بسیاری برخوردارند. هنگامی که انجام آنها مدیر آن به مسئولیت رسیدگی به عملیات روز به روز استخدام. در حالی که برخی ممکن است در نظر این قابل دوام و اقتصادی راه حل صدا، تجربه که آن ممکن است مدیر فناوری اطلاعات و کسب و کار، “بیشتر به همکاری با ارائه دهنده خدمات مدیریت سود نشان داده شده است
شما ممکن است تیم خود understaffed در زمان منجر به عدم توانایی بالای شرایط و روش باقی بماند. این منجر خود نیاز به استخدام موقت کمک کند?
مدل شکستن/ثابت تیم های بسیاری از آنها به دادن یک آتش و حرکت به بعد محدود می شود. در مقابل, پرداخت کارکنان به idly نشسته در حالی که انتظار برای بحران های آینده به سختی بهترین استفاده از skillset خود و کسب و کار سرمایه به نظر می رسد.
مدیریت چند فروشندگان، کارمندان، قراردادها، بودجه، دماهای، و غیره نیز پیچیده، اگر نه، طاقت شوند. مزایای زیر را در نظر بگیرید زمانی که همکاری با مدیریت سرویس دهنده.
شما MSP تنها فروشنده شما باید مدیریت است.
مدیریت قراردادها فروشنده/تامین کننده تمام رفتار توسط MSP شما نتیجه شما زمان بیشتری برای مدیریت عملیات روز به روز خود را ارائه. آنها می توانند عمل تمام جنبه های قیمت گذاری/بودجه و مسائل مربوط به آن خود را نیاز دارد در حالی که فراهم کردن یک نقطه تماس پشتیبانی.
نیاز به تداوم کسب و کار
کیفیت مدیریت سرویس دهنده را همیشه را رویکرد فعال و به حداقل رساندن خرابی. اجرای اقدامات پیشگیری فاجعه ارائه صلح از ذهن و ورودشان سازگار. با این حال، در صورت هر گونه نارسایی شبکه یا رویداد فاجعه بار برونزا فاجعه برنامه های بازیابی بلافاصله تبدیل به عملیاتی. داده ها از نسخه پشتیبان بازیابی شبکه ابقاء هستند و خدمات کسب و کار خود را تبدیل به عملیاتی در جهت کوتاه.
آموزش دیده و خبره و با تجربه آن کارکنان موجود است 24/7
در طول روز کسب و کار، اکثر MSPs ارائه شما با دسترسی به تجربه و آن آموزش کارکنان برای رسیدگی به شرایط. تماس های شما پشتیبانی فناوری اطلاعات باید توسط یک فرد زنده و نه یک سیستم پاسخگویی کنسرو پاسخ داده شود. اما آنچه در مورد بعد از ساعت یا EOD? همه ما می دانیم، از تجربه، که موقعیت نیست همیشه در طول ساعات کار عادی سطح. کیفیت MSP 24/7 دسترسی به افراد متخصص آن بدون در نظر گرفتن زمان و یا وضعیت را به شما ارائه می دهد. راه حل های خانه خود را فراهم مزایای این
یک منبع برای Overseeing دیدگاه جمعی
و تمام خدمات فناوری اطلاعات خود را از یک منبع نظارت اجازه می دهد تا برای دیدگاه جمعی. یکی که بی طرفانه و تلفیقی از ديدگاه را فراهم می کند. اطلاعات ما جمع آوری و گزارش، در زمان واقعی، اجازه می دهد تا شما و کسب و کار خود را تحصیل کرده و مطلع تصمیم گیری. افزایش عملکرد کلی کسب و کار شما است هدف ما و یکی از مزایای واضح به همکاری ما است.
کمک به خط پایین
مزایای اقتصادی همکاری با مدیریت سرویس دهنده بسیار زیاد است. از کاهش نیاز به کارکنان تمام وقت کمک دما و بازیابی دو کمتر کردن زمان مقرون به صرفه تر فروشنده قیمت گذاری و بیشتر کارآمد و موثر عملیاتی روش.
ما دعوت شما را در هر زمان با ما تماس بگیرید اگر شما مدیر فناوری اطلاعات و در حال آماده به بحث در مورد راه حل های فناوری اطلاعات خود را با ما.
