بهبود بسیاری از کارآفرینان در سراسر جهان در حال حاضر آگاه است که حضور اجتماعی قوی وجه موفقیت بازاریابی است. اما چگونه می دانید که حضور خود را به اهداف کلی کسب و کار شما کمک?
البته هر حساب رسانه های اجتماعی است که باز شما طول می کشد زمان برای مدیریت. و در کسب و کار، زمان پول است!
بنابراین، 5 راه است که می تواند به بهبود پروفایل رسانه های اجتماعی امروز هستند…
1. در نظر گرفتن سیستم عامل رسانه های اجتماعی است که شما با استفاده از
وجود دارد بسیاری از کانال های پس کدام یک برای کسب و کار شما مناسب است?
به همه چیز را ساده نگه دارید، هر شرکت احتمالا از داشتن صفحه توییتر و فیس بوک بهره مند. لینک شده در فوق العاده است برای کسب و کار به کسب و کار و گوگل + فوق العاده است برای بهینه سازی موتور جستجو. بنابراین، در کسب و کار، در بسته معمولا توصیه می کنند که مردم تمرکز تلاش خود در این سیستم عامل.
با این حال، در همیشه بگویید مردم که لازم باشد که در آن مخاطبان خود است. اگر آرایش یا سفر بازاریابی می شوند نمایش مشخصات عمومی فوق العاده می شود است. بقیه Pinte بزرگ برای طراحان داخلی کار می کنند. آموزش کسب و کار در حال اجرا? یوتیوب کار شگفتی.
تمرکز تلاش خود را در جایی که شما می توانید بیشتر تعامل و بنابراین بیشتر بازگشت.
2. در نظر گرفتن چگونه شرکت شما این با استفاده از حساب
می پست در ارزشمند اجتماعی حساب شما جالب و جذاب برای مخاطبان هدف است؟ استفاده از تجزیه و تحلیل ترافیک توییتر و فیس بوک بینش به چه اشتراکی شدن و فعل و انفعالات لون. بیشتر از آن انجام این کار!
مطمئن شوید که شما هنوز با تمرکز بر فعالیت های خود ارتقاء را به عنوان این می تواند خاموش قرار دادن. سعی کنید برای به اشتراک گذاشتن وبلاگ جالب تصاویر فیلم (اصلی) و سرگرمی است که مشغول نگه دارید.
3. ارزیابی رسانه اجتماعی اهداف خود
دشوار است چه کسب و کار خود را ابتدا به از آنلاین شبکه آرزو ها را نادیده می گیرند; این reexamine با تیم های بازاریابی خود تا تمرکز بر چرا شما سیستم عامل خاص در هر صورت انتخاب نکرده اید. دقیق بگویم که آن بود برای افزایش خدمات به مشتریان و یا ارجاع مشتری و یا توصیه های آنلاین است. این است که برای افزایش اعتماد و یا نام تجاری آگاهی برای ایجاد وفاداری انجام شد؟ خریداری این اهداف را ارزیابی شود اول تضمین که شما نشده اند راه منحرف. در صورتی که فداکاری بیشتر در پروفایل های اجتماعی خاص مورد نیاز است، آنها را به لیست و پیدا کردن چه دارایی به این مسائل رسیدگی نیاز خواهد بود.
4. در نظر بگیرید که در واقع مدیریت پروفایل خود اجتماعی
بسیار مهم است که اعضای تیم های مختلف شرکت شما باید شامل استفاده از شرکت & #39 رسانه های اجتماعی است. شما می تواند اهداف مختلف از رسانه های اجتماعی به اعضای تیم مختلف اختصاص دهید و این را مطمئن است که شخص معمولا کار به حفظ شرکت خود را بالای حضور خود را آنلاین.
به عنوان مثال، شما می توانید یک نفر را برای به روز رسانی است که مربوط به طرح های بازاریابی خود را اختصاص دهید. عضو فنی را می توان به مسئولیت رسیدگی به تمام سوالات مربوط به فن آوری مورد استفاده شده است.
5. چگونه اغلب شما با استفاده از سیستم عامل های اجتماعی مختلف?
بسیاری از بازاریابان همیشه فکر می کنم در مورد “چند بار سیستم عامل اجتماعی استفاده خواهد شد”. خب، هیچ پاسخ درست یا غلط وجود دارد. این می تواند به راحتی توسط مخاطبان و رسانه های اجتماعی اهداف خود را تعیین.
منابع خود را نیز باید در اینجا در نظر گرفته شود. گاهی اوقات، به کاهش در مقدار که شما در پست و تمرکز بر روی کمیت به جای کیفیت بهتر است.
