چگونه تجزیه و تحلیل اسدبلیواتی MLM یا شبکه بازاریابی کسب و کار شما کمک کنم؟

SWOT تجزیه و تحلیل استراتژیک رایج در دنیای کسب و کار است که به نظر می رسد در ها ، trengths W ، pportunities eaknesses O و hreats T است که کسب و کار است و یا ممکن است به صورت است.

آن می تواند یک ابزار بسیار مفید در ارزیابی وضع موجود و آینده جهت MLM یا شبکه بازاریابی کسب و کار. و اگر بیش از حد اطلاعات هستیم و نمی دانم چه باید بکنید بعد آن می تواند به شما کمک کند تمرکز بر ایجاد کسب و کار شما.

منظور ما در اینجا تحلیل SWOT به نظر “پروژه بزرگ.” گرفته شده است فقط 15 تا 20 دقیقه برای نوشتن اطلاعات زیر را در مورد MLM یا شبکه بازاریابی کسب و کار خود را. شما ممکن است با آنچه شما آمده تا با شگفت زده کرد.

انجام تحلیل SWOT

1. تعریف MLM شما بیانیه ماموریت و اهداف

قبل از پرش شما را به انجام SWOT، مهم است که شما می دانید چه اهداف کسب و کار شما است. و بیانیه ماموریت.

نکته برای تعریف بیانیه ماموریت شما: الهام بخش باشند: نیست که خود را “بیانیه ماموریت” زمخت چیزی باشد مثل “ماموریت کسب و کار من به پول است.” است بیانیه ماموریت خود توان الهام بخش، تماس به اقدام چیزی مانند “من MLM ماموریت برای کمک به رفاه بشریت (با ارائه محصولاتی که ترویج بهداشت و سلامتی) است.” در اینجا این است که شما فرصت کسب و کار شما توسط خودتان الهام گرفته شود. گرفتن آن؟

2. فهرست نقاط قوت خود را MLM

چه ویژگی یا ویژگی های کند کسب و کار شما است که کمک خواهد کرد که آن را? Value-add شما چیست؟ شما در چیست؟

3. فهرست نقاط ضعف خود را MLM

چه چیزی شما را عقب نگه داشتن است? چه به اندازه کافی از ندارید؟ چه “که نیاز به تعمیر شکسته است”? چه شما به حرکت امکان دارد؟

4. فهرست خود را MLM فرصت ها

چه چیز خارجی موفقیت کسب و کار شما کمک? چه جنبش های اجتماعی و یا روند کسب و کار شما اعمال نفوذ است? چه ابزار و فن آوری می تواند ترکیب به بهبود کسب و کار شما?

5. لیست تهدید خود را MLM

چه چیز خارجی در حال گرفتن راه دستیابی به آن اهداف کسب و کار شما? رقبای شما چه کسانی هستند؟ چیست که رقبای خود را انجام و یا انجام نمی دهد که رشد کسب و کار خود مانع است?

نکته برای نقاط قوت و ضعف و فرصتها و تهدیدها:

تمرکز بر کسب و کار شما. وقتی می گویم “خود را MLM است”، من معنی نیست که “شرکت” شما و سازمان شما منظور من. شما لزوما هستید در موقعیت به تاثیر شرکت شما فرصت یا تهدید تا با تمرکز بر کسب و کار را به شما توانمند سازی اقدامات مناسب.

6. تجزیه و تحلیل و استراتژی تولید

فکر می کنم درباره آنچه شما می توانید درباره آنچه شما نوشته شده. چگونه شما می توانید “نقاط قوت” تبدیل به “تسلط”? چگونه شما می توانید ضعف به نقاط قوت تبدیل کنم؟ چگونه شما می توانید فرصت های خود را بالا ببرید؟ چگونه شما می تواند تهدید خود را به حداقل رساندن?

7. ایجاد طرح

ترجمه یافته های خود را به طرح اقدام استراتژیک. سپس پیاده سازی آن.

راهنمایی برای جنس چیز ایجاد استراتژی و برنامه ریزی:

علي صادق است: این واقعا نکته برای کل فرایند است. وحشیانه صادقانه با خود در مورد وضعیت کسب و کار شما باشد. که سعی کنید هر کسی را تحت تاثیر قرار دادن. در واقع هیچ کس دیگری نیاز به دیدن تحلیل SWOT. شما به سادگی در تلاش برای عمیقا دریافت مربوط به آنچه واقع در کسب و کار شما اتفاق می افتد بنابراین شما می توانید به انجام کاری درباره آن.

ب درخواست خاص: هنگام ایجاد طرح اقدام به عنوان خاص که ممکن است باشد. “من نیاز به بهبود نتایج تکرار من” نیست تقریبا به عنوان قدرتمند (یا عملی) به عنوان “ماه آینده قصد به اعضای X من زیرمجموعه تیم افزایش تعداد آنها از حمایت مردم کمک مقدار Y .”

با انجام تجزیه و تحلیل SWOT در دوره ای، شما قادر خواهید بود به طور مستمر پیشرفت خود را دوباره ارزیابی و تغییر چشم انداز خود را در بازار دوباره ارزیابی. آن کمک خواهد کرد که شما همیشه راه روشن به دنبال داشته باشد و گام های بعدی را در حالی که نگه داشتن چشم خود را بر روی این جایزه به تعریف شده از طریق اضافه بار اطلاعات قطع.

analysis

SWOT تجزیه و تحلیل استراتژیک رایج در دنیای کسب و کار است که به نظر می رسد در ها ، trengths W ، pportunities eaknesses O و hreats T است که کسب و کار است و یا ممکن است به صورت است.

