کسب و کار اینترنتی، اینجا & s #39; چیزی برای شما را به حفاری های عمیق را جاری. هر زمان که شما شروع به کار با یک مشتری جدید شما مقدار قابل توجهی از وقت خود را به موقعیت آنها در بازار قرار داده است. شما میخواهید مطمئن شوید که آنها می دانند را که در آن آنها را در چشم خریداران و ایستاده چه آنها یک و تنها انتخاب در یک وضعیت رقابتی می کند. آن ساده است.
بسیاری از کارآفرینان می شود همه چیز را برای همه اما همه شما می دانید که استراتژی محکوم به شکست است. پس چه کار می کند؟
چگونه شما خود در بازار دوباره موقعیت کار? چگونه شما پیدا & چیزی #39; & #39; که شما سر و دم بالا دیگران?
4 استراتژی است که ممکن است کمک به شما روشن در اینجا:
1. در رقابت پرهیاهو را انتخاب کنید! این استراتژی دقیق است که روزنامه در زمان هنگامی که می خواستند برای رفتن سر به سر در برابر هرتز است. تمام “ما & #39; دوباره # 2. ما سخت تر را امتحان کنید.” روش کار می کرد مانند آتش برای روزنامه.
آنها تبدیل به مزیت اصلی رقبای خود را (که # 1) را در مقابل دیوید. رویکرد جالوت. و مردم آن خوردند. این روش همچنین امروز، شاید حتی بهتر، از آن پس کار می کند.
مردم بی اعتمادی بیشتر شرکت های بزرگ. آنها می خواهند توجه تخصصی. آنها مانند برخورد به طور مستقیم با مالک (s). آنها را مانند tlc آنها می توانید از بچه ها کوچک تر تا آن را به آنها است. سعی کنید برای مخفی کردن از را رقابت در مسابقات اصطلاح & #39;; #39 & مزایای به ضرر.
2. سود بزرگ. وجود دارد یک چیز می توانید انجام دهید و یا ارائه که سرمایه گذاری در محصولات خود و یا سرویس کوچک به نظر می رسد? اگر نگاه شما در تصویر بزرگ یک چیز مورد محصول و یا خدمات است که قیمت هر بار تنها توجیه هست؟ در مقایسه با رقابت خود را? یا آنها می گویند همین تقریبا همیشه وجود دارد چیزی در وجود شما; آن فقط چند حفاری در بخشی خود را طول می کشد.
3-شما خریداران. که آنها و آنچه باعث می شود آنها به طور خاص از خریداران دیگر متفاوت است؟ استاندارد مشتری تحقیقات شما رفتن به خریداران خود را بهتر از هر کس دیگر نشانی باید می دانم.
شما نیاز به دانستن: آنچه آنها در مورد فکر می کنم، چه آنها نگران چه غذاهایی که خوردن (و نفرت)، نوشیدنی خود را از انتخاب چیست، چه کتاب خواندن آنها (و هر چند وقت یکبار)، چه فیلم سازمان دیده بان آنها چه رویایی بزرگترین هستند و چه خواسته بزرگترین آنها هستند. کار آسان نیست. اما تصور کنید چه قدرت وقتی شما را نگه دارید!
رفتن به قانون 80/20 چگونه آن را به خریداران خود اعمال? شما بالای 20 درصد خریداران… کاری آنها را بدانید؟ چگونه شما می توانید بیشتر از فقط که 20% است؟ چه در مورد 20 درصد از آن 20% چه آنها را متفاوت می کند. شما می توانید کسب و کار تمام اطراف استراتژی فروش به بسیار طراحی مجدد کسب و کار خاص. و شما باید!
این یک راه آسان برای سود خود را به سرعت، در حالی که خود را بازاریابی هدفمند تر رشد و تمرکز بر روی یک فرد خاص است (که آن را بسیار آسان تر برای پیدا کردن رسانه بازاریابی برای رسیدن به آنها را می سازد) است.
4. برداشت در مشکل. دكتر سنتی یک تغییر کرده اینجا تمرکز به روش طبیعی تر برای کمک به بدن در داخل و خارج.
در اینجا غرض بزرگترین حیوان خانگی در حال حاضر? واکسن آنفولانزا . ما درست در وسط رانندگی ایمن سازی به همه و سگ آنها به پزشکان برای شات آنفولانزا است. مردم در مورد اعتیاد به مواد مخدره H1N1 صحنه هستند. و او دیوانه رقص است!
