کدامیک از بازی های ویدئویی نمادین به عنوان یک نتیجه از یک شرکت داخلی برگزار شد؟

پاسخ: Sonic The Hedgehog

در اوایل نبرد بین نینتندو و سگا، یک چیز کاملا واضح شد: نینتندو نام تجاری بسیار با نام تجاری بسیار باشکوه تر را شناخته بود. همه و مادربزرگشان می دانستند که ماریو چه کسی بود و در کنار هیچ کس نمی دانست که چه کسی تابلوهای شرکت Sega بود. اگر شما واقعا سخت به یاد می آورید که کدام یک از دهه هفتاد سگا در سالن طلسم بود، ما شما را به دردسر می اندازید – این یک پسر پرچمدار کوتاه با ویژگی های میمون مانند الکس کید بود.

برای رقابت با نینتندو، Sega برگزاری یک مسابقه شرکت داخلی را با شخصیت بسیار قابل تشخیص و سرگرم کننده برای تبدیل شدن به طلسم جدید. این مسابقه بسیار سودآور بود و ارسال های متعدد به شخصیت های سگا تبدیل شد (توانایی های Armadillo، دکتر Robotnik، و دیگران در فرم های اولیه به دلیل نتیجه مسابقه). با این حال، قابل توجه ترین تظاهرات توسط نائوتا اوشیما کارمند – یک حیوان انجیر چوپان رنگی به نام "آقای Needlemouse ". خلقت او مسابقه را به دست آورد و Sega کمی این ایده را به رنگ آبی کبالت با نام جدید Sonic The Jellyfish معرفی کرد. برای اینکه فکر نکنید Sega با طراحی مجدد بیش از حد آزاد است، می دانید که "needlemouse" یک ترجمه ی واقعی از کلمه ی ژاپنی برای جوزا است.

شخصیت سرگرم کننده، رنگارنگ و سبک بازی سریع بازی همراه با تصمیم گیری در مورد بسته نرم افزاری Sonic The Hedgehog با پیدایش Sega به طور گسترده ای به عنوان یک تغییر کلیدی است که به Sega کمک 65٪ از سهم بازار برای کنسول های 16 بیتی در نبرد با نینتندو را به دست آورد.

تصویر ناتو اوشیما / سگا از The تاریخچه صوتی خارپشت