رسانه های اجتماعی در معرض پتانسیل “جامعه” که برای کوچک و میکرو کسب و کار در دسترس است، اما آن نیز راه که آنها می توانند با ارتباط برقرار کردن و برقراری ارتباط مشتریان خود را تغییر می دهد.
رسانه های اجتماعی نه تنها ابزاری برای بازاریابی، اما آن در حال حاضر کسب و کار به لمس پایه با مشتریان خود در سطح شخصی است که آنها هرگز بدون مردم آمدن جسمی به محل بزرگ (و یا محل کار) می تواند توانایی. نه تنها این یعنی فروش بیشتر پتانسیل برای ایجاد وفاداری بیشتر و بدیهی است که پول بیشتری را می کند اما این نیز کسب توانایی توسعه یا بهبود محصولات خود را با پیشنهادات و انتقادات از مردم به احتمال زیاد به خرج کردن پول با آنها می دهد. مشتریان موجود خود را!
هیچ مکان بهتر برای کسب و کار برای توسعه و رشد در این سطح وجود دارد. اضافه کردن به که واقعیت است که توانایی باور نکردنی برای پیگیری درک و استفاده از اطلاعات است که از طریق رسانه های اجتماعی می آید، این کسب و کار برای ساده کردن استراتژی های بازاریابی و مشارکت خود را در سطح هیچ شکل دیگری از تبلیغات می تواند اجازه دهد / بازاریابی را واقعا می تواند. شما می دانید چگونه بسیاری از مردم کسب و کار خود را از طریق آگهی روزنامه و یا لکه های تلویزیون کشف. وجود & #39; s تردیدی نیست که از طریق رسانه های اجتماعی را به آستان خود را می آید.
آسمان است را محدود و آنهایی که ایستاده بیشتر به دست آوردن از آن است قطعا کوچک کسب و کار.
من نه چندان مطمئن است اگر توییتر و LinkedIn خود را واقعا می تواند سود شرکت مستقل کوچک. اما, توییتر و LinkedIn تنها بخش کوچکی از سایت های رسانه های اجتماعی-فیس بوک, مای اسپیس Bebo اورکات Badoo, Badoo, را و غیره
سایت های خود نیستند جواب… آن کوچک شرکت آدرس فرصت های ارائه شده توسط این سیستم عامل است.
شرکت کوچک می توانید از درگیر شدن در بازاریابی اجتماعی رسانه ها بهره مند شوند و می تواند سطح زمین بازی و رقابت با شرکت های بزرگ زیادی برای توجه و کاملا مشتریان خود را. برای این آنها باید بدانید مشتریان خود می خواهید و ارائه آن در قالب محتوای ارزشمند. به این ترتیب آنها می توانید شروع به ایجاد یک رابطه معروف به کارشناسان در این زمینه تبدیل شده و کمک به مکالمه معنی دار. اگر آنها نمی آنها را تعریف با چه رقبای خود تعریف آنها نیست چگونه آنها را تعریف خود، اگر آنها بخشی از صحبت شده بود.
هنگامی که آنها وبلاگ نویسی و عمیقا درگیر در مکالمه و اضافه کردن به صحبت آنها به عنوان رهبران دیده می شود و مردم می آیند به آنها راه حل مشکلات خود را.
رسانه های اجتماعی در اینجا به ماندن است… شرکت های کوچک نیاز به مهار قدرت بازاریابی اجتماعی رسانه ها با ارائه نظرات، راه حل، مشاوره، و غیره. قدرت این وبلاگ یکی از کانال های است که آنها می توانید استفاده کنید است. دیگران هستند videoblogs، آموزشی، شرکت در مکالمات دیگر و غیره. این است که چگونه آنها ایستادگی کردن است.
بله آنها نیاز به سطح زمین بازی و بازاریابی اجتماعی رسانه ها می تواند کمک به ارائه مزیت رقابتی. کنار، اگر آنها هنوز درگیر شدن با بازار خود را به رقبای خود قطعا خواهد شد.