بسیاری برخوردارند. هنگامی که انجام آنها مدیر آن به مسئولیت رسیدگی به عملیات روز به روز استخدام. در حالی که برخی ممکن است در نظر این قابل دوام و اقتصادی راه حل صدا، تجربه که آن ممکن است مدیر فناوری اطلاعات و کسب و کار، “بیشتر به همکاری با ارائه دهنده خدمات مدیریت سود نشان داده شده است
شما ممکن است تیم خود understaffed در زمان منجر به عدم توانایی بالای شرایط و روش باقی بماند. این منجر خود نیاز به استخدام موقت کمک کند?
مدل شکستن/ثابت تیم های بسیاری از آنها به دادن یک آتش و حرکت به بعد محدود می شود. در مقابل, پرداخت کارکنان به idly نشسته در حالی که انتظار برای بحران های آینده به سختی بهترین استفاده از skillset خود و کسب و کار سرمایه به نظر می رسد.
مدیریت چند فروشندگان، کارمندان، قراردادها، بودجه، دماهای، و غیره نیز پیچیده، اگر نه، طاقت شوند. مزایای زیر را در نظر بگیرید زمانی که همکاری با مدیریت سرویس دهنده.
شما MSP تنها فروشنده شما باید مدیریت است.
مدیریت قراردادها فروشنده/تامین کننده تمام رفتار توسط MSP شما نتیجه شما زمان بیشتری برای مدیریت عملیات روز به روز خود را ارائه. آنها می توانند عمل تمام جنبه های قیمت گذاری/بودجه و مسائل مربوط به آن خود را نیاز دارد در حالی که فراهم کردن یک نقطه تماس پشتیبانی.
نیاز به تداوم کسب و کار
کیفیت مدیریت سرویس دهنده را همیشه را رویکرد فعال و به حداقل رساندن خرابی. اجرای اقدامات پیشگیری فاجعه ارائه صلح از ذهن و ورودشان سازگار. با این حال، در صورت هر گونه نارسایی شبکه یا رویداد فاجعه بار برونزا فاجعه برنامه های بازیابی بلافاصله تبدیل به عملیاتی. داده ها از نسخه پشتیبان بازیابی شبکه ابقاء هستند و خدمات کسب و کار خود را تبدیل به عملیاتی در جهت کوتاه.
آموزش دیده و خبره و با تجربه آن کارکنان موجود است 24/7
در طول روز کسب و کار، اکثر MSPs ارائه شما با دسترسی به تجربه و آن آموزش کارکنان برای رسیدگی به شرایط. تماس های شما پشتیبانی فناوری اطلاعات باید توسط یک فرد زنده و نه یک سیستم پاسخگویی کنسرو پاسخ داده شود. اما آنچه در مورد بعد از ساعت یا EOD? همه ما می دانیم، از تجربه، که موقعیت نیست همیشه در طول ساعات کار عادی سطح. کیفیت MSP 24/7 دسترسی به افراد متخصص آن بدون در نظر گرفتن زمان و یا وضعیت را به شما ارائه می دهد. راه حل های خانه خود را فراهم مزایای این
یک منبع برای Overseeing دیدگاه جمعی
و تمام خدمات فناوری اطلاعات خود را از یک منبع نظارت اجازه می دهد تا برای دیدگاه جمعی. یکی که بی طرفانه و تلفیقی از ديدگاه را فراهم می کند. اطلاعات ما جمع آوری و گزارش، در زمان واقعی، اجازه می دهد تا شما و کسب و کار خود را تحصیل کرده و مطلع تصمیم گیری. افزایش عملکرد کلی کسب و کار شما است هدف ما و یکی از مزایای واضح به همکاری ما است.
کمک به خط پایین
مزایای اقتصادی همکاری با مدیریت سرویس دهنده بسیار زیاد است. از کاهش نیاز به کارکنان تمام وقت کمک دما و بازیابی دو کمتر کردن زمان مقرون به صرفه تر فروشنده قیمت گذاری و بیشتر کارآمد و موثر عملیاتی روش.
ما دعوت شما را در هر زمان با ما تماس بگیرید اگر شما مدیر فناوری اطلاعات و در حال آماده به بحث در مورد راه حل های فناوری اطلاعات خود را با ما.