چگونه شروع به ردیابی تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی با ابزارهای رایگان

اگر قصد دارید با تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی شروع کنید، پیدا کردن یک سرویس که به شما امکان می دهد احساس کنید که چگونه بدون پرداخت هزینه ماهیانه کار می کند، می تواند یک چالش باشد. در اینجا چندین گزینه برای شروع وجود دارد.

نخستین چیزها: استفاده از ابزارهای ساخته شده

همه بازیکنان اصلی در صحنه اجتماعی دارای ابزارهای تجزیه و تحلیل ساخته شده خود هستند: توییتر، فیس بوک (برای صفحات)، Pinterest (برای حساب های تجاری) و نمایش مشخصات عمومی (برای پروفایل های کسب و کار). در حالی که این ممکن است برخی از ابزارهای عمیق تر و آمار را که با خدمات پرداختی پیدا می کنید ارائه ندهند، آنها یک روش عالی برای نگاه کردن به عملکرد کلی هستند.

اما این چیزی است: همه اینها به جز توییتر نیاز به یک حساب کسب و کار بنابراین اگر میخواهید حضور اجتماعی خود را افزایش دهید یا به یک موضوع خاص تبدیل شوید، باید حساب موجود خود را به یک حساب تجاری تبدیل کنید یا یک نمایه جدید شروع کنید (بسته به شبکه). خبر خوب این است که این رایگان است، بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد نه برای انجام این کار.

هنگامی که شما حساب یا صفحه جدید خود را ایجاد کرده اید، در اینجا ابزارهای تجزیه و تحلیل ساخته شده در آن را پیدا خواهید کرد :

برای Instagram، شما باید گوشی خود را بدست آورید – از آنجا که ابزار وب Instagram بسیار محدود است (19459008) محدود (به عنوان خوانده شده: اساسا وجود ندارد)، همه تجزیه و تحلیل در برنامه قرار گرفته است. نمایه خود را باز کنید و نماد گراف کوچکی را در گوشه بالا سمت چپ برای شروع کلیک کنید.

سایر ابزارهای رایگان

اگر ابزار ساخته شده در آن برای شما کار نکند یا به دنبال کمی بیشتر هستید بینش به آمار اجتماعی شما، تعدادی از ابزارهای رایگان در دسترس وجود دارد. فقط به خاطر داشته باشید که اطلاعاتی که بدون پرداخت می توانید دریافت کنید، محدود می شود.

اکثر خدمات دسترسی آزاد به آمار توییتر و / یا نمایش مشخصات عمومی را ارائه می دهند، اما برای دریافت چیزی بیشتر از این، سخت است، مخصوصا اگر شما استفاده از صفحه در فیس بوک (تجزیه و تحلیل برای پروفایل ها اساسا وجود ندارد). گفت: برخی از گزینه های مناسب و معقول خارج وجود دارد.

Squarelovin: Instagram Analytics

اگر شما فقط دنبال پیگیری رشد Instagram هستید، می توانید با داشتن یک حساب Squarelovin رایگان نگاهی دقیق به عملکرد IG خود داشته باشید. شما می توانید اطلاعات مربوط به پست های خود را دریافت کنید، آهنگ های مورد علاقه و پیروان خود را، میزان همکاری و خیلی بیشتر.

UnionMetrics: توییتر و تحلیل اینستاگرام

UnionMetrics چند گزارش مختلف توییتر-Snapshot و Assistant و همچنین Instagram Check Check را ارائه می دهد. با استفاده از این سه شاخص، می توانید نگاه دقیق و دقیقی به نحوه عملکرد هر شبکه، نرخ مشارکت خود، محبوب ترین حشرات و بهترین زمان ارسال داشته باشید. شما همچنین به روز رسانی های ایمیل به طور منظم با بینش و اطلاعات دریافت کنید.

Buffer: فیس بوک، توییتر، نمایش مشخصات و بیشتر

بافر جالب است زیرا به عنوان یک نوع توپی برای به اشتراک گذاری اطلاعات به همه شبکه ها یک بار (و برای برنامه ریزی زمانی که می خواهید این اطلاعات را به اشتراک بگذارید) کار می کند. این همچنین یکی از ابزارهای چندگانه است که به شما اجازه می دهد یک نمایه فیس بوک و یک صفحه را نیز به آن وصل کنید.

برخلاف بسیاری از سرویس های دیگر، Buffer به نظر نمی رسد داده ها را از شبکه مشترک به دست بیاورد، بلکه فقط جزئیات را نشان می دهد در پست هایی که با استفاده از Buffer به اشتراک گذاشته اید. از آن به عنوان یک نوع داشبورد برای به اشتراک گذاری استفاده کنید که به شما اجازه می دهد تا به چندین بار در یک زمان پست ارسال کنید و سپس اطلاعات را در طول زمان ردیابی کنید.


در حالی که خدمات رایگان وجود دارد، این بهترین فریب هایی است که ما پیدا کرده ایم . این باید یک لیست خوب باشد تا بتوانید با ردیابی آمارهای اجتماعی شروع کنید – چیزی برای شناخت بیشتر از این که چگونه این معیارها کار کند و مهم است.

اعتبار تصویر: Artram / Shutterstock.com

رایگان
” alt=”

چگونه شروع به ردیابی تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی با ابزارهای رایگان
">