اکثریت مصرف کنندگان بیمه شروع تحقیق در مورد گزینه های بیمه خود را آنلاین. ساخت یک وب سایت گام مثبت در s #39; & آژانس استراتژیهای بازاریابی است. فقط به این دلیل شما برای ساختن وب سایت، با این حال، نه آنها خواهد آمد اطمینان حاصل شود. تصرف بخشی از بازار آنلاین خواهد شد نیاز به یک استراتژی بازاریابی اینترنتی.
منطقه یک استراتژی که باید شامل بهینه سازی موتورهای جستجو، که روند افزایش ترافیک وب سایت از موتور های جستجو را از طریق رتبه بندی مورد نظر در نتایج موتورهای جستجو آلی است. با گرفتن بیش از 60 درصد از بازار موتورهای جستجو گوگل، آنها یک مرجع خوب برای استفاده از زمانی که استراتژی بهینه سازی موتور جستجو در حال توسعه است.
8 نکته این نقطه شروع بزرگی برای بهینه سازی وب سایت خود را برای گوگل هستند.
1. شامل مربوطه و تازه محتوا در وب سایت شما . مت Cutts، عضو گوگل & #39 گروه کیفیت جستجو، “محتوای بزرگ به پایه و اساس هر وب سایت بزرگ است” خود را همواره به مدیران سایت می گوید. افرادی که استفاده از یک موتور جستجو برای اطلاعات و یا یک راه حل برای مشکل خود را به دنبال. به منظور ارائه کیفیت نتایج و پاسخ به کاربران خود گوگل همواره خزد وب دنبال مطالب تازه به شاخص. هنگامی که محققان شرایط کلمه کلیدی را وارد کنید، بنابراین، آنها به وب سایت های مربوطه همسان هستند.
2. ترویج وب سایت شما. بخشی از مکالمات که با شرکت در انجمن ها و وبلاگ های مربوط به صنعت بیمه در حال بخش آنلاین. در انجام این کار, همیشه شامل لینک به وب سایت شما. هنگامی که ارائه اطلاعات اطلاع رسانی به مصرف کنندگان و صنعت مجموعه، شما خواهید دید دیگران نیز به وب سایت شما لینک خواهد شد. این پیوند به بیرون حمل وزن بزرگ با گوگل در تعیین رتبه بندی سایت خود را.
3. کلید واژه پژوهش. کلید واژه پژوهش مستلزم مطالعه چه واژه مشتریان بالقوه خود را زمانی که جستجو برای خدمات خود استفاده کنید. کلمات کلیدی شما تعیین باید در نسخه وب سایت گنجانده شده است. برای شروع، از خود بپرسید چه کلمات کلیدی که شما فکر می کنم شما و مشتریان برای خدمات خود را برای جستجو استفاده کنید. همچنین صحبت کردن با مشتریان خود را و ببینید که اگر هر گونه کلمات کلیدی آنها را با شما مرتبط وجود دارد. هستند یک منبع بزرگ رقبا & وب سایت #39;. همچنین، موتور جستجو کلید واژه ابزار تحقیقاتی موجود هستند مانند گوگل & #39; رایگان ابزار کلیدی پیشنهاد.
4-توصیفی آدرس ها. نمونه ای از آدرس های توصیفی خواهد بود sampleinswewebsite.com/automobile/car_insurance_quote.aspx. متن موجود در URL برای هر صفحه در وب سایت خود را عامل رتبه بندی است. علاوه بر این، URL در نتایج موتورهای جستجو صفحه, که بازدید کنندگان بالقوه می توانید را ارنج زدن اضافی کلیک کنید در سایت شما نمایش داده می شود.
5-تمام متن توصیف دو تصاویر خود را به Alt متن به ارائه توضیحات تصویر استفاده می شود. این متن ارائه اطلاعات به Google درباره محتوا و عملکرد تصاویر در وب سایت شما.
6. شامل کلمات کلیدی را در برچسب عنوان برای هر صفحه عنوان برچسب ها برای توصیف یک صفحه وب خاص استفاده می شود. برچسب در نوار عنوان کاوشگر وب قابل مشاهده است و به عنوان عنوان در تکه های ارائه شده توسط گوگل در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش داده می شود. این غیر معمول برای طراحان وب تازه کار به ترک برچسب عنوان پیش فرض “صفحه اصلی” و یا “Untitled” است.
7. بار بار می تواند یک عامل در رتبه بندی شما مطالعات نشان می دهد که سایت طول می کشد بیش از حد طولانی به بار یا صفحه نمایش، کاربران دریافت صورتحساب های سرپایی و رفتن به دنبال یکی دیگر از سایت. بنابراین، به منظور بهبود خود را s کاربر & #39; به طور کلی تجربه، گوگل زمان لازم برای بارگذاری وب سایت به عنوان یک عامل در تعیین رتبه بندی وب سایت شامل نمی شود. عامل بزرگ نیست اما صفحه بارگذاری کند می تواند توسط گوگل dinged.
8. تو رفتگی در دیوار بازاریابی. در تلاش برای رقابت برای کلمات کلیدی گسترده ای مانند “بیمه” است رفتن به دشوار است، به خصوص در بودجه کوچک. بازارهای هدف کوچکتر و تمرکز در تسلط بر این بازار تو رفتگی در دیوار. اگر شما در بیمه سالن زیبایی تخصص، به عنوان مثال، منابع و عبارات کلیدی دو شرایط مربوط به سالن زیبایی تمرکز.
