چگونه به ایجاد تقویم محتوا برای وبلاگ شما

اگر شما وبلاگ ما به تازگی، شما که ما خیلی رسانه های اجتماعی و نیاز به یک استراتژی صحبت شده اطلاع می دهد. بله، اکثر قطعا اجتماعی نیز درباره اشتراک گذاری محتوای دیگران است و خود به خود ارسال، اما رسانه های اجتماعی به طور کلی استراتژی بازاریابی ضروری است.

یکی از مفاهیم اصلی در هر استراتژی برنامه ریزی است- و در این مورد ما صحبت برنامه ریزی مطالب خود را، بنابراین شما هرگز برای پیدا کردن موضوع برای نوشتن در مورد مبارزه کنید، اما شما نیز از طریق آنچه را حس می کند برای شما فکر میکنید.

اینجا ما بالا 10 نکته برای ایجاد تقویم محتوا برای رسانه های اجتماعی است:

  1. شروع با راه، در شخصا مانند اکسل برای این سازمان یافته دریافت. اگر شما یک تیم و همکاری در تقویم محتوا، شما ممکن است بخواهید به استفاده از ورق های گوگل همه آن در زمان واقعی می بینید. شما خواهید ستون 12 ماه و سپس شما می توانید ردیف هفته ماه استفاده کنید.
  2. ساده ترین نکته این است که نگاه های کنسولی و هم مضمون وبلاگ پست. ما قویا توصیه است که برای تعطیلات است که یادبود در طبیعت است که وبلاگ شما یک منبع برای دادن، مثلا قبل از شکرگزاری ارسال منابع را به کسانی که کمتر خوش شانس یا داوطلب فرصت های ممکن است بخواهید.
  3. اکنون زمان آن برای صنعت چه تحقیقات کمی انجام حوادث می آیند تا که مربوط به بازار خود را. این همایش ها که ممکن است یا ممکن است به حضور نمی تواند و یا نسخه های بزرگ شما آگاه هستید. اگر شما وجود داشته باشد این خود تقویم-به خصوص در علامت. برنامه وبلاگ قبل از کنفرانس صحبت کردن در مورد چرا خود مربوطه، شاید آن را به نسبت دو سال قبلی. اگر شما وجود دارد، وبلاگ هفته شما وجود دارد که درباره آن، و البته برنامه برای قرار دادن تا وبلاگ اظهار نظر در مورد یک موفقیت آن بود!
  4. همین کار را برای هر یک از رهبران فکر می کنم در خود صنعت انجام آنها را به حوادث آینده (در فرد یا مجازی). اختصاص یک هفته برای آنها ترویج!
  5. 2 و 3 بالا رسیدن به برگزار کنندگان این رویداد و ببینید زمانی که باز می شود ثبت نام، از آنها بخواهید اگر آنها را به محتوا است که شما می توانید.
  6. و در حالی که در آن شما آنها را ارائه می دهد مهمان ها نقطه!
  7. نگاه در تقویم خود شما پرتاب امسال ندارید؟ شما می خواهید به وبلاگ قبل از پرتاب خود را در طول و بعد از برنامه. به یاد داشته باشید، شما همچنین می خواهید به وبلاگ مورد برنامه ریزی، انجام انتشار آهسته (بازی فکری) درباره راه اندازی. این فرصت را برای ایجاد هیجان است!
  8. در حال حاضر در برنامه پر مشغله خود نگاه-کجا می خواهید می شود (شخصی یا حرفه ای). وبلاگ در مورد شما در حال رفتن به تا شود. هنگامی که آنها می دانند که شما در منطقه به ملاقات در فرد می شود علاقه مندان خود را ممکن است رسیدن.
  9. یکی از ویژگی های منظم، برای مثال اگر شما مربی تغذیه شروع ماه با یک وبلاگ در مورد وعده غذایی برنامه ریزی برای ماه و برای هفته آخر ماه می اید بررسی
  10. برای هر یک از ایده های بالا ذکر شد، سپس شما در حال حاضر به ساخت را چگونه خواهید طرح wil پیام l در سراسر خود را متفاوت از سیستم عامل بازاریابی دیجیتال تحویل داده شود (ارتباط با وبلاگ, فیس بوک, نمایش مشخصات عمومی، و غیره.). چگونه باید شما پیام متفاوت بسته به رسانه آن دو نوشته شده است؟ چگونه همه آنها وصل به آهنربا منجر به جمع آوری اطلاعات تماس

با فقط این 10 نکته شما باید پیدا کردن تقویم سادگی است پر کردن! شما وقایع یا بررسی ادبیات مربوط به صنعت خود را برای پر کردن شکاف ها استفاده کنید.

شما تمام شد!

ما دوست دارم به آنچه شما آمده ام تا با! احساس مانند به اشتراک گذاری کنید؟ ارسال آن همراه، ما خوشحال به ارائه چند بیشتر پیشنهاد به هر شکاف را پر کنید و یا پاسخ به هرگونه سوال شما ممکن است می شود.

