MoviePass در واقع هر مشتری را از دست می دهد. باید مراقب باشید
سرویس اشتراک فیلم به قیمت 9.95 دلار در ماه می پردازد و به شما امکان می دهد هر روز یک فیلم در تئاتر تماشا کنید. مشکل اینجا آشکار است: دو بلیط فیلم برای MoviePass به اندازه کافی برای از دست دادن پول کافی است و این همان هزینه ای است که واقعا سرویس را اجرا می کند.
مرتبط: MoviePass یک معامله عالی بود، در حال حاضر واقعا سخت تلاش می کند
YouTuber ایوان Puschak این وضعیت عجیب و غریب را در یک ویدیو در هفته گذشته مشخص کرد و آن را به خوبی به نظر می رسد:
استراتژی MoviePass مانند آن این است که یک پایگاه کاربری وسیع با قیمت پایین تولید کند، سپس یک راه برای پول بعدا پیدا کند. اگر این به نظر شما احمقانه است، من خبر بدی دارم: وب مدرن اساسا بر اساس این استراتژی ساخته شده است.
مطمئنا: بیشتر سایت ها 10 دلار در ماه برای بلیط های نامحدود فیلم پرداخت نمی کنند. اما بسیاری از خدمات – از جمله Trello، Dropbox و Evernote – نسخه های رایگان محدودی را ارائه می دهند که در تلاش برای یافتن یک گروه سودمند از کاربران، به دنبال یافتن یک گروه سودمند بعد از آن هستند.
بسیاری از شرکت ها پول را می سوختند؛ MoviePass فقط سریعتر انجام می شود. من نمیگویم شما نباید چنین خدماتی را استفاده کنید، اما ارزش آن را دارد، مخصوصا اگر مایل باشید سرویسهایی را که برای ادامه کار استفاده میکنید دوست داشته باشید.