Roku باعث می شود بیشتر از شما در تبلیغات بیش از فروش سخت افزاری – نقد و بررسی

شما ممکن است درباره سخت افزار Roku بدانید. ما تمایل به آن را بسیار توصیه می کنیم. کسب و کار آگهی Roku کمتر شناخته شده است، اما این باعث می شود که حتی پول بیشتر از فروش سخت افزار.

در صورتی که شما آگاه نیست، Roku عادات مشاهده خود را دنبال می کند و برخی از این اطلاعات را با شرکت رتبه بندی Nielsen به اشتراک می گذارد، اما اغلب استفاده می کند آن را به شما خدمت می کند تبلیغات. در گذشته، فروش سخت افزار Roku کسب و کار بزرگتر از تبلیغات بود، اما در سال 2018، Roku 75.1 میلیون دلار در فروش و هزینه تبلیغات، اما تنها 61.5 میلیون دلار در فروش سخت افزار ساخته شده است. این نخستین بار است که شرکت از تبلیغات بیشتر از فروش محصولات مورد استفاده خود برای ارائه تبلیغات استفاده کرده است.

لازم به ذکر است که این تعداد از کاهش پس از تعطیلات است، بنابراین ممکن است این تعادل می تواند نوسان کند راه دیگر دوباره. با این حال، این به شدت به این معنی است که فروش آگهی به عنوان یک کسب و کار بزرگ برای Roku در پیش رو باقی خواهد ماند. اگر قصد دارید یک Roku را در آینده بخرید (یا خودتان هم اکنون)، در نظر داشته باشید که این شرکت امیدوار است که درآمد شما را با تبلیغات افزایش دهد.

خوشبختانه، اگر بخواهید دزدی کنید دستگاه تبلیغاتی، شما می توانید تبلیغات سفارشی و ردیابی داده ها را خاموش کنید. راهنمای ما در اینجا چگونگی انجام این کار را مختل می کند. این باعث نمی شود که شما هرکدام از آگهی ها را مشاهده کنید، اما حداقل Roku از استفاده از تلویزیون های عادی خود برای تماشای تلویزیون برای انجام این کار جلوگیری خواهد کرد.

منبع: The Next Web

ممکن است حاوی لینک های وابسته باشد که به پشتیبانی از Geek Review کمک می کند. برای اطلاعات بیشتر به صفحه اخلاق ما مراجعه کنید.