زمانی که محققان مطالعه چهار مبارزان, آنها کشف تفاوت معنی داری بین تازه کار و جانبازان هنگام نگاه کردن به ساختمان سوختن:
• تازه متوجه واضح مانند شعله های آتش و مکان های خود را.
• جانبازان داستان دیدم. آنها متوجه کجا و چگونه شروع به آتش، چگونه پیشرفت آن و چه باید بکنید بعد به احتمال زیاد بود.
در اصل جانبازان ریشه علت تحلیل بود (که در آن شروع به آتش و به همین دلیل).
شکایت به میزان مورد نیاز روزانه آتش آتش کسب و کار
اغلب صاحبان کسب و کار و کارکنان. پاداش این شركت به قهرمانان است که خاموش کردن آتش بروید. و شرکت های ایجاد ادارات کل فقط به خاموش کردن آتش سوزی (به عنوان مثال، به مراکز تماس مشتری).
بیشتر کارکنان این “آتش” مانند یک تازه کار یک کهنه سرباز نگاه می کند. آنها متوجه اشتباهات و خطاها. آنها حس ندامت s مشتری & #39;. اما تعداد کمی زحمت تعجب می کنم چرا اشتباهات در وهله اول رخ داد.
جانبازان در شرکت “به عنوان یک داستان به عنوان علت و اثر آتش سوزی” نگاه کنید. جانبازان متوجه چگونه و چرا اشتباهات در وهله اول ساخته شد. آنها بپرسید چرا، چرا، چرا، چرا، چرا تا آنها کشف علت ریشه. سپس از آنها بپرسید: “چگونه می تواند ما جلوگیری از این مشکل کاملا.”
ریشه علت تحلیل (RCA)
ریشه علت تحلیل خیلی ساده است:
1. دولت مشکل.
2. بپرسید چرا، چرا، چرا، چرا، چرا “تا شما & #39; و شناسایی علل بالقوه.
3. بررسی علل که در واقع ریشه مشکل هستند.
اشتباهات RCA
شاید بزرگترین اشتباه مردم را در ریشه علت تحلیل اختصاص سرزنش به:
• مردم •
(غير ورزشكار) هنوز به اندازه کافی پول
• نه زمان کافی
هیچ مقدار از آموزش واقعا جلوگیری خواهد شد مشکل کارکنان تغییر شغل. اگر مشکل به اندازه کافی بزرگ است، همیشه وجود دارد & #39 به اندازه کافی پول و زمان.
همواره، کارکنان را در روان تله گیر. تفکر خلاق، خارج از جعبه برای کشف کردن راه برای تغییر فرآیندهای موجود و سیستم آنها را اشتباه ضد لازم (یعنی، پیش بینی های اشتباه کاملا). هدف باید بود که حتی یک کارمند با نام تجاری جدید باید قادر به انجام کار خطا رایگان.
مثال
در کار با گروه مرکز تماس است که تا به حال بیش از حد بسیاری از اشتباهات زمان ورق. زمان ورق در صفحات گسترده اکسل نگه داشته بودند. دو نشانه وجود دارد: •
کارکنان فقط overwrote فرمول در سلول
• “کارمندان” زمان وارد شده غلط (به عنوان مثال، 4.30 به جای 4.5 ساعت چهار و نیم).
آنها بسیاری از زمان تلاش برای آموزش کارکنان چگونه برای پر کردن صفحه گسترده درست اما بی فایده به سر برده بود. از آنجا که در & #39; m گیک اکسل نشان داد آنها نحوه استفاده از اکسل & #39; s اعتبار داده ها برای جلوگیری از اشتباه زمان ها و نحوه حفاظت از فرمول در سلول از تغییرات (ورقه حفاظت).
این دو تغییر ساخته شده آن را غیر ممکن است برای این دو اشتباه رخ می دهد. اکسل ورود اطلاعات صحیح اجرا می شود. هیچ آموزشی مورد نیاز.
اینجا & #39; s نقطه من
آیا شما هنوز درمان کسب و کار “آتش” مانند یک تازه کار یا کهنه کار? شما شعله یا داستان کنم؟ مطمئن شوید که شما نیاز به خاموش کردن آتش سوزی زمانی که شما آنها را پیدا کنید، اما جانبازان برگردید و شناسایی منبع آتش و روش را در محل برای جلوگیری از آتش سوزی آینده قرار داده.
ریشه علت تحلیل آسان است; فقط پنج بار “چرا” بپرسید. بدانند چگونه به اشتباه ضد سیستم یا فرایند برای جلوگیری از این مشکل برای همیشه فعالیت بسیار خلاق و پاداش است.
یاد داشته باشید که دمینگ می گوید که مشکلات 99 از 100 توسط سیستم ایجاد می شوند. تعمیر سیستم، جلوگیری از آتش سوزی. آن #39 &; s که ساده. پس چرا بیشتر مردم آن را انجام دهید؟ شاید چون پاداش به جنگجویان تازه کار چهار که به سادگی قرار دادن کردن آتش، که نه آنها را جلوگیری از جانبازان.
