این واقعیت که محتوای بازاریابی همواره در حال تحول است. اگر شما شده است مراعات، دقیقا مانند سال های گذشته مطالب بازاریابی استراتژی اصلی به دست آوردن مشتریان جدید و افزایش آگاهی نام تجاری باقی می ماند.
از آنجا که بیشتر شرکت های تجاری در 2017 با محتوای بازاریابی زمانی که نسبت به آن از سال 2016 موفقیت قابل توجهی داشته اند علاوه بر این، این را حس می کند. کلید موفقیت یکنواخت در این تلاش با داشتن توانایی های خود را به پیش بینی روند قریب الوقوع و تغییرات به آغوش ممکن است.
در این مقاله من به روند مهم است که در سال 2018 محتوا بازاریابی شکل می اکتشاف.
تولید محتوا
برای کسب و کار کوچک، محتوا بازاریابی راه مطمئن برای کسب مشتریان جدید با توجه به واقعیت نمی کند نیاز به بودجه های بزرگ است. با این حال، با توجه به گزارش های مختلف مگا برندهای مانند گوگل و فیس بوک و اپل هزار دلار به محتوای اصلی سرمایه گذاری هستند. بنابراین، محتوای اصلی و سازگار ظاهرا همه شور بدون در نظر گرفتن کسب و کار شما نوع کوچک یا بزرگ است.
به عنوان 2017 باد دور، مارک های بیشتر در 2018 با توجه به موفقیت متعدد خود محتوای استراتژی بازاریابی صرف انتظار می رود. این است که چرا محتوا بازاریابی رقابتی تر مانند پیش از این هرگز خواهد بود. بنابراین، استخدام گروه محتوا مهم است اگر کسب و کار خود را به طور مستقیم با تولید محتوا مربوطه و با کیفیت بالا در یک پایه منسجم، تعیین است.
در حالی که برنامه ریزی تقویم سرمقاله به کل محتوای بازاریابی فرایند نوسازی می تواند با استراتژی خوبی مستند محتوا شروع. شما باید نقش گروه محتوا برای کمک به حفظ هر کس در خط همان تعریف کنیم. بعد از این، شما می توانید ارزیابی رشد خود را به طور مداوم در حالی که پالایش استراتژی خود را به شما نونهالان.
ویدئو بازاریابی
آینده بعد محتوا بازاریابی ویدئو است. به گفته سیسکو، 2019 ویدیو حدود 80 درصد از ترافیک تولید شده شامل خواهد شد. علاوه بر این، تعداد زیادی از بازاریابان نیز موافقت با گزارش و نتیجه گیری که ویدیو خواهد بود محتوا غالب استراتژی های بازاریابی در آینده.
اگر ویدیو را به استراتژی های بازاریابی شما محتوا و یا روند فروش خود را ترکیب می تواند آن خدمت خود خدمات برای مشتریان خود ارائه می کنند. با استفاده از این استراتژی به شما می دهد فرصت های توزیع اطلاعات دقیق بدون فروشندگان خود را درگیر.
علاوه بر ویدئو، یکی دیگر از روند نوظهور، که سرعت استاندارد در صنایع تبدیل شدن, پخش زنده است. برای کسب و کار شما به ماندن بگیرید پیش از رقبای خود، باید از روشهای ابتکاری با استفاده از این پلت فرم ویدئو برای بدست آوردن مشتریان جدید پیدا کنید.
به طور کلی، با توجه به ماهیت شفاف زنده های بازاریابی کار می کند. هر مشتری مشتری و یا پتانسیل نام تجاری است که “واقعی و سرد است.” فیلم زنده را فعال کنید برای دیدن آنچه پشت صحنه را در حالی که اجازه می دهد شما را به مشتری خود را بیشتر با شما آشنا بکنه.
محتوای شخصی
نشانه که علامت های تجاری که سرمایه گذاری در انواع مختلف شخصی سازی محتوا در سال 2018 خارج خواهد شد وجود دارد کسانی که بدون محتوای شخصی outsell با بیش از 20 درصد. به طور خلاصه، اثربخشی استراتژی شخصی سازی محتوا بدون شک بالا برای هر نام تجاری است که تصویب آن است.