برنامه ریزی مبارک!

virtual

اگر شما وبلاگ ما به تازگی، شما که ما خیلی رسانه های اجتماعی و نیاز به یک استراتژی صحبت شده اطلاع می دهد. بله، اکثر قطعا اجتماعی نیز درباره اشتراک گذاری محتوای دیگران است و خود به خود ارسال، اما رسانه های اجتماعی به طور کلی استراتژی بازاریابی ضروری است.

یکی از مفاهیم اصلی در هر استراتژی برنامه ریزی است- و در این مورد ما صحبت برنامه ریزی مطالب خود را، بنابراین شما هرگز برای پیدا کردن موضوع برای نوشتن در مورد مبارزه کنید، اما شما نیز از طریق آنچه را حس می کند برای شما فکر میکنید.

اینجا ما بالا 10 نکته برای ایجاد تقویم محتوا برای رسانه های اجتماعی است:

  1. شروع با راه، در شخصا مانند اکسل برای این سازمان یافته دریافت. اگر شما یک تیم و همکاری در تقویم محتوا، شما ممکن است بخواهید به استفاده از ورق های گوگل همه آن در زمان واقعی می بینید. شما خواهید ستون 12 ماه و سپس شما می توانید ردیف هفته ماه استفاده کنید.
  2. ساده ترین نکته این است که نگاه های کنسولی و هم مضمون وبلاگ پست. ما قویا توصیه است که برای تعطیلات است که یادبود در طبیعت است که وبلاگ شما یک منبع برای دادن، مثلا قبل از شکرگزاری ارسال منابع را به کسانی که کمتر خوش شانس یا داوطلب فرصت های ممکن است بخواهید.
  3. اکنون زمان آن برای صنعت چه تحقیقات کمی انجام حوادث می آیند تا که مربوط به بازار خود را. این همایش ها که ممکن است یا ممکن است به حضور نمی تواند و یا نسخه های بزرگ شما آگاه هستید. اگر شما وجود داشته باشد این خود تقویم-به خصوص در علامت. برنامه وبلاگ قبل از کنفرانس صحبت کردن در مورد چرا خود مربوطه، شاید آن را به نسبت دو سال قبلی. اگر شما وجود دارد، وبلاگ هفته شما وجود دارد که درباره آن، و البته برنامه برای قرار دادن تا وبلاگ اظهار نظر در مورد یک موفقیت آن بود!
  4. همین کار را برای هر یک از رهبران فکر می کنم در خود صنعت انجام آنها را به حوادث آینده (در فرد یا مجازی). اختصاص یک هفته برای آنها ترویج!
  5. 2 و 3 بالا رسیدن به برگزار کنندگان این رویداد و ببینید زمانی که باز می شود ثبت نام، از آنها بخواهید اگر آنها را به محتوا است که شما می توانید.
  6. و در حالی که در آن شما آنها را ارائه می دهد مهمان ها نقطه!
  7. نگاه در تقویم خود شما پرتاب امسال ندارید؟ شما می خواهید به وبلاگ قبل از پرتاب خود را در طول و بعد از برنامه. به یاد داشته باشید، شما همچنین می خواهید به وبلاگ مورد برنامه ریزی، انجام انتشار آهسته (بازی فکری) درباره راه اندازی. این فرصت را برای ایجاد هیجان است!
  8. در حال حاضر در برنامه پر مشغله خود نگاه-کجا می خواهید می شود (شخصی یا حرفه ای). وبلاگ در مورد شما در حال رفتن به تا شود. هنگامی که آنها می دانند که شما در منطقه به ملاقات در فرد می شود علاقه مندان خود را ممکن است رسیدن.
  9. یکی از ویژگی های منظم، برای مثال اگر شما مربی تغذیه شروع ماه با یک وبلاگ در مورد وعده غذایی برنامه ریزی برای ماه و برای هفته آخر ماه می اید بررسی
  10. برای هر یک از ایده های بالا ذکر شد، سپس شما در حال حاضر به ساخت را چگونه خواهید طرح wil پیام l در سراسر خود را متفاوت از سیستم عامل بازاریابی دیجیتال تحویل داده شود (ارتباط با وبلاگ, فیس بوک, نمایش مشخصات عمومی، و غیره.). چگونه باید شما پیام متفاوت بسته به رسانه آن دو نوشته شده است؟ چگونه همه آنها وصل به آهنربا منجر به جمع آوری اطلاعات تماس

با فقط این 10 نکته شما باید پیدا کردن تقویم سادگی است پر کردن! شما وقایع یا بررسی ادبیات مربوط به صنعت خود را برای پر کردن شکاف ها استفاده کنید.

شما تمام شد!

ما دوست دارم به آنچه شما آمده ام تا با! احساس مانند به اشتراک گذاری کنید؟ ارسال آن همراه، ما خوشحال به ارائه چند بیشتر پیشنهاد به هر شکاف را پر کنید و یا پاسخ به هرگونه سوال شما ممکن است می شود.

برنامه ریزی مبارک!