پاسخ: تلاش برای افتخار
در سال 1989، Sierra On-Line یک هیبرید بازی ماجراجویی / نقش بازی منتشر کرد تلاش قهرمان: پس شما می خواهید یک قهرمان باشید؟ علامت تعریف در تاریخ بازی های ماجراجویی PC باقی مانده است. نام خود را کوتاه بود، با این حال، از آنجا که HeroQuest علامت تجاری از میلتون برادلی برای یک بازی تخته مدولار آنها تولید شده است. آنها برای کنترل نام نام تجاری تحت فشار قرار دادند و تلاش قهرمان به عنوان Quest for Glory بازنویسی شد، اما بازی و مکانیک آن معرفی شد.
یکی از عناصر کلیدی از تلاش قهرمان ، عنصر تعریف ژنرال انتقادی اگر شما می خواهید، این است که آن عناصر از سبک بازی ماجراجویی قبلا تاسیس شده و عناصر بازی های نقش بازی (RPG) ترکیب شده است. شما فقط نماد خود را در زمان و فضای داخل بازی نگذاشتید، به دنبال اهداف خود بودید – شما همچنان شخصیت خود را همانطور که رفتید بالا برده بودید. در تصویری که در اینجا نشان داده شده (با گرافیک EGA با وضوح واقعی) شما می توانید یکی از جنبه های RPG را مشاهده کنید: آموزش با استاد شمشیر برای بالا بردن مهارت های شمشیر خود.
به یک بازیگر مدرن، ایده کار (و حتی "سنگ زنی") در یک بازی برای بالا بردن شخصیت خود را احساس می کنید مانند یک گربه به عنوان قدیمی به عنوان زمان. تلاش قهرمان این مفهوم را به بازیگران PC معرفی کرد، به طوری که پیش از این مورد استفاده قرار نگرفته بود و همپوشانی از پیشرفت سطح سبک بازی RPG و بازی ماجراجویی، یک ضربه شدید بود. این بازی در زمان انتشار آن به شدت تحسین برانگیز و 250،000 نسخه در سالهای اولیه فروش خود در بازار به فروش رسیده است، چندین دنباله دار، یک بازسازی (در سال 1992 برای به روز رسانی بازی به گرافیک VGA و یکپارچه سازی رابط نقطه و کلیک) و تعریف جدیدی از ژانر جدید آن را بیشتر یا کمتر ایجاد شده: ماجراجویی RPG بازی های کامپیوتری.
تصویر حسن نیت ارائه میدهد از سیرا On-Line