چه در مورد یاهو و بینگ

من نمی دانم در مورد شما، اما در & خسته م #39; شنوایی تنها در مورد گوگل. بله، #39 & جستجو بزرگترین موتور در اینترنت و احتمالا برای یک زمان طولانی خوب است، اما خواهد شد #39 & نه تنها یکی است. ترکیب یاهو و بینگ بیش از 30 درصد از ترافیک #39 & جستجوی جهان-که & s #39; بسیاری از جستجوها. هنگامی که شما برای ساختن سایت جدید، پس چگونه شما آن برای تحت استقبال مینماید برادر کوچک بزرگ گرم نیشگون گرفتن و کشیدن انجام?

یاهو & یاهو رتبه بندی

#39; ها اطراف برای مدتی و #39; آنها و & بوده و گیر به هسته معیارهای رتبه بندی مدرسه قدیمی خود را حتی در حالی که ارتقا به شامل تمرکز بر چیزهایی مانند backlinks. پس برای دریافت رتبه در یاهو، شما #39 &; خواهید تمرکز در مبانی لینک های دریافتی با متن لنگر سنگین، بلکه در محتوا را در خود صفحات شامل کلمه کلیدی بهینه سازی مقالات خود را. علاوه بر این، یاهو تمرکز سنگین در لیست دایرکتوری قرار می دهد. اگر شما می توانید مطالب خود را در فهرست «فهرست موزیلا» را داشته باشد تاثیر بسیار زیادی در حالی که یاهو دایرکتوری افزایش به همان اندازه بزرگ (هر چند در هزینه 299 $ در سال) را فراهم می کند.

بنابراین این بدان معناست که آن را کمتر پیچیده است و هنوز هم کاملا چند سایت از فهرست آن گم شده است بینگ & #39; ها رتبه بندی

بینگ موتور جستجوی جدید است. این چند تفاوت های کلیدی را به سازمان دیده بان برای هم ندارد. اول، بینگ واقعا کلمات کلیدی برای صفحه در برچسب عنوان را دوست دارد. این بدان معناست که متن در بالای مرورگر را برای مطابقت با کلمات کلیدی خود را نیاز دارد. علاوه بر این، بینگ محتوا با لینک به و سایت که متن عنوان سخت دوست دارد.

بینگ همچنین سایت های قدیمی تر است که حضور قوی در شاخه های متعدد و در چند سایت مرجع مانند وبلاگ ها و انجمن ها را دوست می دارد. شما اینجا می توانید انجام دهید این است صبر کنید و بازاریابی به سایت خود ادامه. گاهی کار سخت به پرداخت. تعداد کلمه صفحات خود را تا بیش از حد بینگ می خواهد برای دیدن دست کم 300 کلمه از محتوا در هر صفحه به “ارزش” به خوانندگان خود را نگه دارید. نم نم در چند لینک خوب برای سایت های دیگر با اشاره از سایت شما و #39 &; ll ضربت خود را رتبه بندی نیز هست.

به طور خلاصه، بسیار کم تغییر زمانی که شما را از گوگل بهینه سازی یاهو دو سوئیچ یا بینگ. تقریبا تمام موتورهای جستجو استفاده از الگوریتم مشابه است که دلیل آن ساده تمامی مراحل فوق العاده است برای ما. بنابراین، شما نیاز به انجام هیچ کار خاصی برای موتورهای جستجو نه واقعا. اما, اگر شما می خواهید برای رسیدن به ترافیک جدید منبع رقابت کمتر با آن & #39; s قطعا یک گزینه خوب.

yahoo

من نمی دانم در مورد شما، اما در & خسته م #39; شنوایی تنها در مورد گوگل. بله، #39 & جستجو بزرگترین موتور در اینترنت و احتمالا برای یک زمان طولانی خوب است، اما خواهد شد #39 & نه تنها یکی است. ترکیب یاهو و بینگ بیش از 30 درصد از ترافیک #39 & جستجوی جهان-که & s #39; بسیاری از جستجوها. هنگامی که شما برای ساختن سایت جدید، پس چگونه شما آن برای تحت استقبال مینماید برادر کوچک بزرگ گرم نیشگون گرفتن و کشیدن انجام?

یاهو & یاهو رتبه بندی

#39; ها اطراف برای مدتی و #39; آنها و & بوده و گیر به هسته معیارهای رتبه بندی مدرسه قدیمی خود را حتی در حالی که ارتقا به شامل تمرکز بر چیزهایی مانند backlinks. پس برای دریافت رتبه در یاهو، شما #39 &; خواهید تمرکز در مبانی لینک های دریافتی با متن لنگر سنگین، بلکه در محتوا را در خود صفحات شامل کلمه کلیدی بهینه سازی مقالات خود را. علاوه بر این، یاهو تمرکز سنگین در لیست دایرکتوری قرار می دهد. اگر شما می توانید مطالب خود را در فهرست «فهرست موزیلا» را داشته باشد تاثیر بسیار زیادی در حالی که یاهو دایرکتوری افزایش به همان اندازه بزرگ (هر چند در هزینه 299 $ در سال) را فراهم می کند.

بنابراین این بدان معناست که آن را کمتر پیچیده است و هنوز هم کاملا چند سایت از فهرست آن گم شده است بینگ & #39; ها رتبه بندی

بینگ موتور جستجوی جدید است. این چند تفاوت های کلیدی را به سازمان دیده بان برای هم ندارد. اول، بینگ واقعا کلمات کلیدی برای صفحه در برچسب عنوان را دوست دارد. این بدان معناست که متن در بالای مرورگر را برای مطابقت با کلمات کلیدی خود را نیاز دارد. علاوه بر این، بینگ محتوا با لینک به و سایت که متن عنوان سخت دوست دارد.

بینگ همچنین سایت های قدیمی تر است که حضور قوی در شاخه های متعدد و در چند سایت مرجع مانند وبلاگ ها و انجمن ها را دوست می دارد. شما اینجا می توانید انجام دهید این است صبر کنید و بازاریابی به سایت خود ادامه. گاهی کار سخت به پرداخت. تعداد کلمه صفحات خود را تا بیش از حد بینگ می خواهد برای دیدن دست کم 300 کلمه از محتوا در هر صفحه به “ارزش” به خوانندگان خود را نگه دارید. نم نم در چند لینک خوب برای سایت های دیگر با اشاره از سایت شما و #39 &; ll ضربت خود را رتبه بندی نیز هست.

به طور خلاصه، بسیار کم تغییر زمانی که شما را از گوگل بهینه سازی یاهو دو سوئیچ یا بینگ. تقریبا تمام موتورهای جستجو استفاده از الگوریتم مشابه است که دلیل آن ساده تمامی مراحل فوق العاده است برای ما. بنابراین، شما نیاز به انجام هیچ کار خاصی برای موتورهای جستجو نه واقعا. اما, اگر شما می خواهید برای رسیدن به ترافیک جدید منبع رقابت کمتر با آن & #39; s قطعا یک گزینه خوب.