از دست دادن “صبر و پشتکار و عرق ترکیب بی نظیر برای موفقیت را.”
-ناپلئون هیل
بیایید می گویند شما فقط سفر ساحل خود را پشت عکس ها و پس از آنها غیرالهی شما اکراه قبول این واقعیت است که شما واقعا نیاز به از دست دادن وزن سی شما بود فریب خورده خود به تفکر می تواند پنهان زیر کار خود را شل لباس. شما که عکس مشاهده جانبی وحشتناکی unflattering در یخچال بچسبانید (می دانید که نشان می دهد که شما در حال گسترش اواسط بخش و فلپ اضافی زیر چانه خود را). شما را از همه آشغال را در آشپزخانه خود را خلاص فروش غذاهای “خوب” است که متناسب با آخرین برنامه رژیم غذایی شما انتخاب کرده اید و شما را گرد و غبار کردن تجهیزات ورزش. شما یک طرح است و شما را به اجرای آن تعیین می شود. اولین روز بزرگ است. شما فکر می کنم شما هستند هنوز در بد شکل به عنوان شما فکر می کنید چرا که شما احساس درد (فقط چند روز صبر کنید). این کمی عبور سخت تا نمایشگاه های معمول خود را، اما شما را به برنامه رژیم غذایی خود را چوب. هفته اول جنگ است اما نحوی شما موفق به نگه داشتن شما رژیم غذایی و ورزش هنگ و شما پاداش برای تلاش های خود را با برخی از دست دادن وزن. هفته بعد کمی سخت تر است. شما تا به حال برخی از جلسات ناهار و آن کشیدن کمی شرم آور کردن نان از ساندویچ زیر است که به ارمغان آورده بود، اما موفق شده و دوباره با چند پوند از دست داده پاداش بودند. اما که شما عموی عروسی که آخر هفته، پس از چند لیوان شراب قرمز (بنابراین منطقی شما از “خوب” برای قلب شما است)، شما تصمیم می گیرید شما سزاوار کمی برای وزن شما موفق به از دست دادن در دو هفته اول جشن و شما کمی افراط. هفته سه شما امتیازات بیشتری در انتخاب مواد غذایی ساخت و شما را مشغول نگه دارید تا ورزش هنگ اما سوگند به هفته آینده بهتر است. دو ماه بعد، شما مدت زیادی رها شده طرح خود را به دست آورد تمام وزن عقب و که گذشت چند هفته کوتاه زمانی که شما را قادر به قرار دادن در آن دسته از شلوار اندازه کوچکتر بودند.
بنابراین چه این با گرفتن مشتریان جدید می باشد؟ مقدار زیادی! برنامه کاهش وزن موفق معمولا نیاز به “صبر، پشتکار و تعریق” بنابراین یک طرح بازاریابی موفق می کند. شما ممکن است در اینجا و آنجا بازاریابی را کردن و انتخاب کنید تا برخی از کارهای حقوقی مدیریت، اما نیاز به توسعه پایدار کسب و کار شما آن، صبر، پشتکار و سخت کوشی (در واقع اگر چه آن شناخته شده است به اتفاق می افتد، به خصوص در تعریق لازم نیست حدس تگزاس). بهترین نیات به رشد قابل اعتماد بلند مدت منجر خواهد شد. تنها تمرکز مداوم و پایدار تلاش پرتفوی کسب و کار پایدار و قابل اعتماد بدون توجه به چگونه خلاق برنامه بازاریابی ایجاد کنید. در پایان، برنامه های بازاریابی بزرگ نه به طور کلی در مفاهیم بسیار پیچیده و منحصر به فرد بر اساس هستند. در واقع وجود دارد معمولا چیز فوق العاده ای که آنها مسئول هستند فعالیت های بازاریابی جز واقعی و مداوم pursued. اگر پشتکار لازم برای از دست دادن و حفظ وزن خود را استاد می تواند شما می توانید یک برنامه بازاریابی موثر استاد. در غیر این صورت، شما نیز ممکن است عکس کردن یخچال را. چرا خودتان را افسرده است؟
از دست دادن “صبر و پشتکار و عرق ترکیب بی نظیر برای موفقیت را.”
