پاسخ: تجارت پر مخاطره
در دهه 1950 معرفی شد، عینک آفتابی Wayfarer به شدت افزایش یافت و عنصر نمادین سبک 1950 بود که حتی امروز نیز عصر را به تصویر می کشد. در حالی که هنوز در دهه 1960 محبوب بود، در دهه 1970، فروش به شدت کاهش یافت و Ray-Ban در جای کمی مالی قرار داشت.
در سال 1980، Wayfarers ظاهر بسیار ظریف در فیلم برادران بلوز ، اما با وجود محبوبیت عظیم فیلم و تزریق عینک به آگاهی عمومی بار دیگر، دیدن عینک آفتابی که در صفحه نقرهای خنک بود، خیلی به نفع مصرف کنندگان یا افزایش فروش نکرد. دو سال بعد، این شرکت از شرکت Burbank در کالیفرنیا برای شرکت در انتخاب ظاهری عینک آفتابی خود در بیش از 60 فیلم و نمایشهای تلویزیونی سالانه از 1982 تا 1987 استفاده کرد (تلاش برای سال 2007 ادامه یافت).
این فیلم که واقعا منافع عمومی را در Wayfarers آغاز کرد، در سال 1983 Business Risky با تام کروز بازی کرد. پوستر فیلم، دیده شده در اینجا، ویژگی های کروز چشم انداز بیش از رینگ عینک و فیلم خود را برجسته او را با آنها اغلب. پس از انتشار این فیلم، فروش به 360،000 جفت عینک آفتابی در هر سال افزایش یافت. آنها همچنین در مکان های متعدد دیگر مانند باشگاه صبحانه ، معاون میامی ، و Moonlighting در طی چند سال کوتاه، Ray-Ban 1.5 میلیون جفت Wayfarers را در سال فروش داد.
تصویر مورد علاقه وارنر بروس