در اغلب 2 گروه صاحبان کسب و کار کوچک صحبت می کنند و من نظر همان بر را می شنوم و بیش از دوباره با بسیاری از آنها گفت که بازاریابان مهم یا بازاریابی مهم نیست دیگر.
هستند بسیاری از دلایل در & #39; ve شنیده به عنوان به همین دلیل بازاریابی مهم نیست: “به همه کسب و کار توسط ارجاع، می آید” “من هرگز صرف پول در بازاریابی و کسب و کار من رشد کرد،” “بازاریابی است اتلاف پول،” “من دیدن هیچ ارزشی در بازاریابی” “بازاریابی تمام شانس پس چرا صرف برای ا است y در آن، “و غیره.
آه، چگونه آنها بسیار اشتباه است! زیر 3 دلیل چرا است:
1. خود تعریف بازاریابی اشتباه است
زمانی که صاحبان کسب و کار من بگویید که بازاریابی مهم نیست، آنها معمولا درک کاملا متفاوت از بازاریابی چه از کسانی که چگونه بازاریابی کمک به کسب و کار است اهداف که آن به اتهام بیشتر پول شما می توانید برای خدمات و محصولات شما را قادر می سازد.
بازاریابی اولین بار در مورد صرف وقت ساختمان بنیاد جامد قبل از اینکه با هدف پیشنهاد یک سری از تاکتیک های بلند فروش براساس استراتژی است. تا کسب و کار پیدا کرد راه را برای تغییر متن چگونه مشاهدات خود مشتری ایده آل چه را انجام، و سپس ارائه دهنده انتخاب قطعی و بدیهی می شود، آنها خواهید پیدا & #39; است که تلاش های بازاریابی خود را به نظر می رسد هرگز به ایجاد یا افزایش هر یک بازگشت سرمایه گذاری.
شما باید قادر به مکالمه وقوع در سر مشتریان خود را وارد کنید. و یا در نگاه آن به ترتیب مختلف، قادر به سوال شماره یک در s مشتری & #39; خود داشته باشید که دقیقا زمان مناسب.
بنابراین، چه باید بکنید این? گفتگو در هر آینده نگر مشتریان & #39; s ذهن وقوع است دو عمده نقاط حول محور. مشکل دارند و که آنها نمی خواهند… وجود این است که در نتیجه آنها می خواهند و دارند وجود دارد.
کسانی که اغلب دچار سوء تفاهم بازاریابی بر این باورند که تنها در مورد کمپین تبلیغاتی است، بروشور، آگهی وب سایت، ایمیل بازاریابی، جستجوگرها نمايشگاه رسانه های اجتماعی کپی، و غیره. این تاکتیک راه شما پیاده سازی خود را بازاریابی هستند. در #39 &; توسعه استدلال می کنند چون مورد درک مشتری کنونی بهره برداری به خود ترس خود اهداف و آرمان های خود را و سپس به ایجاد محصولات و خدمات مشتری ایده آل مایل است بازاریابی است اساسا هسته استراتژی کسب و کار برای خرید از یک نام تجاری آنها در حال حاضر آنها می دانند که دوست و اعتماد.
2. آنها بر این باورند که آنها یا کارگر شرکت خود را می توانید انجام آن
گاهی در “آن را خودتان تمام” جهان کسب و کار کوچک (و یا حتی کسب و کار بزرگ به آن)، آن & #39 دشوار برای شناسایی مناطقی که نیاز به کمک از خارج. کسب و کار ممکن است قادر به ایجاد خبرنامه خود را، اضافه کردن افزونه برای وردپرس، نوشتن فیس بوک یا LinkedIn پست و ناشیانه ایجاد سرصفحه گرافیک اما شما به کسی که آموزش دیده و تجربه و ماهر نیاز که استراتژیک و کلی نگر نگاه بازار درک مشتری و سپس ایجاد فرصت های منحصر به فرد بر اساس این درک.