که شما هستند؟ قهرمانانه آتش نشان? و یا جلوگیری از آتش کهنه
زمانی که محققان مطالعه چهار مبارزان, آنها کشف تفاوت معنی داری بین تازه کار و جانبازان هنگام نگاه کردن به ساختمان سوختن:
• تازه متوجه واضح مانند شعله های آتش و مکان های خود را.
• جانبازان داستان دیدم. آنها متوجه کجا و چگونه شروع به آتش، چگونه پیشرفت آن و چه باید بکنید بعد به احتمال زیاد بود.
در اصل جانبازان ریشه علت تحلیل بود (که در آن شروع به آتش و به همین دلیل).
شکایت به میزان مورد نیاز روزانه آتش آتش کسب و کار
اغلب صاحبان کسب و کار و کارکنان. پاداش این شركت به قهرمانان است که خاموش کردن آتش بروید. و شرکت های ایجاد ادارات کل فقط به خاموش کردن آتش سوزی (به عنوان مثال، به مراکز تماس مشتری).
بیشتر کارکنان این “آتش” مانند یک تازه کار یک کهنه سرباز نگاه می کند. آنها متوجه اشتباهات و خطاها. آنها حس ندامت s مشتری & #39;. اما تعداد کمی زحمت تعجب می کنم چرا اشتباهات در وهله اول رخ داد.
جانبازان در شرکت “به عنوان یک داستان به عنوان علت و اثر آتش سوزی” نگاه کنید. جانبازان متوجه چگونه و چرا اشتباهات در وهله اول ساخته شد. آنها بپرسید چرا، چرا، چرا، چرا، چرا تا آنها کشف علت ریشه. سپس از آنها بپرسید: “چگونه می تواند ما جلوگیری از این مشکل کاملا.”
ریشه علت تحلیل (RCA)
ریشه علت تحلیل خیلی ساده است:
1. دولت مشکل.
2. بپرسید چرا، چرا، چرا، چرا، چرا “تا شما & #39; و شناسایی علل بالقوه.
3. بررسی علل که در واقع ریشه مشکل هستند.
اشتباهات RCA
شاید بزرگترین اشتباه مردم را در ریشه علت تحلیل اختصاص سرزنش به:
• مردم •
(غير ورزشكار) هنوز به اندازه کافی پول
• نه زمان کافی
هیچ مقدار از آموزش واقعا جلوگیری خواهد شد مشکل کارکنان تغییر شغل. اگر مشکل به اندازه کافی بزرگ است، همیشه وجود دارد & #39 به اندازه کافی پول و زمان.
همواره، کارکنان را در روان تله گیر. تفکر خلاق، خارج از جعبه برای کشف کردن راه برای تغییر فرآیندهای موجود و سیستم آنها را اشتباه ضد لازم (یعنی، پیش بینی های اشتباه کاملا). هدف باید بود که حتی یک کارمند با نام تجاری جدید باید قادر به انجام کار خطا رایگان.
مثال
در کار با گروه مرکز تماس است که تا به حال بیش از حد بسیاری از اشتباهات زمان ورق. زمان ورق در صفحات گسترده اکسل نگه داشته بودند. دو نشانه وجود دارد: •
کارکنان فقط overwrote فرمول در سلول
• “کارمندان” زمان وارد شده غلط (به عنوان مثال، 4.30 به جای 4.5 ساعت چهار و نیم).
آنها بسیاری از زمان تلاش برای آموزش کارکنان چگونه برای پر کردن صفحه گسترده درست اما بی فایده به سر برده بود. از آنجا که در & #39; m گیک اکسل نشان داد آنها نحوه استفاده از اکسل & #39; s اعتبار داده ها برای جلوگیری از اشتباه زمان ها و نحوه حفاظت از فرمول در سلول از تغییرات (ورقه حفاظت).
این دو تغییر ساخته شده آن را غیر ممکن است برای این دو اشتباه رخ می دهد. اکسل ورود اطلاعات صحیح اجرا می شود. هیچ آموزشی مورد نیاز.
اینجا & #39; s نقطه من
آیا شما هنوز درمان کسب و کار “آتش” مانند یک تازه کار یا کهنه کار? شما شعله یا داستان کنم؟ مطمئن شوید که شما نیاز به خاموش کردن آتش سوزی زمانی که شما آنها را پیدا کنید، اما جانبازان برگردید و شناسایی منبع آتش و روش را در محل برای جلوگیری از آتش سوزی آینده قرار داده.
ریشه علت تحلیل آسان است; فقط پنج بار “چرا” بپرسید. بدانند چگونه به اشتباه ضد سیستم یا فرایند برای جلوگیری از این مشکل برای همیشه فعالیت بسیار خلاق و پاداش است.
یاد داشته باشید که دمینگ می گوید که مشکلات 99 از 100 توسط سیستم ایجاد می شوند. تعمیر سیستم، جلوگیری از آتش سوزی. آن #39 &; s که ساده. پس چرا بیشتر مردم آن را انجام دهید؟ شاید چون پاداش به جنگجویان تازه کار چهار که به سادگی قرار دادن کردن آتش، که نه آنها را جلوگیری از جانبازان.
که شما هستند؟ قهرمانانه آتش نشان? و یا جلوگیری از آتش کهنه