[Recorded June 10, 2004]
هستند نه تنها تعداد زیادی از سرگرم کننده برای بازی اما نیز راننده اصلی نوآوری در گرافیک کامپیوتری. در این سخنرانی 2004 سه معروف طراحان بازی–Mechner اردن (شاهزاده ایرانی)، میلر رند (Myst) و ویل رایت (سیم سیتی) مورد بحث چگونه بازی خود سوق داده است مرزهای توسعه کارت در طول چند سال گذشته. توسط Vince Broady کرک گیماسپات هیئتها نشان می دهد و به تعدیل چگونه بازی خود کمک کرده اند ما از نقاشی ساده پیکسل به اسراف شبیه سازی سه بعدی حرکت می کند. سخنرانی شامل چندین نمونه و تظاهرات توسعه گرافیک رایانه های گذشته و حال.