استفاده کنید. در کمپین های ایمیل این مهم است که شما مخاطبان خود را تقسیم بندی می کنید تا اطمینان حاصل کنید که پیام مناسب به فرد مناسب می رسد. طبق مطالعه اخیر Campaign Monitor ، بازاریاب هایی که از کمپین های ایمیل تقسیم شده استفاده می کنند به میزان 760٪ درآمد افزایش داشتند. اگرچه برای تقسیم بندی لیست های شما بر اساس مشخصات عمومی ، به اندازه کافی ساده است ، اما وقتی ایمیل ها براساس فعالیت چشم اندازها هدف قرار می گیرند ، پاسخ بهتری به دست می آید. اطمینان حاصل کنید که برای پاکسازی مخاطبین غیرفعال یا خاموش ، به طور مداوم پایگاه داده خود را تازه می کنید.
# 2 – اطمینان حاصل کنید که خطوط موضوعی شما مبتنی بر ارزش و راه حل هستند
یک موضوع موضوعی جذاب مهمترین عنصر در هر بازاریابی الکترونیکی موفق است. پویش. مهم نیست که کپی شما بسیار عالی باشد ، بدون یک موضوع جذاب ، هیچ کس حتی پیام شما را باز نمی کند. مطالعه مصرف رسانه ما دریافت كه 73٪ احتمالاً یك ایمیل ناخواسته با عنوان را باز می كند كه به چگونگی ارائه ارزش برای یك شركت توسط راه حل خاصی پرداخته است. پنجاه و هفت درصد مجبور می شوند ایمیلی را مشاهده کنند که در مورد مزایای راه حل برای صنعت آنها صحبت می کند. مقایسه کنید با کمتر از 10٪ افرادی که می توانند موضوعات را ارائه دهند و یک جلسه قهوه یا یک درخواست جلسه را ارائه می دهند. شما باید ارزش خود را قبل از درخواست جلسه نشان دهید.
# 3 – استفاده از داده های قصد استفاده از شخصی برای جدیدترین و مرتبط بودن
شخصی سازی برای موفقیت در ایمیل ضروری است. مطالعه اخیر در مورد بیش از 6.5 میلیون نامه الکترونیکی TechTarget نشان می دهد که خریداران 12 برابر بیشتر پاسخ می دهند در صورتی که دسترسی به سایت براساس جدیدترین و مرتبط بودن موضوعی باشد.
خریداران انتظار دارند شما بدانید نیاز آنها چیست. از داده های بهتر برای ساخت پیام رسانی مناسب استفاده کنید که نشان می دهد می توانید به آنها کمک کنید. درست متوجه موضوع شوید – به خصوص در شرایط فعلی تجارت نمی توانید وقت آنها را هدر دهید. به عنوان مثال ، با تجزیه و تحلیل ایمیل های ارسال شده به عضویت APAC خود ، دریافتیم که ایمیل های حاوی کلمات کلیدی مانند "19459013]" مطالعه "،" مشکل " و " تجارت " نرخ تعامل بسیار کمتری دارند TechTarget می تواند به شما در صحبت بهتر زبان خریداران احتمالی خود کمک کند تا از راه حل های خاصی که منعکس کننده یک راه حل خاص است که یک چشم انداز اخیراً در مورد آن تحقیق کرده است: "ابر" ، "امنیت سایبری" و
در هر بازار عمده فناوری. پلت فرم Priority Engine ما داده های رفتاری عمیق در سطح چشم انداز را درباره موضوعات ، فروشندگان و راه حل های تحقیق شده توسط هر خریدار منفرد نشان می دهد. بازاریاب ها و تیم های فروش می توانند از این هدف برای اصلاح بیشتر جهت تأثیرگذاری خود استفاده کنند.
اگر می خواهید نمونه هایی از ایمیل های موفق (موضوعات قوی ، استفاده مناسب از کلمات کلیدی ، شخصی سازی شده توسط فعالیت) را ببینید یا می خواهید کمی حفاری کنید با تحقیق در دسترس عمیق تر ، لطفا با من تماس بگیرید.
بازاریابی از طریق ایمیل ، پرورش ایمیل ، عملکرد ایمیل ، خرید اطلاعات قصد