AdWords گوگل AdWords یادگیری اصول اولیه درباره گوگل برتر برنامه اینترنت تبلیغات

و دور محبوب ترین پلت فرم PPC تبلیغات در اینترنت است. دلایل این ساده هستند: خوبی طراحی رابط کاربر، تعداد زیادی و تنوع ناشران برای نشان دادن تبلیغات و مهمتر از همه، سابقه طولانی در نرخ ROI مثبت برای تبلیغ. لغات را می توان صمیمی ایدا چیز دو کاربر جدید اما واقعا بسیار دشوار است برای یادگیری مهارت های لازم برای شروع است.

این مقاله به معرفی پایه برای Adwords معنای. اگر شما در حال حاضر بسیار با آن آشنا هستند، پس این بررسی ممکن است. مشکل اول بسیاری از افراد را با لغات دو تنظیم و چسبیده با بودجه. اکثر مردم نا امید به دلیل آنها پناهگاه ‘ تی پیشنهاد به اندازه کافی برای خود کلیک در تبلیغات خود را به داشتن موقعیت کم نتیجه. پس از چند روز از نتایج ضعیف اکثر تبلیغات به سرعت افزایش قیمتهای خود و نتایج است شمع ترافیک گران است که کوچک است، در صورت وجود، بازگشت گرداند. وقتی حساب AdWords خود را تنظیم بودجه کوچک. با استفاده از کلید واژه ابزار (که بسیاری از آنها در صفحه لینک های این وب سایت در دسترس هستند) تعیین جستجو که محبوب ترین و سعی کنید برای پیدا کردن جستجوها از تبلیغات دیگر از فکر نکرده. این راه بهترین گرفتن ارزان ترافیک وب سایت شما (ها)، از آنجا که رقابت کمتر به معنای کاهش هزینه هر کلیک است.

با این حال، ارزان ترافیک ترافیک لزوما خوب نیست. اجازه بدهید که دوباره، فقط به خاطر اینکه شما در حال گرفتن ارزان کلیک از لغات معنی نیست شما دلار تبلیغات خود را به طور موثر با استفاده از تکرار. ترافیک هدفمند کلیدی است. اگر وب سایت شما به فروش نرم افزار آموزش و پیشنهاد شما در عبارات مانند «نرم افزار آزاد» و یا “دانلود فتوشاپ” شما خیلی خوب بسیاری، بسیاری از بازدید کنندگان (بسیار ارزان) ممکن است، اما من می تواند تضمین کند که نرخ تبدیل خود را (فروش/بازدید) خواهد بود وحشتناک. عبارات کلیدی حتی مانند “آموزش رایگان” ایجاد بازگشت مثبت انجام نمی شود. مگر اینکه شما در واقع چیزی رایگان دادن دور هستند به طور کلی، هرگز کلمه “آزاد” در تبلیغات خود استفاده کنید. کاربران کلیک کنید، شما هزینه پول، اما تقریبا هرگز در توپخانه رتبهٔ نقدی برای محصول علاقه مند هستند.

در مقابل، استفاده از عبارات کلیدی با کلمات “فروش” یا “خرید” تعداد کلیک های شما را دریافت، اما قطعا خواهد شد افزایش نرخ تبدیل و ROI کاهش خواهد یافت. رفتن به مثال قبلی من، در عبارات کلیدی مانند “آموزش dreamweaver فروش” یا “آموزش حرفه ای فتوشاپ” مناقصه شما بازدید کنندگان است که علاقه مند در خرید محصول شما فروش و مایل به صرف پول اگر مسابقات محصول خود را خواهد داد نیازهای خود را. در مقاله بعدی من در Adwords، من براي نوشتن تبلیغات با کیفیت بالا برای کمک به بهبود خود را از طریق کلیک کنید و نرخ تبدیل صحبت کنید.

google

و دور محبوب ترین پلت فرم PPC تبلیغات در اینترنت است. دلایل این ساده هستند: خوبی طراحی رابط کاربر، تعداد زیادی و تنوع ناشران برای نشان دادن تبلیغات و مهمتر از همه، سابقه طولانی در نرخ ROI مثبت برای تبلیغ. لغات را می توان صمیمی ایدا چیز دو کاربر جدید اما واقعا بسیار دشوار است برای یادگیری مهارت های لازم برای شروع است.

این مقاله به معرفی پایه برای Adwords معنای. اگر شما در حال حاضر بسیار با آن آشنا هستند، پس این بررسی ممکن است. مشکل اول بسیاری از افراد را با لغات دو تنظیم و چسبیده با بودجه. اکثر مردم نا امید به دلیل آنها پناهگاه ‘ تی پیشنهاد به اندازه کافی برای خود کلیک در تبلیغات خود را به داشتن موقعیت کم نتیجه. پس از چند روز از نتایج ضعیف اکثر تبلیغات به سرعت افزایش قیمتهای خود و نتایج است شمع ترافیک گران است که کوچک است، در صورت وجود، بازگشت گرداند. وقتی حساب AdWords خود را تنظیم بودجه کوچک. با استفاده از کلید واژه ابزار (که بسیاری از آنها در صفحه لینک های این وب سایت در دسترس هستند) تعیین جستجو که محبوب ترین و سعی کنید برای پیدا کردن جستجوها از تبلیغات دیگر از فکر نکرده. این راه بهترین گرفتن ارزان ترافیک وب سایت شما (ها)، از آنجا که رقابت کمتر به معنای کاهش هزینه هر کلیک است.

با این حال، ارزان ترافیک ترافیک لزوما خوب نیست. اجازه بدهید که دوباره، فقط به خاطر اینکه شما در حال گرفتن ارزان کلیک از لغات معنی نیست شما دلار تبلیغات خود را به طور موثر با استفاده از تکرار. ترافیک هدفمند کلیدی است. اگر وب سایت شما به فروش نرم افزار آموزش و پیشنهاد شما در عبارات مانند «نرم افزار آزاد» و یا “دانلود فتوشاپ” شما خیلی خوب بسیاری، بسیاری از بازدید کنندگان (بسیار ارزان) ممکن است، اما من می تواند تضمین کند که نرخ تبدیل خود را (فروش/بازدید) خواهد بود وحشتناک. عبارات کلیدی حتی مانند “آموزش رایگان” ایجاد بازگشت مثبت انجام نمی شود. مگر اینکه شما در واقع چیزی رایگان دادن دور هستند به طور کلی، هرگز کلمه “آزاد” در تبلیغات خود استفاده کنید. کاربران کلیک کنید، شما هزینه پول، اما تقریبا هرگز در توپخانه رتبهٔ نقدی برای محصول علاقه مند هستند.

در مقابل، استفاده از عبارات کلیدی با کلمات “فروش” یا “خرید” تعداد کلیک های شما را دریافت، اما قطعا خواهد شد افزایش نرخ تبدیل و ROI کاهش خواهد یافت. رفتن به مثال قبلی من، در عبارات کلیدی مانند “آموزش dreamweaver فروش” یا “آموزش حرفه ای فتوشاپ” مناقصه شما بازدید کنندگان است که علاقه مند در خرید محصول شما فروش و مایل به صرف پول اگر مسابقات محصول خود را خواهد داد نیازهای خود را. در مقاله بعدی من در Adwords، من براي نوشتن تبلیغات با کیفیت بالا برای کمک به بهبود خود را از طریق کلیک کنید و نرخ تبدیل صحبت کنید.