آیا می دانید که عکس های آنفلوآنزا استفاده از فرمالدئید دقیق همان “عنصر است که برای حفظ بدن مرده است؟ که & #39; s راست کمی جانی وجود داره آنفولانزا شات و تزريق مومیائی مایع در همان زمان. نه کاملا آنچه شما فکر می کنید در واکسن آنفولانزا خواهد بود؟ خوب آن است.
و هنگامی که این دکتر مرزبندى استقرار پزشکی سنتی و چیزهای مضحک است که انجام می دهند باعث می شود آن برای سلامت & #39; & #39; ادعا می کند، مردم توجه.
هنگامی که متوجه کمی آنها در مورد این عکس مقامات پزشکی در بدن شما قرار دادن مردم mortified هستند. آنها، تا کنون، که جامعه پزشکی بود اقدام به نفع خود پيدا کرده است.
هنگامی که چشم خود را باز به مشکل واقعی, موضوع undering واقعی است که هیچ کس دیگر… این دکتر صحبت کردن در مورد توجه کامل خود را است. او به دیدن فروش بی سابقه ای این سال (در یک کلینیک خصوصی… بسیار نادر در کانادا از ایالات متحده).
دلیل خوبی است چرا : او تا مشکل واقعی در برداشت (آموزش واقعی در مورد درمان های پزشکی سنتی & #39; #39 &;)، و در اینجا مشتریان و چشم انداز است به راه بسیار تحصیل کرده و هوشمند تصمیم گیری که چه به تزریق هدایت خون دختران نوزاد شما.
اینها 4 استراتژی های ساده است که شما فکر می کنید ممکن است.
یکی را انتخاب کنید- و پیدا کردن روش هایی را برای کسب و کار خود ببرید. اقتصاد در اکثر نقاط تنبل است اما نشانه برداشته است و مردم را بیشتر صرف.
شما خودتان را به آن شیر آماده است؟ یا شما امیدوار و دعا هنگامی که مردم شروع به خرید دوباره، که آنها با کارت های اعتباری در دست به خرید از همان قدیمی زمین در انتظار شما همیشه استفاده می شود?
شاید & #39 زمان برای برخی از قدرت مغز را در استراتژی های جدید سرمایه گذاری برای 9 ماه باقی مانده. … مشغول گرفتن منتظر نیست! خیلی دوست دارم به شنیدن نظرات شما.
کسب و کار اینترنتی، اینجا & s #39; چیزی برای شما را به حفاری های عمیق را جاری. هر زمان که شما شروع به کار با یک مشتری جدید شما مقدار قابل توجهی از وقت خود را به موقعیت آنها در بازار قرار داده است. شما میخواهید مطمئن شوید که آنها می دانند را که در آن آنها را در چشم خریداران و ایستاده چه آنها یک و تنها انتخاب در یک وضعیت رقابتی می کند. آن ساده است.
بسیاری از کارآفرینان می شود همه چیز را برای همه اما همه شما می دانید که استراتژی محکوم به شکست است. پس چه کار می کند؟
چگونه شما خود در بازار دوباره موقعیت کار? چگونه شما پیدا & چیزی #39; & #39; که شما سر و دم بالا دیگران?
4 استراتژی است که ممکن است کمک به شما روشن در اینجا:
1. در رقابت پرهیاهو را انتخاب کنید! این استراتژی دقیق است که روزنامه در زمان هنگامی که می خواستند برای رفتن سر به سر در برابر هرتز است. تمام “ما & #39; دوباره # 2. ما سخت تر را امتحان کنید.” روش کار می کرد مانند آتش برای روزنامه.
آنها تبدیل به مزیت اصلی رقبای خود را (که # 1) را در مقابل دیوید. رویکرد جالوت. و مردم آن خوردند. این روش همچنین امروز، شاید حتی بهتر، از آن پس کار می کند.
مردم بی اعتمادی بیشتر شرکت های بزرگ. آنها می خواهند توجه تخصصی. آنها مانند برخورد به طور مستقیم با مالک (s). آنها را مانند tlc آنها می توانید از بچه ها کوچک تر تا آن را به آنها است. سعی کنید برای مخفی کردن از را رقابت در مسابقات اصطلاح & #39;; #39 & مزایای به ضرر.
2. سود بزرگ. وجود دارد یک چیز می توانید انجام دهید و یا ارائه که سرمایه گذاری در محصولات خود و یا سرویس کوچک به نظر می رسد? اگر نگاه شما در تصویر بزرگ یک چیز مورد محصول و یا خدمات است که قیمت هر بار تنها توجیه هست؟ در مقایسه با رقابت خود را? یا آنها می گویند همین تقریبا همیشه وجود دارد چیزی در وجود شما; آن فقط چند حفاری در بخشی خود را طول می کشد.