فکر کنم فقط در مورد آن برای یک دقیقه. فقط به خاطر اینکه شما یک ماشین حساب و اکسل که شما هستید یک حسابدار چیست؟ اگر حاکم مداد و برخی از قسمت بزرگ طرح کند است که شما یک معمار را تماشا کنید؟ اگر شما به طور منظم ارسال به دوستان خود در فیس بوک و نمایش مشخصات عمومی کند که منظور شما & #39; دوباره کارشناس رسانه های اجتماعی است؟
پس چرا کسب و کارهای کوچک که با خرید مک و برخی از نرم افزار آنها طراح، بازاریاب و کارشناس ارتباطات می شود اعتقاد دارید؟
نیاز به بازاریاب های استراتژیک است که سپس می تواند رویکرد بازاریابی یکپارچه توسعه رهبری است. شما یا شما، همکار خود، می توانید به این کار? در برخی موارد شما می توانید. اما کسانی که می تواند به احتمال زیاد هستند یا از بازاریابی و یا مشاوره در زمینه های که در آن آنها مهارت های قابل انتقال و دفاع و ارائه در برابر استراتژی رشد را تجربه می آیند.
اگر شما یک کسب و کار کوچک، کسی که روند جامد بسیار کارآمد، رویکرد سازگار و قابل تکرار کنید. اول، آنها تحقیق و کسب اطلاعات در مورد شرکت خود را در عمق بزرگ، پویایی بازار و شناسایی تغییرات روند و تغییرات. از آنجا، فروشنده استراتژیک به عناصر مختلف برنامه های بازاریابی خود را به ترتیب منطقی چگونه شما باید ساخت آنها، آنها را به روز رسانی و یا اصلاح آنها قادر خواهد بود; و شناسایی زمینه های کلیدی شما باید شود با تمرکز بر-آن جنس منجر چیزهایی تبدیل منجر به افزایش معاملات حق به تغییر قیمت ها شود.
3. آنها استخدام کمک بازاریابی اشتباه
یک سوء تفاهم بزرگ اطراف استراتژی بازاریابی تاکتیک های بازاریابی و بازاریابی اعدام وجود دارد.
تفاوت بین بودن قادر، قادر به استراتژیک و خلاقانه executionally قادر است.
صاحبان کسب و کار کوچک استراتژیک بازاریابی مربی/شرکت توسعه خلاق گرافیک و هدر استخدام; و نه شما باید استخدام سازمان تبلیغات/گرافیک طراحی استراتژی بازاریابی مسئولیت رسیدگی به. کسب و کار کوچک نیازی به استخدام یک مشاور و یا یک شرکت است که افسر بازاریابی قوی است که خود بزرگترین استراتژی برای رشد پایدار است. شما ممکن است توجه اما هنوز بهترین نتایج را دریافت کنید.
در اغلب 2 گروه صاحبان کسب و کار کوچک صحبت می کنند و من نظر همان بر را می شنوم و بیش از دوباره با بسیاری از آنها گفت که بازاریابان مهم یا بازاریابی مهم نیست دیگر.
هستند بسیاری از دلایل در & #39; ve شنیده به عنوان به همین دلیل بازاریابی مهم نیست: “به همه کسب و کار توسط ارجاع، می آید” “من هرگز صرف پول در بازاریابی و کسب و کار من رشد کرد،” “بازاریابی است اتلاف پول،” “من دیدن هیچ ارزشی در بازاریابی” “بازاریابی تمام شانس پس چرا صرف برای ا است y در آن، “و غیره.
آه، چگونه آنها بسیار اشتباه است! زیر 3 دلیل چرا است:
1. خود تعریف بازاریابی اشتباه است
زمانی که صاحبان کسب و کار من بگویید که بازاریابی مهم نیست، آنها معمولا درک کاملا متفاوت از بازاریابی چه از کسانی که چگونه بازاریابی کمک به کسب و کار است اهداف که آن به اتهام بیشتر پول شما می توانید برای خدمات و محصولات شما را قادر می سازد.
بازاریابی اولین بار در مورد صرف وقت ساختمان بنیاد جامد قبل از اینکه با هدف پیشنهاد یک سری از تاکتیک های بلند فروش براساس استراتژی است. تا کسب و کار پیدا کرد راه را برای تغییر متن چگونه مشاهدات خود مشتری ایده آل چه را انجام، و سپس ارائه دهنده انتخاب قطعی و بدیهی می شود، آنها خواهید پیدا & #39; است که تلاش های بازاریابی خود را به نظر می رسد هرگز به ایجاد یا افزایش هر یک بازگشت سرمایه گذاری.
شما باید قادر به مکالمه وقوع در سر مشتریان خود را وارد کنید. و یا در نگاه آن به ترتیب مختلف، قادر به سوال شماره یک در s مشتری & #39; خود داشته باشید که دقیقا زمان مناسب.
بنابراین، چه باید بکنید این? گفتگو در هر آینده نگر مشتریان & #39; s ذهن وقوع است دو عمده نقاط حول محور. مشکل دارند و که آنها نمی خواهند… وجود این است که در نتیجه آنها می خواهند و دارند وجود دارد.
