2017 دیدم مردم صرف زمان بیشتری را بر روی تلفن های همراه خود بیش از هر زمان. فرد حدود 2 ساعت و 41 دقیقه دستگاه تلفن همراه خود را روزانه خرج می کند. با بسیار اختصاصی مصرف کننده توجه، صاحبان کسب و کار پول بیشتر و بیشتر به شیوه های مختلف دیجیتال است که می تواند به سهولت کار خود و کمک به بهبود درآمد خود قرار دادن است.
بزرگترین چالش بسیاری از صاحبان کسب و کار این روزها چهره قادر به مدیریت کسب و کار خود را با سیستم های پیچیده است. زمان برای درک و حل چالش با مصرف کننده راه حل های مبتنی بر تجربه است.
هنگامی که ما نفی رسانه های اجتماعی، تصویری و صوتی در جریان برنامه های کاربردی موبایل, ما را وادار به چرا با استفاده از برخی برنامه های کسب و کار مصرف کننده را دوست دارم و چرا آنها را نمی دانم. محل بازار تلفن همراه نرم افزار در گوگل و اپل App فروشگاه قطعا شلوغ است و شدت رقابت. بنابراین، مهم تر از همیشه که صاحبان کسب و کار است و شرکت توسعه تلفن همراه app کلیک چه با مصرف کننده و آنچه را نمی دانم.
در اینجا به برخی از کلیدی ترین چیزهایی است که صاحب کسب و کار در برنامه از مصرف کننده تجربه نظر باید به دنبال.
سودمند و ارزش : بسیاری از صاحبان کسب و کار احساس فشار به کسب و کار نرم افزار تلفن همراه فقط به خاطر دیگران آن را انجام می دهند. اما در واقع برخی از برنامه های کاربردی پر استفاده ترین دو چیز اصلی کاربر دنبال ارضای: ابزار و ارزش. تجربه کاربر غنی می رود راه طولانی در کمک به مصرف کننده را دقیقا مورد جستجو است. هر نرم افزار تلفن همراه باید در خدمت یک تجربه منحصر به فرد و ساده، این می تواند از طریق ویژگی های برجسته و یا عوامل سرگرمی.
ناوبری بدون درز کاربر : اگر کاربر به حفاری های عمیق و ‘ ñ ‘ را کلیک کنید تا موارد شماره منو به نتیجه مورد نظر، هدف اصلی برنامه کسب و کار در حال حاضر از دست داده است. چنین کاربران خواهد شد نه تنها هرگز استفاده از نرم افزار دوباره بلکه ممکن است حذف و بررسی منفی می دهد.
پرداخت سریع : پنجره طولانی و سخت خار بزرگ در هر برنامه تجارت تلفن همراه است. خریداران آنلاین نفرت جزئیات حمل و نقل و اساسی به ورود دوباره و دوباره. از این رو، توسعه دهنده برنامه تلفن همراه باید در کاهش تلاش تکراری هدف. بهینه سازی آسان از زمینه های کلیدی هم یک عامل مهم (تفاوت اندکی بین با استفاده از ماوس نوری در دسکتاپ و نما در حالی که با استفاده از برنامه تلفن همراه وجود دارد!)
گزینه های شخصی : نرم افزار های موبایل است بهترین راه برای دانستن چگونه مصرف کننده فکر می کند در حالی که جستجو برای محصولات و خدمات با نرم افزار خود را. حتی قبل از او آغاز شده با مطالعه مبتنی بر داده های مصرف کننده بسیار رفتن امروز، درک آنچه کاربر جستجو برای آن آینده است می خواهد! اگر کاربر نیاز به خدمات لوله کشی هر ماه یا نگاه است و سپس ارائه گزینه دلخواه می رود راه طولانی در تجربه شخصی دادن لباس چند بار دور. به همین ترتیب، یکی می تواند نگاه برای راههای زیادی برای برنامه تلفن همراه تجربه بیشتر و به یاد ماندنی.
هیچ کس دوست دارد تکرار ویژگی های : در حال حاضر، هر صاحبان کسب و کار با نرم افزار اختصاصی که در حال خواندن این، هرگز نباید فراموش این. نگه داشتن اطلاعات حداقل، ما می دانیم که شما می خواهید به ارائه ارزش به همان اندازه به مشتریان شما می خواهید اما فقط شما آنها را فراهم ارزش حق نیز مطمئن شوید. همه چیز به معنای برای هر کس، اطلاعات خاص کاربر کمک می کند که دست نخورده و ارزش بیشتری را به آنها اضافه کنید.
نتيجه گيري
اینها فقط برخی از عناصر کلیدی ترین برای هر کسب و کار تلفن همراه نرم افزار با استفاده از. به عنوان مالک مهم برای تجربه نخبگان پایان مصرف کننده هدف است.