3-شما خریداران. که آنها و آنچه باعث می شود آنها به طور خاص از خریداران دیگر متفاوت است؟ استاندارد مشتری تحقیقات شما رفتن به خریداران خود را بهتر از هر کس دیگر نشانی باید می دانم.
شما نیاز به دانستن: آنچه آنها در مورد فکر می کنم، چه آنها نگران چه غذاهایی که خوردن (و نفرت)، نوشیدنی خود را از انتخاب چیست، چه کتاب خواندن آنها (و هر چند وقت یکبار)، چه فیلم سازمان دیده بان آنها چه رویایی بزرگترین هستند و چه خواسته بزرگترین آنها هستند. کار آسان نیست. اما تصور کنید چه قدرت وقتی شما را نگه دارید!
رفتن به قانون 80/20 چگونه آن را به خریداران خود اعمال? شما بالای 20 درصد خریداران… کاری آنها را بدانید؟ چگونه شما می توانید بیشتر از فقط که 20% است؟ چه در مورد 20 درصد از آن 20% چه آنها را متفاوت می کند. شما می توانید کسب و کار تمام اطراف استراتژی فروش به بسیار طراحی مجدد کسب و کار خاص. و شما باید!
این یک راه آسان برای سود خود را به سرعت، در حالی که خود را بازاریابی هدفمند تر رشد و تمرکز بر روی یک فرد خاص است (که آن را بسیار آسان تر برای پیدا کردن رسانه بازاریابی برای رسیدن به آنها را می سازد) است.
4. برداشت در مشکل. دكتر سنتی یک تغییر کرده اینجا تمرکز به روش طبیعی تر برای کمک به بدن در داخل و خارج.
در اینجا غرض بزرگترین حیوان خانگی در حال حاضر? واکسن آنفولانزا . ما درست در وسط رانندگی ایمن سازی به همه و سگ آنها به پزشکان برای شات آنفولانزا است. مردم در مورد اعتیاد به مواد مخدره H1N1 صحنه هستند. و او دیوانه رقص است!
آیا می دانید که عکس های آنفلوآنزا استفاده از فرمالدئید دقیق همان “عنصر است که برای حفظ بدن مرده است؟ که & #39; s راست کمی جانی وجود داره آنفولانزا شات و تزريق مومیائی مایع در همان زمان. نه کاملا آنچه شما فکر می کنید در واکسن آنفولانزا خواهد بود؟ خوب آن است.
و هنگامی که این دکتر مرزبندى استقرار پزشکی سنتی و چیزهای مضحک است که انجام می دهند باعث می شود آن برای سلامت & #39; & #39; ادعا می کند، مردم توجه.
هنگامی که متوجه کمی آنها در مورد این عکس مقامات پزشکی در بدن شما قرار دادن مردم mortified هستند. آنها، تا کنون، که جامعه پزشکی بود اقدام به نفع خود پيدا کرده است.
هنگامی که چشم خود را باز به مشکل واقعی, موضوع undering واقعی است که هیچ کس دیگر… این دکتر صحبت کردن در مورد توجه کامل خود را است. او به دیدن فروش بی سابقه ای این سال (در یک کلینیک خصوصی… بسیار نادر در کانادا از ایالات متحده).
دلیل خوبی است چرا : او تا مشکل واقعی در برداشت (آموزش واقعی در مورد درمان های پزشکی سنتی & #39; #39 &;)، و در اینجا مشتریان و چشم انداز است به راه بسیار تحصیل کرده و هوشمند تصمیم گیری که چه به تزریق هدایت خون دختران نوزاد شما.
اینها 4 استراتژی های ساده است که شما فکر می کنید ممکن است.
یکی را انتخاب کنید- و پیدا کردن روش هایی را برای کسب و کار خود ببرید. اقتصاد در اکثر نقاط تنبل است اما نشانه برداشته است و مردم را بیشتر صرف.
شما خودتان را به آن شیر آماده است؟ یا شما امیدوار و دعا هنگامی که مردم شروع به خرید دوباره، که آنها با کارت های اعتباری در دست به خرید از همان قدیمی زمین در انتظار شما همیشه استفاده می شود?
شاید & #39 زمان برای برخی از قدرت مغز را در استراتژی های جدید سرمایه گذاری برای 9 ماه باقی مانده. … مشغول گرفتن منتظر نیست! خیلی دوست دارم به شنیدن نظرات شما.
