آیا اپل به عنوان یک شرکت در حال تخریب است؟

 رینات اوسنوف

من فقط تجربه ای عجیب و غریب با اپل ، خدمات مشتری و فروشگاه اپل داشتم. به نظر می رسد این تعاملات بدترین ترس های من را تأیید می کند: اپل به عنوان یک کتاب درسی از آجر و ملات در حال تبدیل شدن است ، و خرده فروشی را با تمام اشکالات ، مشکلات ، درگیری ها و ناامیدی های موجود در حال مرگ است.

به عنوان مدت طولانی فن اپل (اپل را تنها بگذارید! من شگفت زده شدم که مسئله ای به سادگی جایگزین کردن محصول می تواند به این حد جدی پیش برود.

طرفداران اپل ، لطفاً نظر دهید ، لطفاً اشتباه خود را اثبات کنید!

L و کمی عقب مانده اند. مسئله عمومی که نیاز به تعامل من با سرویس دهی مشتری و فروشگاه اپل را ایجاد کرده است ، هدفون Beats من است. Beats من کمی بیشتر از یک ماه پس از خرید شکسته شد (محوطه جدا شده و تمام سیم کشی ها را جدا می کند) ، آنها محصول را با هدف تعمیر / تعویض درآوردند (همه چیز در اینجا طبیعی است) و سپس ، Beats من در سیستم گیر افتاد. تقریباً یک ماه تمام شده است (خب ، 3 هفته زمان دقیق تر است) و من هنوز هیچ به روزرسانی ندارم و خدمات مشتری نسبت به ETA هنگامی که Beats را برگردانم ، سرسختانه است.

اسب های نادقیق خود را نگه دارید. ، "پسر فن".

عنوان "وخیم" در بالا از تعامل من با خدمات مشتری و فروشگاه کالاهای بدنی ناشی شد.

قطعاً می توانم بگویم که نمایندگان CS و پرسنل فروشگاه که با آنها صحبت کردم ، واقعاً خوب بودند. افرادی پرشور که سعی در کمک به آنها داشتند اما واقعاً کاری وجود نداشت که بتوانند انجام دهند. این درک غم انگیز و فقط ناامیدی از شنیدن افراد بزرگی بود که سعی می کردند از طریق لجن بوروکراسی داخلی با منابع محدود غرق شوند ، یک اداره و سپس یک اداره دیگر را امتحان کنند ، فقط برای درک اینکه آنها نمی توانند هیچ کمکی کنند.

جدی من نمی توانستم باور داشته باشم که با بخش خدمات مشتری اپل صحبت می کنم.

وقتی موضوعاتی مانند این را می بینید ، نمی توانید کمک کنید اما تعجب می کنید ، چه زمان اپل بزرگ ، سفت و سخت و فاسد شد. خراب قبل از رسیدن مشتری)؟ [این یک سخن بلاعوض است]

وقتی به سربازان خود اطمینان ندارید که تصمیم گیری عقلانی را در محل انجام دهند ، این یک نشانه بارز بیماری سیستمیک است ، چیزی با سیستم به طور جدی اشتباه است.

یک کشف واقعاً دلخراش "پسر فن" اپل.

سحر و جادو از بین رفته است.

آیا من فقط یک مضراب خراب هستم؟ آیا این یک بررسی واقعیت است؟ آیا واقعاً اپل چنین است؟ آیا همه "لذت" من بر اساس تجارب قبلی در مورد خدمات مشتری اپل فقط یک معجزه بود؟ آیا بدترین ترسهای من صادق است ، و شرکت واقعاً در حال غرق شدن است و در حال درگیری داخلی است که بوروکراسی پیش روی مشتری قرار گرفته است؟

مدت زمانی طول کشید تا خودم را "گوگل" كنم ، كه این روند هنوز ادامه دارد. آیا اکنون باید "de-Apple" بخورم؟

"De-Apple" سخت خواهد بود ، واقعاً به تجربه آیفون و اکوسیستم اپل عادت کرده ام ، اما احساس می کند این تنها راه صحیح برای دستیابی به اوضاع است. [یک مزیت طولانی مدت.]

هنوز هم امیدوار به Librem 5. تلفن لینوکس با اکوسیستم منبع باز تنها امید است. لطفاً این کار را انجام دهید و من به هر شکلی که می توانم کمک می کنم. از نظر فکری ، مالی و اجتماعی.