آن می تواند یک ابزار بسیار مفید در ارزیابی وضع موجود و آینده جهت MLM یا شبکه بازاریابی کسب و کار. و اگر بیش از حد اطلاعات هستیم و نمی دانم چه باید بکنید بعد آن می تواند به شما کمک کند تمرکز بر ایجاد کسب و کار شما.

منظور ما در اینجا تحلیل SWOT به نظر “پروژه بزرگ.” گرفته شده است فقط 15 تا 20 دقیقه برای نوشتن اطلاعات زیر را در مورد MLM یا شبکه بازاریابی کسب و کار خود را. شما ممکن است با آنچه شما آمده تا با شگفت زده کرد.

انجام تحلیل SWOT

1. تعریف MLM شما بیانیه ماموریت و اهداف

قبل از پرش شما را به انجام SWOT، مهم است که شما می دانید چه اهداف کسب و کار شما است. و بیانیه ماموریت.

نکته برای تعریف بیانیه ماموریت شما: الهام بخش باشند: نیست که خود را “بیانیه ماموریت” زمخت چیزی باشد مثل “ماموریت کسب و کار من به پول است.” است بیانیه ماموریت خود توان الهام بخش، تماس به اقدام چیزی مانند “من MLM ماموریت برای کمک به رفاه بشریت (با ارائه محصولاتی که ترویج بهداشت و سلامتی) است.” در اینجا این است که شما فرصت کسب و کار شما توسط خودتان الهام گرفته شود. گرفتن آن؟

2. فهرست نقاط قوت خود را MLM

چه ویژگی یا ویژگی های کند کسب و کار شما است که کمک خواهد کرد که آن را? Value-add شما چیست؟ شما در چیست؟

3. فهرست نقاط ضعف خود را MLM

چه چیزی شما را عقب نگه داشتن است? چه به اندازه کافی از ندارید؟ چه “که نیاز به تعمیر شکسته است”? چه شما به حرکت امکان دارد؟

4. فهرست خود را MLM فرصت ها

چه چیز خارجی موفقیت کسب و کار شما کمک? چه جنبش های اجتماعی و یا روند کسب و کار شما اعمال نفوذ است? چه ابزار و فن آوری می تواند ترکیب به بهبود کسب و کار شما?

5. لیست تهدید خود را MLM

چه چیز خارجی در حال گرفتن راه دستیابی به آن اهداف کسب و کار شما? رقبای شما چه کسانی هستند؟ چیست که رقبای خود را انجام و یا انجام نمی دهد که رشد کسب و کار خود مانع است?

نکته برای نقاط قوت و ضعف و فرصتها و تهدیدها:

تمرکز بر کسب و کار شما. وقتی می گویم “خود را MLM است”، من معنی نیست که “شرکت” شما و سازمان شما منظور من. شما لزوما هستید در موقعیت به تاثیر شرکت شما فرصت یا تهدید تا با تمرکز بر کسب و کار را به شما توانمند سازی اقدامات مناسب.

6. تجزیه و تحلیل و استراتژی تولید

فکر می کنم درباره آنچه شما می توانید درباره آنچه شما نوشته شده. چگونه شما می توانید “نقاط قوت” تبدیل به “تسلط”? چگونه شما می توانید ضعف به نقاط قوت تبدیل کنم؟ چگونه شما می توانید فرصت های خود را بالا ببرید؟ چگونه شما می تواند تهدید خود را به حداقل رساندن?

7. ایجاد طرح

ترجمه یافته های خود را به طرح اقدام استراتژیک. سپس پیاده سازی آن.

راهنمایی برای جنس چیز ایجاد استراتژی و برنامه ریزی:

علي صادق است: این واقعا نکته برای کل فرایند است. وحشیانه صادقانه با خود در مورد وضعیت کسب و کار شما باشد. که سعی کنید هر کسی را تحت تاثیر قرار دادن. در واقع هیچ کس دیگری نیاز به دیدن تحلیل SWOT. شما به سادگی در تلاش برای عمیقا دریافت مربوط به آنچه واقع در کسب و کار شما اتفاق می افتد بنابراین شما می توانید به انجام کاری درباره آن.

ب درخواست خاص: هنگام ایجاد طرح اقدام به عنوان خاص که ممکن است باشد. “من نیاز به بهبود نتایج تکرار من” نیست تقریبا به عنوان قدرتمند (یا عملی) به عنوان “ماه آینده قصد به اعضای X من زیرمجموعه تیم افزایش تعداد آنها از حمایت مردم کمک مقدار Y .”

با انجام تجزیه و تحلیل SWOT در دوره ای، شما قادر خواهید بود به طور مستمر پیشرفت خود را دوباره ارزیابی و تغییر چشم انداز خود را در بازار دوباره ارزیابی. آن کمک خواهد کرد که شما همیشه راه روشن به دنبال داشته باشد و گام های بعدی را در حالی که نگه داشتن چشم خود را بر روی این جایزه به تعریف شده از طریق اضافه بار اطلاعات قطع.