7 نکته برای افزودن ارزش به مشتریان شما

یکی از بزرگترین مسائل حرفه ای املاک و مستغلات موفق ترین دائما درخواست خود است “چگونه می توانم ارزش بیشتری به مشتریان من از رقابت اضافه می?” اسطوره که مردم می خواهید برای دریافت بیشتر از نماینده خود را که ممکن است وقتی که می آید به خرید املاک و مستغلات ندارد. بنابراین، 7 نکته برای کمک به شما ایستادگی کردن از رقابت و تبدیل به یک دارایی ارزشمند تر به مشتریان خود را اینجا.

ای همیشه درک که در آن خریدار از آمدن: اگر شما مشتری homebuyer بار اول یا یک سرمایه گذار املاک و مستغلات کهنه کار مهم نیست همیشه که آنها یک سرمایه گذاری بزرگ به یاد داشته باشید. از آنجا که این احتمالا بزرگترین سرمایه گذاری آنها را در زندگی خود را به پایان خواهد، پشت تصمیم خود را و آنها را تشویق به تبدیل شدن حتما به اطلاع داد که ممکن است.

اوبه تماس دوستانه: شما و مشتریان شما ارائه بسیاری از راه های مختلف که شما می توانید آنها را برای تماس با شما. به این ترتیب آنها به شما در راه است که راحت ترین به آنها صحبت می. بنابراین آنها به شما تماس با ما بار خاص تحت فشار احساس علاوه بر این، خود برای مشتریان به عنوان زمانی که ممکن است باز را.

ای همیشه اقامت مطلع: بازار املاک و مستغلات همواره در حال تغییر، و این چیزی است که شما و مشتریان شما بسیار عصبی می کند. صرف مدت زمانی از هر روز به اطلاع رسانی خود را در اخبار محلی املاک و مستغلات و مشتریان خود را در مورد هر چیز جدید که می تواند بر آنها.

ای صادقانه: به یاد داشته باشید، شما حرفه ای در گروه هستند. شما و مشتریان شما با توجه به شما برای کمک به آنها را تا حد امکان در سرمایه گذاری خود را. پیروزی بر آنها اعتماد و قدردانی توسط صادق بودن در مورد تصمیم گیری آنها. o

پیشنهاد کمک خارجی: در حالی که شما و مشتریان شما را به عنوان یک حرفه ای املاک و مستغلات نمایندگی هستند مراجعه کنید اگر شما آنها را در هر راه های دیگر نیز می تواند کمک. اگر شما از لوله کش خوب می دانند و یا می توانید محصولات و یا خدمات، اجازه دهید مشتریان خود را در مورد آن می دانیم برای برخی تخفیف. آنها احساس شما واقعا ارزش آنها را به عنوان مشتریان این را.

ای میانبر را: در حالی که این می تواند بسیار وسوسه انگیز را در موقعیت های متعدد, همیشه انجام کارهای درست اولین بار برای شما و مشتریان شما. اگر آنها کشف کردن که شما گرفتن کلید های میانبر و تلاش برای پیدا کردن راه آسان از چیزهایی, آنها احساس که شما آنها را ارزش نیست.

o باشد قدرت: در هر هر می آیند در سراسر با شما و مشتریان شما شانس هستند آنها باید سوالات (حتی اگر آنها هرگز از آنها بپرسید). به عنوان املاک حرفه ای، نه تنها شما باید قادر به پاسخ این پرسش به سرعت و با اعتماد به نفس، اما شما همچنین باید تشویق آنها هرگز ترس به صحبت کردن با شما باشد.

client

یکی از بزرگترین مسائل حرفه ای املاک و مستغلات موفق ترین دائما درخواست خود است “چگونه می توانم ارزش بیشتری به مشتریان من از رقابت اضافه می?” اسطوره که مردم می خواهید برای دریافت بیشتر از نماینده خود را که ممکن است وقتی که می آید به خرید املاک و مستغلات ندارد. بنابراین، 7 نکته برای کمک به شما ایستادگی کردن از رقابت و تبدیل به یک دارایی ارزشمند تر به مشتریان خود را اینجا.

ای همیشه درک که در آن خریدار از آمدن: اگر شما مشتری homebuyer بار اول یا یک سرمایه گذار املاک و مستغلات کهنه کار مهم نیست همیشه که آنها یک سرمایه گذاری بزرگ به یاد داشته باشید. از آنجا که این احتمالا بزرگترین سرمایه گذاری آنها را در زندگی خود را به پایان خواهد، پشت تصمیم خود را و آنها را تشویق به تبدیل شدن حتما به اطلاع داد که ممکن است.

اوبه تماس دوستانه: شما و مشتریان شما ارائه بسیاری از راه های مختلف که شما می توانید آنها را برای تماس با شما. به این ترتیب آنها به شما در راه است که راحت ترین به آنها صحبت می. بنابراین آنها به شما تماس با ما بار خاص تحت فشار احساس علاوه بر این، خود برای مشتریان به عنوان زمانی که ممکن است باز را.

ای همیشه اقامت مطلع: بازار املاک و مستغلات همواره در حال تغییر، و این چیزی است که شما و مشتریان شما بسیار عصبی می کند. صرف مدت زمانی از هر روز به اطلاع رسانی خود را در اخبار محلی املاک و مستغلات و مشتریان خود را در مورد هر چیز جدید که می تواند بر آنها.

ای صادقانه: به یاد داشته باشید، شما حرفه ای در گروه هستند. شما و مشتریان شما با توجه به شما برای کمک به آنها را تا حد امکان در سرمایه گذاری خود را. پیروزی بر آنها اعتماد و قدردانی توسط صادق بودن در مورد تصمیم گیری آنها. o

پیشنهاد کمک خارجی: در حالی که شما و مشتریان شما را به عنوان یک حرفه ای املاک و مستغلات نمایندگی هستند مراجعه کنید اگر شما آنها را در هر راه های دیگر نیز می تواند کمک. اگر شما از لوله کش خوب می دانند و یا می توانید محصولات و یا خدمات، اجازه دهید مشتریان خود را در مورد آن می دانیم برای برخی تخفیف. آنها احساس شما واقعا ارزش آنها را به عنوان مشتریان این را.

ای میانبر را: در حالی که این می تواند بسیار وسوسه انگیز را در موقعیت های متعدد, همیشه انجام کارهای درست اولین بار برای شما و مشتریان شما. اگر آنها کشف کردن که شما گرفتن کلید های میانبر و تلاش برای پیدا کردن راه آسان از چیزهایی, آنها احساس که شما آنها را ارزش نیست.

o باشد قدرت: در هر هر می آیند در سراسر با شما و مشتریان شما شانس هستند آنها باید سوالات (حتی اگر آنها هرگز از آنها بپرسید). به عنوان املاک حرفه ای، نه تنها شما باید قادر به پاسخ این پرسش به سرعت و با اعتماد به نفس، اما شما همچنین باید تشویق آنها هرگز ترس به صحبت کردن با شما باشد.