اکثریت مصرف کنندگان بیمه شروع تحقیق در مورد گزینه های بیمه خود را آنلاین. ساخت یک وب سایت گام مثبت در s #39; & آژانس استراتژیهای بازاریابی است. فقط به این دلیل شما برای ساختن وب سایت، با این حال، نه آنها خواهد آمد اطمینان حاصل شود. تصرف بخشی از بازار آنلاین خواهد شد نیاز به یک استراتژی بازاریابی اینترنتی.
منطقه یک استراتژی که باید شامل بهینه سازی موتورهای جستجو، که روند افزایش ترافیک وب سایت از موتور های جستجو را از طریق رتبه بندی مورد نظر در نتایج موتورهای جستجو آلی است. با گرفتن بیش از 60 درصد از بازار موتورهای جستجو گوگل، آنها یک مرجع خوب برای استفاده از زمانی که استراتژی بهینه سازی موتور جستجو در حال توسعه است.
8 نکته این نقطه شروع بزرگی برای بهینه سازی وب سایت خود را برای گوگل هستند.
1. شامل مربوطه و تازه محتوا در وب سایت شما . مت Cutts، عضو گوگل & #39 گروه کیفیت جستجو، “محتوای بزرگ به پایه و اساس هر وب سایت بزرگ است” خود را همواره به مدیران سایت می گوید. افرادی که استفاده از یک موتور جستجو برای اطلاعات و یا یک راه حل برای مشکل خود را به دنبال. به منظور ارائه کیفیت نتایج و پاسخ به کاربران خود گوگل همواره خزد وب دنبال مطالب تازه به شاخص. هنگامی که محققان شرایط کلمه کلیدی را وارد کنید، بنابراین، آنها به وب سایت های مربوطه همسان هستند.
2. ترویج وب سایت شما. بخشی از مکالمات که با شرکت در انجمن ها و وبلاگ های مربوط به صنعت بیمه در حال بخش آنلاین. در انجام این کار, همیشه شامل لینک به وب سایت شما. هنگامی که ارائه اطلاعات اطلاع رسانی به مصرف کنندگان و صنعت مجموعه، شما خواهید دید دیگران نیز به وب سایت شما لینک خواهد شد. این پیوند به بیرون حمل وزن بزرگ با گوگل در تعیین رتبه بندی سایت خود را.
3. کلید واژه پژوهش. کلید واژه پژوهش مستلزم مطالعه چه واژه مشتریان بالقوه خود را زمانی که جستجو برای خدمات خود استفاده کنید. کلمات کلیدی شما تعیین باید در نسخه وب سایت گنجانده شده است. برای شروع، از خود بپرسید چه کلمات کلیدی که شما فکر می کنم شما و مشتریان برای خدمات خود را برای جستجو استفاده کنید. همچنین صحبت کردن با مشتریان خود را و ببینید که اگر هر گونه کلمات کلیدی آنها را با شما مرتبط وجود دارد. هستند یک منبع بزرگ رقبا & وب سایت #39;. همچنین، موتور جستجو کلید واژه ابزار تحقیقاتی موجود هستند مانند گوگل & #39; رایگان ابزار کلیدی پیشنهاد.
4-توصیفی آدرس ها. نمونه ای از آدرس های توصیفی خواهد بود sampleinswewebsite.com/automobile/car_insurance_quote.aspx. متن موجود در URL برای هر صفحه در وب سایت خود را عامل رتبه بندی است. علاوه بر این، URL در نتایج موتورهای جستجو صفحه, که بازدید کنندگان بالقوه می توانید را ارنج زدن اضافی کلیک کنید در سایت شما نمایش داده می شود.
5-تمام متن توصیف دو تصاویر خود را به Alt متن به ارائه توضیحات تصویر استفاده می شود. این متن ارائه اطلاعات به Google درباره محتوا و عملکرد تصاویر در وب سایت شما.
6. شامل کلمات کلیدی را در برچسب عنوان برای هر صفحه عنوان برچسب ها برای توصیف یک صفحه وب خاص استفاده می شود. برچسب در نوار عنوان کاوشگر وب قابل مشاهده است و به عنوان عنوان در تکه های ارائه شده توسط گوگل در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش داده می شود. این غیر معمول برای طراحان وب تازه کار به ترک برچسب عنوان پیش فرض “صفحه اصلی” و یا “Untitled” است.
7. بار بار می تواند یک عامل در رتبه بندی شما مطالعات نشان می دهد که سایت طول می کشد بیش از حد طولانی به بار یا صفحه نمایش، کاربران دریافت صورتحساب های سرپایی و رفتن به دنبال یکی دیگر از سایت. بنابراین، به منظور بهبود خود را s کاربر & #39; به طور کلی تجربه، گوگل زمان لازم برای بارگذاری وب سایت به عنوان یک عامل در تعیین رتبه بندی وب سایت شامل نمی شود. عامل بزرگ نیست اما صفحه بارگذاری کند می تواند توسط گوگل dinged.
8. تو رفتگی در دیوار بازاریابی. در تلاش برای رقابت برای کلمات کلیدی گسترده ای مانند “بیمه” است رفتن به دشوار است، به خصوص در بودجه کوچک. بازارهای هدف کوچکتر و تمرکز در تسلط بر این بازار تو رفتگی در دیوار. اگر شما در بیمه سالن زیبایی تخصص، به عنوان مثال، منابع و عبارات کلیدی دو شرایط مربوط به سالن زیبایی تمرکز.