توییتر آخرین روند در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. در اوایل سال 2009، آن را بیش از 1000 درصد رشد نشان داده است و همچنان اين روند.
اغلب اکثر تکنولوژی انجیل معتقدند اينها رسانه های اجتماعی نوجوانان سوخت هستند. اما آمار آن را به اشتباه ثابت است. به گفته محققان انجام شده توسط نیلسون و مورگان استنلی، گروه سنی 2 24 سال کاربران توییتر حداقل درصد نشان می دهد.
این نظرسنجی با مخاطب 250.000 کاربران اینترنت از ایالات متحده انجام شد. بازار برای سه گروه با سن مانند 2-24، 25-54 و 55 تقسیم شده است.
گروه سنی 25-54 نسبت بزرگترین 64% است. شگفت آور، گروه سنی 55 گروه سنی 2 24% 4 ضبط 20% فرا رسد. گروه سنی 2 24 تنها سهم 16 درصد است. براساس واقعیات آن که دو بار به عنوان بسیاری به عنوان بزرگسالان با استفاده از توییتر, که در مقایسه با نوجوانان وجود دارد توان نتیجه گرفت.
هنوز معلوم نیست اگر استفاده از سیستم عامل و برنامه های مختلف این مردم بوده است. پیش از آن در سال 2008 آن گزارش شده است که 60% از کاربران توییتر رابط وب در ماه اول ورود اولیه استفاده نمی کنند. اکثر کارشناسان بر این باورند که این می تواند باشد به همین دلیل کاربران به برنامه های شخص ثالث دیگر مانند Tweetie, TweetDeck Seesmic و غیره
این آمار بر نیلسون اساس مهاجرت NetView گزارش در سال 2009 منتشر شد. روند رشد بیشتر مشهور و تلویزیون ادامه پرسنل استفاده از توییتر به عنوان یک ابزار بازاریابی.
توییتر آخرین روند در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. در اوایل سال 2009، آن را بیش از 1000 درصد رشد نشان داده است و همچنان اين روند.
اغلب اکثر تکنولوژی انجیل معتقدند اينها رسانه های اجتماعی نوجوانان سوخت هستند. اما آمار آن را به اشتباه ثابت است. به گفته محققان انجام شده توسط نیلسون و مورگان استنلی، گروه سنی 2 24 سال کاربران توییتر حداقل درصد نشان می دهد.
این نظرسنجی با مخاطب 250.000 کاربران اینترنت از ایالات متحده انجام شد. بازار برای سه گروه با سن مانند 2-24، 25-54 و 55 تقسیم شده است.
گروه سنی 25-54 نسبت بزرگترین 64% است. شگفت آور، گروه سنی 55 گروه سنی 2 24% 4 ضبط 20% فرا رسد. گروه سنی 2 24 تنها سهم 16 درصد است. براساس واقعیات آن که دو بار به عنوان بسیاری به عنوان بزرگسالان با استفاده از توییتر, که در مقایسه با نوجوانان وجود دارد توان نتیجه گرفت.
هنوز معلوم نیست اگر استفاده از سیستم عامل و برنامه های مختلف این مردم بوده است. پیش از آن در سال 2008 آن گزارش شده است که 60% از کاربران توییتر رابط وب در ماه اول ورود اولیه استفاده نمی کنند. اکثر کارشناسان بر این باورند که این می تواند باشد به همین دلیل کاربران به برنامه های شخص ثالث دیگر مانند Tweetie, TweetDeck Seesmic و غیره
این آمار بر نیلسون اساس مهاجرت NetView گزارش در سال 2009 منتشر شد. روند رشد بیشتر مشهور و تلویزیون ادامه پرسنل استفاده از توییتر به عنوان یک ابزار بازاریابی.