البته من نمی می گویند شخصی سازی محتوا کار آسانی است آن را چالش برانگیز است. آن نیاز به تلاش بلندمدت توسط هر کسی که درگیر در ایجاد محتوا شما. با این حال، شما می توانید شروع توسعه کمپین متمرکز در محل از طریق بلوک محتوای پویا و پرهای معین. شما همچنین ممکن است ایمیل اتوماسیون به عنوان راهی برای اطلاع رسانی به مشتریان خود را با ارائه اطلاعات در زمان مناسب استفاده کنید.
مطالب
مارک های بیشتر به سرمایه گذاری در تولید شده کاربر به طور خاص در مبارزات انتخاباتی، که الهام بخش مشتریان وفادار تبدیل به طرفداران نام تجاری و به اشتراک گذاری تجربه مثبت خود را با دوستان و خانواده در رسانه های اجتماعی.
از آنجا که انسان تمایل به اعتماد و پس از انتخاب و اعمال دیگران توابع محتوای تولید شده توسط کاربر در شبکه های اجتماعی به عنوان ضد اجتماعی. در واقع، مردم اعتماد به نفس در محتوا از اعتماد به محتوای خود مارک توسط دیگران ساخته شده است.
استفاده از مطالب بیشتر شایع در نمایش مشخصات عمومی که در آن علامت های تجاری بسیاری استفاده از تویتر و ایجاد داستان های جذاب است. مطالب کاربر دید و تعامل می شود. این دو عامل مهم است که در نهایت افزایش آگاهی نام تجاری هستند.
بازاریابی محتوا درست مثل هر رشته نوع بازاریابی تغییرات در طول زمان. شما به آخرین روند پاسخ باید “دیگر, شما کردن پای خود را قدرت خواهد شد. بنابراین ضروری است که شما ممکن است به ماندن بگیرید پیش از رقبای خود را قبل از روند منسوخ شده است که کار است.
این واقعیت که محتوای بازاریابی همواره در حال تحول است. اگر شما شده است مراعات، دقیقا مانند سال های گذشته مطالب بازاریابی استراتژی اصلی به دست آوردن مشتریان جدید و افزایش آگاهی نام تجاری باقی می ماند.
از آنجا که بیشتر شرکت های تجاری در 2017 با محتوای بازاریابی زمانی که نسبت به آن از سال 2016 موفقیت قابل توجهی داشته اند علاوه بر این، این را حس می کند. کلید موفقیت یکنواخت در این تلاش با داشتن توانایی های خود را به پیش بینی روند قریب الوقوع و تغییرات به آغوش ممکن است.
در این مقاله من به روند مهم است که در سال 2018 محتوا بازاریابی شکل می اکتشاف.
تولید محتوا
برای کسب و کار کوچک، محتوا بازاریابی راه مطمئن برای کسب مشتریان جدید با توجه به واقعیت نمی کند نیاز به بودجه های بزرگ است. با این حال، با توجه به گزارش های مختلف مگا برندهای مانند گوگل و فیس بوک و اپل هزار دلار به محتوای اصلی سرمایه گذاری هستند. بنابراین، محتوای اصلی و سازگار ظاهرا همه شور بدون در نظر گرفتن کسب و کار شما نوع کوچک یا بزرگ است.
به عنوان 2017 باد دور، مارک های بیشتر در 2018 با توجه به موفقیت متعدد خود محتوای استراتژی بازاریابی صرف انتظار می رود. این است که چرا محتوا بازاریابی رقابتی تر مانند پیش از این هرگز خواهد بود. بنابراین، استخدام گروه محتوا مهم است اگر کسب و کار خود را به طور مستقیم با تولید محتوا مربوطه و با کیفیت بالا در یک پایه منسجم، تعیین است.
