چگونه به استفاده از توییتر به طور موثر به بازار کسب و کار شما

تقريباً به هر کس که کردم حضور آنلاین حساب توییتر است. آن قطعا یکی از موثرترین راه برای ترویج جدید خود و موجود خدمات و محصولات است. بنابراین، هر صاحب کسب و کار و کارشناس بازاریابی اصول بازاریابی با استفاده از توییتر به عنوان یک شبکه اجتماعی را درک کنند باید.

مردم با استفاده از توییتر برای دوستان و خانواده خود را با به روز رسانی ثابت از آنچه آنها انجام می دهند. کسب و کار بیش از حد استفاده از توییتر در تقریبا همان راه داشته باشد. با این حال، که آن را به کسب و کار استفاده می آید چند چیز است که شما نیاز به استفاده از رشته هش را متفاوت-به خصوص در پست های خود را پیاده سازی وجود دارد.

اگر می خواهید با استفاده از آن به عنوان یک ابزار بازاریابی کسب و کار شما قصد داریم با اجازه دادن به مردم می دانیم آن است که بارش یا خارج از باد می وزد بهره مند شوند-شما? شما نیاز به درک چگونگی به دست آوردن پیروان و تبدیل آنها به مشتریان. چند راهنمایی در مورد چگونه برای رسیدن به این کار در اینجا:

به روز رسانی منظم

شما نیاز به ارسال به روز رسانی منظم; به روز رسانی شما باید مربوط به کسب و کار و تو رفتگی در دیوار. پست در مورد stuff است که پیروان خود را در علاقه مند می شود. بیایید می گویند شما شرکت تعمیرات سیستم های تهویه مطبوع-شما می تواند به نفع مردم دادن مرتب کردن بر اساس پیش بینی وضع هوا و اجازه دادن به آنها زمانی که آنها در حال رفتن به نیاز برق خود بیشتر; زیرا پس از آن آنها زمان کافی برای تماس با شما برای تعمیر برق خود را اگر در همه آنها خارج از دستور را داشته باشد.

بسیاری از افرادی که استفاده از توییتر نیز دریافت آخرین پست ها بر روی تلفن خود و یا از طریق ایمیل. بنابراین رکورد تنها به روز رسانی ها که شما می دانید پیروان خود بهره مند، دیگر شما از دست دادن را پیروان در می و مبارزات انتخاباتی خود شما هیچ جا را.

با استفاده از توییتر برای یافتن مشتریان جدید

حال میلیون ها نفر از افرادی که استفاده از توییتر به صورت روزانه. علاوه بر مشتریان شما بسیاری از دیگران وجود دارد-برخی از مشتریان بالقوه. بنابراین، شما باید بدانید دقیقا چه باید بکنید به منظور به دست آوردن پیروان بیشتر و مشتریان جدید غیر مستقیم.

بیایید می گویند شما به طراحی وب سایت، شما باید سعی کنید برای پیدا کردن گروه جایی که مردم در حال پرسیدن پرسش های مبتنی بر شبکه های وبلاگ نویسی جستجوگرها و غيره. با پاسخ دادن به سوالات ارسال شده تا ارسال لینک به مقالات آموزنده فیلم و غيره وجود دارد و حتی می تواند آغاز خواهد شد.

مردم پس از آن شما اطلاع می دهد و اگر آنها علاقه مند حتی شما را دنبال. بنابراین، در زمان رشد خود فن پایه در توییتر و می بینید افزایش فروش و سود.

pdf

تقريباً به هر کس که کردم حضور آنلاین حساب توییتر است. آن قطعا یکی از موثرترین راه برای ترویج جدید خود و موجود خدمات و محصولات است. بنابراین، هر صاحب کسب و کار و کارشناس بازاریابی اصول بازاریابی با استفاده از توییتر به عنوان یک شبکه اجتماعی را درک کنند باید.

مردم با استفاده از توییتر برای دوستان و خانواده خود را با به روز رسانی ثابت از آنچه آنها انجام می دهند. کسب و کار بیش از حد استفاده از توییتر در تقریبا همان راه داشته باشد. با این حال، که آن را به کسب و کار استفاده می آید چند چیز است که شما نیاز به استفاده از رشته هش را متفاوت-به خصوص در پست های خود را پیاده سازی وجود دارد.

اگر می خواهید با استفاده از آن به عنوان یک ابزار بازاریابی کسب و کار شما قصد داریم با اجازه دادن به مردم می دانیم آن است که بارش یا خارج از باد می وزد بهره مند شوند-شما? شما نیاز به درک چگونگی به دست آوردن پیروان و تبدیل آنها به مشتریان. چند راهنمایی در مورد چگونه برای رسیدن به این کار در اینجا:

به روز رسانی منظم

شما نیاز به ارسال به روز رسانی منظم; به روز رسانی شما باید مربوط به کسب و کار و تو رفتگی در دیوار. پست در مورد stuff است که پیروان خود را در علاقه مند می شود. بیایید می گویند شما شرکت تعمیرات سیستم های تهویه مطبوع-شما می تواند به نفع مردم دادن مرتب کردن بر اساس پیش بینی وضع هوا و اجازه دادن به آنها زمانی که آنها در حال رفتن به نیاز برق خود بیشتر; زیرا پس از آن آنها زمان کافی برای تماس با شما برای تعمیر برق خود را اگر در همه آنها خارج از دستور را داشته باشد.

بسیاری از افرادی که استفاده از توییتر نیز دریافت آخرین پست ها بر روی تلفن خود و یا از طریق ایمیل. بنابراین رکورد تنها به روز رسانی ها که شما می دانید پیروان خود بهره مند، دیگر شما از دست دادن را پیروان در می و مبارزات انتخاباتی خود شما هیچ جا را.

با استفاده از توییتر برای یافتن مشتریان جدید

حال میلیون ها نفر از افرادی که استفاده از توییتر به صورت روزانه. علاوه بر مشتریان شما بسیاری از دیگران وجود دارد-برخی از مشتریان بالقوه. بنابراین، شما باید بدانید دقیقا چه باید بکنید به منظور به دست آوردن پیروان بیشتر و مشتریان جدید غیر مستقیم.

بیایید می گویند شما به طراحی وب سایت، شما باید سعی کنید برای پیدا کردن گروه جایی که مردم در حال پرسیدن پرسش های مبتنی بر شبکه های وبلاگ نویسی جستجوگرها و غيره. با پاسخ دادن به سوالات ارسال شده تا ارسال لینک به مقالات آموزنده فیلم و غيره وجود دارد و حتی می تواند آغاز خواهد شد.

مردم پس از آن شما اطلاع می دهد و اگر آنها علاقه مند حتی شما را دنبال. بنابراین، در زمان رشد خود فن پایه در توییتر و می بینید افزایش فروش و سود.