نمایندگان خدمات مشتری Cox ما را فریب داده اند و حاضر به کمک نیستند. ما در هنگام استفاده از اینترنت Cox دچار نقض امنیتی شدید شده ایم. آنها تمایل دارند مسئله ما را هر وقت که از آنها بخواهید به ما کمک کنند، بدتر می شود. حداقل نمایندگان میتوانند به ما کمک کنند.
جزئیات بیشتری وجود دارد:
ما از زمان استفاده از خدمات اینترنت Cox بعلت عدم وجود گزینههای بهتر استفاده کردهایم.
ما چند بار نام Cox . گاهی اوقات تماس به نظر می رسد واقعی است، اما اغلب اوقات سیستم خودکار اعتبار من را منتقل نمی کند و من انتخاب جزئیات حساب من را برای کسی که می داند چه کسی و یا رها کردن تماس را ترک کرد. ما اغلب اخیرا تماس گرفتیم، اما در ابتدا ما به این نوع از خدمت رسانی به مشتریان دست نیافتیم.
گاهی اوقات با تلفن نمایندگان Cox صحبت می کنیم و یا آنها را قطع می کنند یا ما انجام نمی دهند از آنها بخواهید که انجام دهند اگر آنها چیزی را که ما از آنها خواسته اند انجام دهیم، معمولا به درستی انجام نمی دهند یا اطلاعات نمایه من را تغییر نمی دهند تا ظاهر شود که حساب من شخص دیگری است. به عنوان مثال آنها آدرس را خفه می کنند و نه اینکه خدمات پستی ممکن است اشتباه کنند. آنها اسم من را خیلی کم می کنند که دیگران می توانند از من نفرت بگیرند.
واضح است که یا کسی که برای Cox کار می کند، کارهای غیرقانونی انجام می دهد یا کسی از کارکنان Cox خودداری می کند.
از تمایل به کمک.
ما همچنین دارای اتصال به اینترنت ما به شدت فیشینگ و زندگی ما درگیر است. زندگی امروز به اینترنت وابسته است.