اگر وبلاگ شما یک کسب و کار است و می خواهید پول از آن، رشد و گسترش ضروری برای آن شما را به زنده ماندن است. کسب و کار نمی تونم شروع به رشد در یک نقطه خاص و سپس فقط باقی ماند که که نقطه و همچنان موفق است.
کوچک کسب و کار آنلاین و یا وبلاگ به رشد و گسترش تا آن را تبدیل به یک شرکت بزرگ چند ملیتی به منظور زنده ماندن ندارد. اما باید به رشد مخاطبان خود را بنابراین شما می توانید ایجاد نام تجاری شما، رشد بازاریابی لیست ایمیل، و بیشتر فروش.
بدانید که مخاطب شما
وقتی که شما شروع کسب و کار شما نیاز به انتخاب بازار طاقچه خاص است که بیش از حد گسترده و یا خیلی تنگ نیست. لازم است مردم به اندازه کافی برای حفظ کسب و کار شما با خرید از شما به طور منظم اما بازار نه چندان گسترده است که با رقبای پربار که شما دان ‘ ŧ حتی باید فرصتی برای گرفتن متوجه شده.
مطمئن شوید که آن را بازار پرداخت
انجام تحقیقات خود را برای تایید که مشتریان شما بر در تو رفتگی در دیوار که با تمرکز خرید کتب، مجلات و آیتم های منظم برای کمک به آنها بیشتر از کار یا سرگرمی خود را. اگر مالک سگ آنها به عنوان مثال، آنها طور معمول غذا، تنقلات doggie خرید، منجر و به همین ترتیب. اگر گلف علاقه مندان آنها آنها خرید توپ های گلف، باشگاه گلف، گشت و گذار به دوره های مختلف لباس و غیره.
کیفیت محتوا بر اساس اطراف خود نیاز دارد
ایجاد چه نقاط درد”” هستند و یا مشکلات مردم به طور کلی در رابطه با تو رفتگی در دیوار است. اگر شما بدانید که مخاطبان خود را هنگام نوشتن محتوا برای وبلاگ شما می توانید مقابله با این مسائل. با انجام این کار, شما قادر خواهید بود به رشد مخاطبان خود را به عنوان آنها را به احساس می کنید که شما را درک و مراقبت در مورد آنها خواهم آمد. آنها سپس به خواندن وبلاگ شما به طور منظم ثبت نام برای لیست ایمیل شما و دیگران درباره آن آماده خواهد شد.
شامل تماس به عمل (CTA)
مطالب وبلاگ چارچوب خود را مخاطب ساخت و ساز، و برای مشترکین و فروش است. تعیین هدف برای هر قطعه از محتوای. سپس تماس به عمل (فرهنگ و هنر) است که کمک خواهد کرد که شما دیدار با این هدف باشد. به عنوان مثال:
- با نام تجاری ساختمان- “لطفا مانند، نظر یا سهم”
- وب سایت ترافیک- “کلیک کنید این لینک به اطلاعات بیشتر”
- مشترکین- “اینجا را کلیک کنید برای دانلود فهرست رایگان شما” [19659012] محصول فروش- “برای یادگیری بیشتر کلیک اینجا برای یک راه حل موثر است.”
پست مفید اجتماعی رسانه ها
پست محدوده محتوای در سایت های برتر رسانه های اجتماعی که ایجاد انگیزه در مخاطبان خود را و آن را نسبی با آنچه می خواهد هر پلت فرم. به عنوان مثال، فیس بوک که آنها تشویق ها و ویدئو است. LinkedIn بیشتر از شبکه های کسب و کار به کسب و کار است و بقیه Agonized و نمایش مشخصات عمومی عکس رانده است.
اگر وبلاگ شما یک کسب و کار است و می خواهید پول از آن، رشد و گسترش ضروری برای آن شما را به زنده ماندن است. کسب و کار نمی تونم شروع به رشد در یک نقطه خاص و سپس فقط باقی ماند که که نقطه و همچنان موفق است.
کوچک کسب و کار آنلاین و یا وبلاگ به رشد و گسترش تا آن را تبدیل به یک شرکت بزرگ چند ملیتی به منظور زنده ماندن ندارد. اما باید به رشد مخاطبان خود را بنابراین شما می توانید ایجاد نام تجاری شما، رشد بازاریابی لیست ایمیل، و بیشتر فروش.
بدانید که مخاطب شما
وقتی که شما شروع کسب و کار شما نیاز به انتخاب بازار طاقچه خاص است که بیش از حد گسترده و یا خیلی تنگ نیست. لازم است مردم به اندازه کافی برای حفظ کسب و کار شما با خرید از شما به طور منظم اما بازار نه چندان گسترده است که با رقبای پربار که شما دان ‘ ŧ حتی باید فرصتی برای گرفتن متوجه شده.
مطمئن شوید که آن را بازار پرداخت
انجام تحقیقات خود را برای تایید که مشتریان شما بر در تو رفتگی در دیوار که با تمرکز خرید کتب، مجلات و آیتم های منظم برای کمک به آنها بیشتر از کار یا سرگرمی خود را. اگر مالک سگ آنها به عنوان مثال، آنها طور معمول غذا، تنقلات doggie خرید، منجر و به همین ترتیب. اگر گلف علاقه مندان آنها آنها خرید توپ های گلف، باشگاه گلف، گشت و گذار به دوره های مختلف لباس و غیره.
کیفیت محتوا بر اساس اطراف خود نیاز دارد
ایجاد چه نقاط درد”” هستند و یا مشکلات مردم به طور کلی در رابطه با تو رفتگی در دیوار است. اگر شما بدانید که مخاطبان خود را هنگام نوشتن محتوا برای وبلاگ شما می توانید مقابله با این مسائل. با انجام این کار, شما قادر خواهید بود به رشد مخاطبان خود را به عنوان آنها را به احساس می کنید که شما را درک و مراقبت در مورد آنها خواهم آمد. آنها سپس به خواندن وبلاگ شما به طور منظم ثبت نام برای لیست ایمیل شما و دیگران درباره آن آماده خواهد شد.
شامل تماس به عمل (CTA)
مطالب وبلاگ چارچوب خود را مخاطب ساخت و ساز، و برای مشترکین و فروش است. تعیین هدف برای هر قطعه از محتوای. سپس تماس به عمل (فرهنگ و هنر) است که کمک خواهد کرد که شما دیدار با این هدف باشد. به عنوان مثال:
- با نام تجاری ساختمان- “لطفا مانند، نظر یا سهم”
- وب سایت ترافیک- “کلیک کنید این لینک به اطلاعات بیشتر”
- مشترکین- “اینجا را کلیک کنید برای دانلود فهرست رایگان شما” [19659012] محصول فروش- “برای یادگیری بیشتر کلیک اینجا برای یک راه حل موثر است.”
پست مفید اجتماعی رسانه ها
پست محدوده محتوای در سایت های برتر رسانه های اجتماعی که ایجاد انگیزه در مخاطبان خود را و آن را نسبی با آنچه می خواهد هر پلت فرم. به عنوان مثال، فیس بوک که آنها تشویق ها و ویدئو است. LinkedIn بیشتر از شبکه های کسب و کار به کسب و کار است و بقیه Agonized و نمایش مشخصات عمومی عکس رانده است.