-ناپلئون هیل
بیایید می گویند شما فقط سفر ساحل خود را پشت عکس ها و پس از آنها غیرالهی شما اکراه قبول این واقعیت است که شما واقعا نیاز به از دست دادن وزن سی شما بود فریب خورده خود به تفکر می تواند پنهان زیر کار خود را شل لباس. شما که عکس مشاهده جانبی وحشتناکی unflattering در یخچال بچسبانید (می دانید که نشان می دهد که شما در حال گسترش اواسط بخش و فلپ اضافی زیر چانه خود را). شما را از همه آشغال را در آشپزخانه خود را خلاص فروش غذاهای “خوب” است که متناسب با آخرین برنامه رژیم غذایی شما انتخاب کرده اید و شما را گرد و غبار کردن تجهیزات ورزش. شما یک طرح است و شما را به اجرای آن تعیین می شود. اولین روز بزرگ است. شما فکر می کنم شما هستند هنوز در بد شکل به عنوان شما فکر می کنید چرا که شما احساس درد (فقط چند روز صبر کنید). این کمی عبور سخت تا نمایشگاه های معمول خود را، اما شما را به برنامه رژیم غذایی خود را چوب. هفته اول جنگ است اما نحوی شما موفق به نگه داشتن شما رژیم غذایی و ورزش هنگ و شما پاداش برای تلاش های خود را با برخی از دست دادن وزن. هفته بعد کمی سخت تر است. شما تا به حال برخی از جلسات ناهار و آن کشیدن کمی شرم آور کردن نان از ساندویچ زیر است که به ارمغان آورده بود، اما موفق شده و دوباره با چند پوند از دست داده پاداش بودند. اما که شما عموی عروسی که آخر هفته، پس از چند لیوان شراب قرمز (بنابراین منطقی شما از “خوب” برای قلب شما است)، شما تصمیم می گیرید شما سزاوار کمی برای وزن شما موفق به از دست دادن در دو هفته اول جشن و شما کمی افراط. هفته سه شما امتیازات بیشتری در انتخاب مواد غذایی ساخت و شما را مشغول نگه دارید تا ورزش هنگ اما سوگند به هفته آینده بهتر است. دو ماه بعد، شما مدت زیادی رها شده طرح خود را به دست آورد تمام وزن عقب و که گذشت چند هفته کوتاه زمانی که شما را قادر به قرار دادن در آن دسته از شلوار اندازه کوچکتر بودند.
بنابراین چه این با گرفتن مشتریان جدید می باشد؟ مقدار زیادی! برنامه کاهش وزن موفق معمولا نیاز به “صبر، پشتکار و تعریق” بنابراین یک طرح بازاریابی موفق می کند. شما ممکن است در اینجا و آنجا بازاریابی را کردن و انتخاب کنید تا برخی از کارهای حقوقی مدیریت، اما نیاز به توسعه پایدار کسب و کار شما آن، صبر، پشتکار و سخت کوشی (در واقع اگر چه آن شناخته شده است به اتفاق می افتد، به خصوص در تعریق لازم نیست حدس تگزاس). بهترین نیات به رشد قابل اعتماد بلند مدت منجر خواهد شد. تنها تمرکز مداوم و پایدار تلاش پرتفوی کسب و کار پایدار و قابل اعتماد بدون توجه به چگونه خلاق برنامه بازاریابی ایجاد کنید. در پایان، برنامه های بازاریابی بزرگ نه به طور کلی در مفاهیم بسیار پیچیده و منحصر به فرد بر اساس هستند. در واقع وجود دارد معمولا چیز فوق العاده ای که آنها مسئول هستند فعالیت های بازاریابی جز واقعی و مداوم pursued. اگر پشتکار لازم برای از دست دادن و حفظ وزن خود را استاد می تواند شما می توانید یک برنامه بازاریابی موثر استاد. در غیر این صورت، شما نیز ممکن است عکس کردن یخچال را. چرا خودتان را افسرده است؟