شما از لیست ایمیل از مشتریان و چشم انداز ساختمان باید. شما همواره نیاز به اضافه کردن چشم انداز جدید به فروش قیف خود را پر کنید و هنگامی که کسی محصول را از شما خرید که فرد بیشتر احتمال دارد به خرید چیزی از شما دوباره در آینده است.
راه بسیار خوبی برای لیست ایمیل خود را برای برگزاری مسابقه آنلاین است. مسابقات نه تنها به شما اجازه ایجاد چیزی مفید و سودمند برای مخاطبان خود را در یک موضوع خاص آن نیز بیشتر، ایجاد تعامل معمولا روزانه با بازار هدف خود را.
شما می توانید ایجاد یک مسابقه یا رقابت که در آن هر کس است به ارائه آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
مخاطبان خود را چه کسی است؟
اگر شما نمی دانید که مخاطبان خود را، شما هر چیزی را انجام نمی-از ایجاد محتوای دو محصول دو برگزاری مسابقه در حال توسعه. شناخت مخاطبان خود اجازه می دهد شما می دانید زمانی که، چه، چرا، کجا و چگونه شما را به جلو حرکت کنید. همه چیز شما را در مورد مخاطبان خود است و چه مقدار شما نوع از آنها را ارائه می کنند.
اهداف برای مسابقه شما
یک هدف در این مورد بدیهی است که به رشد لیست پست الکترونیکی شما است. اما شما مایل به ترویج محصول خاص به لیست شما ساخت شما می خواهید به راه اندازی یک محصول جدید و فروش اطلاع اهداف مسابقه خود را به طوری که شما می توانید مطمئن شوید که شما انجام می دهند چه باید برای دیدار با این هدف انجام می شود.
ابزار راست برای مسابقه شما
وجود دارد ابزار های بسیاری که شما می توانید برای رقابت هستند. هر بستر اجتماعی خود نرم افزار مسابقه تایید شده است. اگر می خواهید برای اجرای یک مسابقه بر روی نمایش مشخصات عمومی و فیس بوک اتمام پشته های کوتاه.
بازار شما مسابقه
مجبور مسابقه بدون همچنین افزودن عنصر بازاریابی. درست مثل شما نظر با هر محصول به شما می خواهید برای راه اندازی. شما قصد اجرای برخی از تبلیغات آنلاین و به طور گسترده ای در تمام سیستم عامل رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر کاملا مناسب برای مسابقات خود را بازاریابی و گرفتن امضاء یو پی اس است.
دنبال
وقتی که مسابقه بیش از دنبال با هر کس. اعلام برنده و مصاحبه آنها را. همچنین مصاحبه نوشته های سه صفحه. ارسال پیام های ایمیل است که شما از پیش برنامه ریزی شده برای هر کسی که وارد شده و هر کس را که در طول مسابقه.
برگزاری مسابقه به رشد لیست یک راه عالی برای به انجام رساندن اهداف لیست در حال رشد است. همانطور که شما می توانید یکی دیگر از محصولات شما ترویج آن، آن را راه اندازی, test آن، و آن را برای ساعت بعد بهبود درمان مسابقه.
شما از لیست ایمیل از مشتریان و چشم انداز ساختمان باید. شما همواره نیاز به اضافه کردن چشم انداز جدید به فروش قیف خود را پر کنید و هنگامی که کسی محصول را از شما خرید که فرد بیشتر احتمال دارد به خرید چیزی از شما دوباره در آینده است.
راه بسیار خوبی برای لیست ایمیل خود را برای برگزاری مسابقه آنلاین است. مسابقات نه تنها به شما اجازه ایجاد چیزی مفید و سودمند برای مخاطبان خود را در یک موضوع خاص آن نیز بیشتر، ایجاد تعامل معمولا روزانه با بازار هدف خود را.
شما می توانید ایجاد یک مسابقه یا رقابت که در آن هر کس است به ارائه آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
مخاطبان خود را چه کسی است؟
اگر شما نمی دانید که مخاطبان خود را، شما هر چیزی را انجام نمی-از ایجاد محتوای دو محصول دو برگزاری مسابقه در حال توسعه. شناخت مخاطبان خود اجازه می دهد شما می دانید زمانی که، چه، چرا، کجا و چگونه شما را به جلو حرکت کنید. همه چیز شما را در مورد مخاطبان خود است و چه مقدار شما نوع از آنها را ارائه می کنند.
اهداف برای مسابقه شما
یک هدف در این مورد بدیهی است که به رشد لیست پست الکترونیکی شما است. اما شما مایل به ترویج محصول خاص به لیست شما ساخت شما می خواهید به راه اندازی یک محصول جدید و فروش اطلاع اهداف مسابقه خود را به طوری که شما می توانید مطمئن شوید که شما انجام می دهند چه باید برای دیدار با این هدف انجام می شود.
ابزار راست برای مسابقه شما
وجود دارد ابزار های بسیاری که شما می توانید برای رقابت هستند. هر بستر اجتماعی خود نرم افزار مسابقه تایید شده است. اگر می خواهید برای اجرای یک مسابقه بر روی نمایش مشخصات عمومی و فیس بوک اتمام پشته های کوتاه.
بازار شما مسابقه
مجبور مسابقه بدون همچنین افزودن عنصر بازاریابی. درست مثل شما نظر با هر محصول به شما می خواهید برای راه اندازی. شما قصد اجرای برخی از تبلیغات آنلاین و به طور گسترده ای در تمام سیستم عامل رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر کاملا مناسب برای مسابقات خود را بازاریابی و گرفتن امضاء یو پی اس است.
دنبال
وقتی که مسابقه بیش از دنبال با هر کس. اعلام برنده و مصاحبه آنها را. همچنین مصاحبه نوشته های سه صفحه. ارسال پیام های ایمیل است که شما از پیش برنامه ریزی شده برای هر کسی که وارد شده و هر کس را که در طول مسابقه.
برگزاری مسابقه به رشد لیست یک راه عالی برای به انجام رساندن اهداف لیست در حال رشد است. همانطور که شما می توانید یکی دیگر از محصولات شما ترویج آن، آن را راه اندازی, test آن، و آن را برای ساعت بعد بهبود درمان مسابقه.