در حالی که برنامه ریزی تقویم سرمقاله به کل محتوای بازاریابی فرایند نوسازی می تواند با استراتژی خوبی مستند محتوا شروع. شما باید نقش گروه محتوا برای کمک به حفظ هر کس در خط همان تعریف کنیم. بعد از این، شما می توانید ارزیابی رشد خود را به طور مداوم در حالی که پالایش استراتژی خود را به شما نونهالان.
ویدئو بازاریابی
آینده بعد محتوا بازاریابی ویدئو است. به گفته سیسکو، 2019 ویدیو حدود 80 درصد از ترافیک تولید شده شامل خواهد شد. علاوه بر این، تعداد زیادی از بازاریابان نیز موافقت با گزارش و نتیجه گیری که ویدیو خواهد بود محتوا غالب استراتژی های بازاریابی در آینده.
اگر ویدیو را به استراتژی های بازاریابی شما محتوا و یا روند فروش خود را ترکیب می تواند آن خدمت خود خدمات برای مشتریان خود ارائه می کنند. با استفاده از این استراتژی به شما می دهد فرصت های توزیع اطلاعات دقیق بدون فروشندگان خود را درگیر.
علاوه بر ویدئو، یکی دیگر از روند نوظهور، که سرعت استاندارد در صنایع تبدیل شدن, پخش زنده است. برای کسب و کار شما به ماندن بگیرید پیش از رقبای خود، باید از روشهای ابتکاری با استفاده از این پلت فرم ویدئو برای بدست آوردن مشتریان جدید پیدا کنید.
به طور کلی، با توجه به ماهیت شفاف زنده های بازاریابی کار می کند. هر مشتری مشتری و یا پتانسیل نام تجاری است که “واقعی و سرد است.” فیلم زنده را فعال کنید برای دیدن آنچه پشت صحنه را در حالی که اجازه می دهد شما را به مشتری خود را بیشتر با شما آشنا بکنه.
محتوای شخصی
نشانه که علامت های تجاری که سرمایه گذاری در انواع مختلف شخصی سازی محتوا در سال 2018 خارج خواهد شد وجود دارد کسانی که بدون محتوای شخصی outsell با بیش از 20 درصد. به طور خلاصه، اثربخشی استراتژی شخصی سازی محتوا بدون شک بالا برای هر نام تجاری است که تصویب آن است.
البته من نمی می گویند شخصی سازی محتوا کار آسانی است آن را چالش برانگیز است. آن نیاز به تلاش بلندمدت توسط هر کسی که درگیر در ایجاد محتوا شما. با این حال، شما می توانید شروع توسعه کمپین متمرکز در محل از طریق بلوک محتوای پویا و پرهای معین. شما همچنین ممکن است ایمیل اتوماسیون به عنوان راهی برای اطلاع رسانی به مشتریان خود را با ارائه اطلاعات در زمان مناسب استفاده کنید.
مطالب
مارک های بیشتر به سرمایه گذاری در تولید شده کاربر به طور خاص در مبارزات انتخاباتی، که الهام بخش مشتریان وفادار تبدیل به طرفداران نام تجاری و به اشتراک گذاری تجربه مثبت خود را با دوستان و خانواده در رسانه های اجتماعی.
از آنجا که انسان تمایل به اعتماد و پس از انتخاب و اعمال دیگران توابع محتوای تولید شده توسط کاربر در شبکه های اجتماعی به عنوان ضد اجتماعی. در واقع، مردم اعتماد به نفس در محتوا از اعتماد به محتوای خود مارک توسط دیگران ساخته شده است.
استفاده از مطالب بیشتر شایع در نمایش مشخصات عمومی که در آن علامت های تجاری بسیاری استفاده از تویتر و ایجاد داستان های جذاب است. مطالب کاربر دید و تعامل می شود. این دو عامل مهم است که در نهایت افزایش آگاهی نام تجاری هستند.
بازاریابی محتوا درست مثل هر رشته نوع بازاریابی تغییرات در طول زمان. شما به آخرین روند پاسخ باید “دیگر, شما کردن پای خود را قدرت خواهد شد. بنابراین ضروری است که شما ممکن است به ماندن بگیرید پیش از رقبای خود را قبل از روند منسوخ شده است که کار است.