کسانی که اغلب دچار سوء تفاهم بازاریابی بر این باورند که تنها در مورد کمپین تبلیغاتی است، بروشور، آگهی وب سایت، ایمیل بازاریابی، جستجوگرها نمايشگاه رسانه های اجتماعی کپی، و غیره. این تاکتیک راه شما پیاده سازی خود را بازاریابی هستند. در #39 &; توسعه استدلال می کنند چون مورد درک مشتری کنونی بهره برداری به خود ترس خود اهداف و آرمان های خود را و سپس به ایجاد محصولات و خدمات مشتری ایده آل مایل است بازاریابی است اساسا هسته استراتژی کسب و کار برای خرید از یک نام تجاری آنها در حال حاضر آنها می دانند که دوست و اعتماد.
2. آنها بر این باورند که آنها یا کارگر شرکت خود را می توانید انجام آن
گاهی در “آن را خودتان تمام” جهان کسب و کار کوچک (و یا حتی کسب و کار بزرگ به آن)، آن & #39 دشوار برای شناسایی مناطقی که نیاز به کمک از خارج. کسب و کار ممکن است قادر به ایجاد خبرنامه خود را، اضافه کردن افزونه برای وردپرس، نوشتن فیس بوک یا LinkedIn پست و ناشیانه ایجاد سرصفحه گرافیک اما شما به کسی که آموزش دیده و تجربه و ماهر نیاز که استراتژیک و کلی نگر نگاه بازار درک مشتری و سپس ایجاد فرصت های منحصر به فرد بر اساس این درک.
فکر کنم فقط در مورد آن برای یک دقیقه. فقط به خاطر اینکه شما یک ماشین حساب و اکسل که شما هستید یک حسابدار چیست؟ اگر حاکم مداد و برخی از قسمت بزرگ طرح کند است که شما یک معمار را تماشا کنید؟ اگر شما به طور منظم ارسال به دوستان خود در فیس بوک و نمایش مشخصات عمومی کند که منظور شما & #39; دوباره کارشناس رسانه های اجتماعی است؟
پس چرا کسب و کارهای کوچک که با خرید مک و برخی از نرم افزار آنها طراح، بازاریاب و کارشناس ارتباطات می شود اعتقاد دارید؟
نیاز به بازاریاب های استراتژیک است که سپس می تواند رویکرد بازاریابی یکپارچه توسعه رهبری است. شما یا شما، همکار خود، می توانید به این کار? در برخی موارد شما می توانید. اما کسانی که می تواند به احتمال زیاد هستند یا از بازاریابی و یا مشاوره در زمینه های که در آن آنها مهارت های قابل انتقال و دفاع و ارائه در برابر استراتژی رشد را تجربه می آیند.
اگر شما یک کسب و کار کوچک، کسی که روند جامد بسیار کارآمد، رویکرد سازگار و قابل تکرار کنید. اول، آنها تحقیق و کسب اطلاعات در مورد شرکت خود را در عمق بزرگ، پویایی بازار و شناسایی تغییرات روند و تغییرات. از آنجا، فروشنده استراتژیک به عناصر مختلف برنامه های بازاریابی خود را به ترتیب منطقی چگونه شما باید ساخت آنها، آنها را به روز رسانی و یا اصلاح آنها قادر خواهد بود; و شناسایی زمینه های کلیدی شما باید شود با تمرکز بر-آن جنس منجر چیزهایی تبدیل منجر به افزایش معاملات حق به تغییر قیمت ها شود.
3. آنها استخدام کمک بازاریابی اشتباه
یک سوء تفاهم بزرگ اطراف استراتژی بازاریابی تاکتیک های بازاریابی و بازاریابی اعدام وجود دارد.
تفاوت بین بودن قادر، قادر به استراتژیک و خلاقانه executionally قادر است.
صاحبان کسب و کار کوچک استراتژیک بازاریابی مربی/شرکت توسعه خلاق گرافیک و هدر استخدام; و نه شما باید استخدام سازمان تبلیغات/گرافیک طراحی استراتژی بازاریابی مسئولیت رسیدگی به. کسب و کار کوچک نیازی به استخدام یک مشاور و یا یک شرکت است که افسر بازاریابی قوی است که خود بزرگترین استراتژی برای رشد پایدار است. شما ممکن است توجه اما هنوز بهترین نتایج را دریافت کنید.