نسخه رایگان Spotify ممکن است به شما اجازه تبلیغات را از بین ببرد، جایی که یوتیوب بعضی وقت ها به شما اجازه می دهد.
Spotify همیشه یک نسخه رایگان پشتیبانی شده با تبلیغات ارائه کرده است و نسخه رایگان هرگز به کاربران امکان پخش تبلیغات را داده است. این ممکن است تغییر کند در اینجا Claire Reilly، برای CNet نوشت:
این ویژگی که "Media Active" شناخته شده است، در استرالیا بی سر و صدا راه اندازی شده است و به کاربران رایگان از خدمات پشتیبانی تبلیغاتی Spotify اجازه می دهد تا تبلیغات خاصی را صرف نظر کنند، گوش دادن یا نمایش.
این ویژگی می تواند آگهی های Spotify را بیشتر مرتبط سازد: هر زمانی که تبلیغی را که Spotify تدریس می کنید را حذف کنید، آگهی هایی را که نمی توانید بشنوید. در اینجا دانیل لی، سرپرستی از راه حل های شریک در Spotify، با صحبت با Ad Age:
فرض ما این است که اگر بتوانیم از این برای تأمین جریان اطلاعات هوشمندمان استفاده کنیم و یک تجربه شخصی تر و یک مخاطب جذاب تر برای تبلیغ کنندگان ما ارائه دهیم، بهبود نتایجی که می توانیم برای مارک ها ارائه دهیم.
ترجمه: شما تبلیغات کمتری را که دوست دارید را می بینید، و در طول زمان، تبلیغات را با ارزش تر می کنید.
مربوط می شود: زمان ثبت نام برای سرویس جریان موسیقی شما Cheapskate
اگر شما از تبلیغات نفرت دارید، احتمالا فقط باید برای Spotify Premium پرداخت کنید. این تبلیغات در همه جا ندارد و کار خوبی در حمایت از هنرمندان انجام می دهد. با این حال، خوشحال است که نسخه رایگان برخی از انعطاف پذیری را دریافت کنید.
Photo credit: g-stockstudio / Shutterstock.com