بهبود بسیاری از کارآفرینان در سراسر جهان در حال حاضر آگاه است که حضور اجتماعی قوی وجه موفقیت بازاریابی است. اما چگونه می دانید که حضور خود را به اهداف کلی کسب و کار شما کمک?
البته هر حساب رسانه های اجتماعی است که باز شما طول می کشد زمان برای مدیریت. و در کسب و کار، زمان پول است!
بنابراین، 5 راه است که می تواند به بهبود پروفایل رسانه های اجتماعی امروز هستند…
1. در نظر گرفتن سیستم عامل رسانه های اجتماعی است که شما با استفاده از
وجود دارد بسیاری از کانال های پس کدام یک برای کسب و کار شما مناسب است?
به همه چیز را ساده نگه دارید، هر شرکت احتمالا از داشتن صفحه توییتر و فیس بوک بهره مند. لینک شده در فوق العاده است برای کسب و کار به کسب و کار و گوگل + فوق العاده است برای بهینه سازی موتور جستجو. بنابراین، در کسب و کار، در بسته معمولا توصیه می کنند که مردم تمرکز تلاش خود در این سیستم عامل.
با این حال، در همیشه بگویید مردم که لازم باشد که در آن مخاطبان خود است. اگر آرایش یا سفر بازاریابی می شوند نمایش مشخصات عمومی فوق العاده می شود است. بقیه Pinte بزرگ برای طراحان داخلی کار می کنند. آموزش کسب و کار در حال اجرا? یوتیوب کار شگفتی.
تمرکز تلاش خود را در جایی که شما می توانید بیشتر تعامل و بنابراین بیشتر بازگشت.
2. در نظر گرفتن چگونه شرکت شما این با استفاده از حساب
می پست در ارزشمند اجتماعی حساب شما جالب و جذاب برای مخاطبان هدف است؟ استفاده از تجزیه و تحلیل ترافیک توییتر و فیس بوک بینش به چه اشتراکی شدن و فعل و انفعالات لون. بیشتر از آن انجام این کار!
مطمئن شوید که شما هنوز با تمرکز بر فعالیت های خود ارتقاء را به عنوان این می تواند خاموش قرار دادن. سعی کنید برای به اشتراک گذاشتن وبلاگ جالب تصاویر فیلم (اصلی) و سرگرمی است که مشغول نگه دارید.
3. ارزیابی رسانه اجتماعی اهداف خود
دشوار است چه کسب و کار خود را ابتدا به از آنلاین شبکه آرزو ها را نادیده می گیرند; این reexamine با تیم های بازاریابی خود تا تمرکز بر چرا شما سیستم عامل خاص در هر صورت انتخاب نکرده اید. دقیق بگویم که آن بود برای افزایش خدمات به مشتریان و یا ارجاع مشتری و یا توصیه های آنلاین است. این است که برای افزایش اعتماد و یا نام تجاری آگاهی برای ایجاد وفاداری انجام شد؟ خریداری این اهداف را ارزیابی شود اول تضمین که شما نشده اند راه منحرف. در صورتی که فداکاری بیشتر در پروفایل های اجتماعی خاص مورد نیاز است، آنها را به لیست و پیدا کردن چه دارایی به این مسائل رسیدگی نیاز خواهد بود.
4. در نظر بگیرید که در واقع مدیریت پروفایل خود اجتماعی
بسیار مهم است که اعضای تیم های مختلف شرکت شما باید شامل استفاده از شرکت & #39 رسانه های اجتماعی است. شما می تواند اهداف مختلف از رسانه های اجتماعی به اعضای تیم مختلف اختصاص دهید و این را مطمئن است که شخص معمولا کار به حفظ شرکت خود را بالای حضور خود را آنلاین.
به عنوان مثال، شما می توانید یک نفر را برای به روز رسانی است که مربوط به طرح های بازاریابی خود را اختصاص دهید. عضو فنی را می توان به مسئولیت رسیدگی به تمام سوالات مربوط به فن آوری مورد استفاده شده است.
5. چگونه اغلب شما با استفاده از سیستم عامل های اجتماعی مختلف?
بسیاری از بازاریابان همیشه فکر می کنم در مورد “چند بار سیستم عامل اجتماعی استفاده خواهد شد”. خب، هیچ پاسخ درست یا غلط وجود دارد. این می تواند به راحتی توسط مخاطبان و رسانه های اجتماعی اهداف خود را تعیین.
منابع خود را نیز باید در اینجا در نظر گرفته شود. گاهی اوقات، به کاهش در مقدار که شما در پست و تمرکز بر روی کمیت به جای کیفیت بهتر است.