2017 دیدم مردم صرف زمان بیشتری را بر روی تلفن های همراه خود بیش از هر زمان. فرد حدود 2 ساعت و 41 دقیقه دستگاه تلفن همراه خود را روزانه خرج می کند. با بسیار اختصاصی مصرف کننده توجه، صاحبان کسب و کار پول بیشتر و بیشتر به شیوه های مختلف دیجیتال است که می تواند به سهولت کار خود و کمک به بهبود درآمد خود قرار دادن است.
بزرگترین چالش بسیاری از صاحبان کسب و کار این روزها چهره قادر به مدیریت کسب و کار خود را با سیستم های پیچیده است. زمان برای درک و حل چالش با مصرف کننده راه حل های مبتنی بر تجربه است.
هنگامی که ما نفی رسانه های اجتماعی، تصویری و صوتی در جریان برنامه های کاربردی موبایل, ما را وادار به چرا با استفاده از برخی برنامه های کسب و کار مصرف کننده را دوست دارم و چرا آنها را نمی دانم. محل بازار تلفن همراه نرم افزار در گوگل و اپل App فروشگاه قطعا شلوغ است و شدت رقابت. بنابراین، مهم تر از همیشه که صاحبان کسب و کار است و شرکت توسعه تلفن همراه app کلیک چه با مصرف کننده و آنچه را نمی دانم.
در اینجا به برخی از کلیدی ترین چیزهایی است که صاحب کسب و کار در برنامه از مصرف کننده تجربه نظر باید به دنبال.
سودمند و ارزش : بسیاری از صاحبان کسب و کار احساس فشار به کسب و کار نرم افزار تلفن همراه فقط به خاطر دیگران آن را انجام می دهند. اما در واقع برخی از برنامه های کاربردی پر استفاده ترین دو چیز اصلی کاربر دنبال ارضای: ابزار و ارزش. تجربه کاربر غنی می رود راه طولانی در کمک به مصرف کننده را دقیقا مورد جستجو است. هر نرم افزار تلفن همراه باید در خدمت یک تجربه منحصر به فرد و ساده، این می تواند از طریق ویژگی های برجسته و یا عوامل سرگرمی.
ناوبری بدون درز کاربر : اگر کاربر به حفاری های عمیق و ‘ ñ ‘ را کلیک کنید تا موارد شماره منو به نتیجه مورد نظر، هدف اصلی برنامه کسب و کار در حال حاضر از دست داده است. چنین کاربران خواهد شد نه تنها هرگز استفاده از نرم افزار دوباره بلکه ممکن است حذف و بررسی منفی می دهد.
پرداخت سریع : پنجره طولانی و سخت خار بزرگ در هر برنامه تجارت تلفن همراه است. خریداران آنلاین نفرت جزئیات حمل و نقل و اساسی به ورود دوباره و دوباره. از این رو، توسعه دهنده برنامه تلفن همراه باید در کاهش تلاش تکراری هدف. بهینه سازی آسان از زمینه های کلیدی هم یک عامل مهم (تفاوت اندکی بین با استفاده از ماوس نوری در دسکتاپ و نما در حالی که با استفاده از برنامه تلفن همراه وجود دارد!)
گزینه های شخصی : نرم افزار های موبایل است بهترین راه برای دانستن چگونه مصرف کننده فکر می کند در حالی که جستجو برای محصولات و خدمات با نرم افزار خود را. حتی قبل از او آغاز شده با مطالعه مبتنی بر داده های مصرف کننده بسیار رفتن امروز، درک آنچه کاربر جستجو برای آن آینده است می خواهد! اگر کاربر نیاز به خدمات لوله کشی هر ماه یا نگاه است و سپس ارائه گزینه دلخواه می رود راه طولانی در تجربه شخصی دادن لباس چند بار دور. به همین ترتیب، یکی می تواند نگاه برای راههای زیادی برای برنامه تلفن همراه تجربه بیشتر و به یاد ماندنی.
هیچ کس دوست دارد تکرار ویژگی های : در حال حاضر، هر صاحبان کسب و کار با نرم افزار اختصاصی که در حال خواندن این، هرگز نباید فراموش این. نگه داشتن اطلاعات حداقل، ما می دانیم که شما می خواهید به ارائه ارزش به همان اندازه به مشتریان شما می خواهید اما فقط شما آنها را فراهم ارزش حق نیز مطمئن شوید. همه چیز به معنای برای هر کس، اطلاعات خاص کاربر کمک می کند که دست نخورده و ارزش بیشتری را به آنها اضافه کنید.
نتيجه گيري
اینها فقط برخی از عناصر کلیدی ترین برای هر کسب و کار تلفن همراه نرم افزار با استفاده از. به عنوان مالک مهم برای تجربه نخبگان پایان مصرف کننده هدف است.