رسانه های اجتماعی در معرض پتانسیل “جامعه” که برای کوچک و میکرو کسب و کار در دسترس است، اما آن نیز راه که آنها می توانند با ارتباط برقرار کردن و برقراری ارتباط مشتریان خود را تغییر می دهد.
رسانه های اجتماعی نه تنها ابزاری برای بازاریابی، اما آن در حال حاضر کسب و کار به لمس پایه با مشتریان خود در سطح شخصی است که آنها هرگز بدون مردم آمدن جسمی به محل بزرگ (و یا محل کار) می تواند توانایی. نه تنها این یعنی فروش بیشتر پتانسیل برای ایجاد وفاداری بیشتر و بدیهی است که پول بیشتری را می کند اما این نیز کسب توانایی توسعه یا بهبود محصولات خود را با پیشنهادات و انتقادات از مردم به احتمال زیاد به خرج کردن پول با آنها می دهد. مشتریان موجود خود را!
هیچ مکان بهتر برای کسب و کار برای توسعه و رشد در این سطح وجود دارد. اضافه کردن به که واقعیت است که توانایی باور نکردنی برای پیگیری درک و استفاده از اطلاعات است که از طریق رسانه های اجتماعی می آید، این کسب و کار برای ساده کردن استراتژی های بازاریابی و مشارکت خود را در سطح هیچ شکل دیگری از تبلیغات می تواند اجازه دهد / بازاریابی را واقعا می تواند. شما می دانید چگونه بسیاری از مردم کسب و کار خود را از طریق آگهی روزنامه و یا لکه های تلویزیون کشف. وجود & #39; s تردیدی نیست که از طریق رسانه های اجتماعی را به آستان خود را می آید.
آسمان است را محدود و آنهایی که ایستاده بیشتر به دست آوردن از آن است قطعا کوچک کسب و کار.
من نه چندان مطمئن است اگر توییتر و LinkedIn خود را واقعا می تواند سود شرکت مستقل کوچک. اما, توییتر و LinkedIn تنها بخش کوچکی از سایت های رسانه های اجتماعی-فیس بوک, مای اسپیس Bebo اورکات Badoo, Badoo, را و غیره
سایت های خود نیستند جواب… آن کوچک شرکت آدرس فرصت های ارائه شده توسط این سیستم عامل است.
شرکت کوچک می توانید از درگیر شدن در بازاریابی اجتماعی رسانه ها بهره مند شوند و می تواند سطح زمین بازی و رقابت با شرکت های بزرگ زیادی برای توجه و کاملا مشتریان خود را. برای این آنها باید بدانید مشتریان خود می خواهید و ارائه آن در قالب محتوای ارزشمند. به این ترتیب آنها می توانید شروع به ایجاد یک رابطه معروف به کارشناسان در این زمینه تبدیل شده و کمک به مکالمه معنی دار. اگر آنها نمی آنها را تعریف با چه رقبای خود تعریف آنها نیست چگونه آنها را تعریف خود، اگر آنها بخشی از صحبت شده بود.
هنگامی که آنها وبلاگ نویسی و عمیقا درگیر در مکالمه و اضافه کردن به صحبت آنها به عنوان رهبران دیده می شود و مردم می آیند به آنها راه حل مشکلات خود را.
رسانه های اجتماعی در اینجا به ماندن است… شرکت های کوچک نیاز به مهار قدرت بازاریابی اجتماعی رسانه ها با ارائه نظرات، راه حل، مشاوره، و غیره. قدرت این وبلاگ یکی از کانال های است که آنها می توانید استفاده کنید است. دیگران هستند videoblogs، آموزشی، شرکت در مکالمات دیگر و غیره. این است که چگونه آنها ایستادگی کردن است.
بله آنها نیاز به سطح زمین بازی و بازاریابی اجتماعی رسانه ها می تواند کمک به ارائه مزیت رقابتی. کنار، اگر آنها هنوز درگیر شدن با بازار خود را به رقبای خود قطعا خواهد شد.