چه است باورهاي یادگیری است؟

باورهاي یادگیری انجام دهید؟

چه استراتژی 98 درصد از ما هنگام دیدن یک کلمه یونانی است که به ما درخواست

آن را نادیده بگیرد و یا سعی کنید آن را ماری جوانا.

باورهاي یادگیری چیزی برای انجام با یادگیری، اما آنچه دقیقا?

یک گام بالاتر از عادی یادگیری است و به معنی یادگیری مورد یادگیری.

معلم خود را (autodidact) این است که چگونه حیاتی برای حرفه ای شما?

متا (من-تا) از لاتین معنای پس از آن، همراه است-با و فراتر از آن.

باورهاي یادگیری توسط جان Biggs دانشگاه هنگ کنگ، 1985 برای نشان دادن که چگونه ما می توانیم کنترل یادگیری خود را می ساختند.

پاسخ به پرسش شما-چه کسی مراقبت کنید؟ -یخ در اقتصاد دانش ما زندگی می کنند.

که معنی آن دوست دارم یا نه-شما در یادگیری اطلاعات جدید در طول زندگی خود نقش داشته باشد. شما به خودتان آموزش نحوه استفاده از کامپیوتر و گشت و گذار وب،
استفاده از یک تلفن همراه و چگونگی رایت دیسک. شما حتی می توانید دیگران را از دستگاه های خودپرداز. شما در حال حاضر autodidactic یادگیرنده (خود آموخته).

فارغ التحصیل کالج متوسط پنج حرفه ای (نه کار)
تغییرات در زندگی کاری خود باید آگاه هستند؟ فکر می کنم شما مهارت باورهاي یادگیری
همچنین نام فراشناختی خود تنظیم برای زنده ماندن و رشد در فرهنگ ما اطلاعات خود و باید

درخواست سرنخ

تا کنون در خلق و خوی برای یادگیری و پایین گلو خود را مجبور کرده بود؟

البته، و چگونه در مورد مدرسه شرکت اجباری جلسه?

است که مسئول خود را نگرش ذهنی هوش عاطفی و دولت از ذهن است؟

هیچ کس به یاد آن است تصمیم آگاهانه و عاطفی هر زمان شما را.

راز اول انگیزه است. قبل از شما اجازه مغز خود را ارائه دهد تا احساسات دو یادگیری
و حافظه شما آگاهانه به خودتان what-is-in-it-for-me سؤال نشود. آموزش آگاهانه تمام نیاز به دخالت قدرت هورمون و لذت عصبی. آدرنالین درایوهای یادگیری و دوپامین
ما پاداش برای رفتار.

بدون افزایش عاطفی و مسیر پاداش مغز شما خفته باقی می ماند.

مدرک دوم تعامل است. اگر شما فقط لیست یا خواندن بدون زیر مسیر سوالات شما دور 20 درصد از ایده های کلیدی در دسترس را.
80 ٪ دیگر شما باید لیست یا خواندن جزئیات که در جستجوی بازیابی? چه چیز? وقتی? کجا؟ چرا? و چگونه است؟ ما آنرا چیزهایی یادداشت Fis و راهبرد يادگيری است.

اسرار دو حافظه می دانیم؟ این دانش چون یادگیری است 50% درک (فهم) و 50% رمزگذاری و رمزگشایی برای حافظه بلند مدت است.

در چشم و ذهن شما آگاهانه شما می توانید تصویری ذهنی را ساخت?

بخشی از ساختار مغز است و نحوه عملکرد ذهن. سعی کنید آن را در حال حاضر.

فیل با راه راه گورخر و نام نقاشی Dumbo در سراسر پیشانی گسترده اینجا
را تصور کنید. آسان، درست است؟

جوهر حافظه ارتباط (ارتباط) نامیده می شود. این را قادر می سازد ما به لینک جدید اطلاعات ما را به یاد داشته باشید با عناصر دانش واصل دور قدیمی را انتخاب کنید.

ما کد دانش جدید و پیوند آن را با آنچه ما در حال حاضر دور واصل شده است.

مغز شما فکر می کند با استفاده از روان تصاویر و کدهای جدید اطلاعات توسط آن را به
ارتباط آنچه شما را درک در حال حاضر. کنجکاوی های غریزی خود را برای کشف جزئیات چگونگی توسعه این مهارت استفاده کنید.

مدرک سوم هرگز خواندن یا گوش دادن بدون هاي در دست خود. چگونه شما مستقیم به چشمان شما تصمیم می گیرد چقدر مغز شما بازیابی از سخنرانی یا صفحه نوشته شده است
. این رفلکس فانتزی نام رفلکس دهلیزی چشمي VOR اسمش.

بسیاری از ما قادر به تعمیر موتور خودرو نمی تواند در عین حال ما را به هر نقطه می تواند درایو. VOR کلید ندارد استفاده از ریسر است. کسب اطلاعات در مورد استفاده از ریسر و شما می توانید خواندن و یاد سه کتاب و مقاله و گزارش در مقایسه با همسالان خود را که به سختی می توانید یکی را پایان.

انگیزه

است این دانش جدید با ارزش و مفید به شما، شغلی یا مهم دیگر در زندگی خود را? آن درگیر کند من در چیزی بیشتر و فراتر از خودم و نیازهای شخصی من?

مردم مذهبی یاد بگیرند و به راحتی می تواند بازیابی کل بخش از کتاب مقدس. انتظار می رود که طفلان مسلم حفظ کل قرآن. بسیاری انجام دهد و بدون Mensa IQs. این است همه چیز در مورد انگیزه های شخصی از جمله ترس و گناه و نیاز به دیگران
را در جامعه خود را لطفا. Tes motiva چه شما?

احساسات منفی انگیزه

رفتار ایجاد. تفکر و عمل هستند تفکیک ناپذیر. اگر شما نگران پرداخت وام مسکن، اطلاعات جدید است بی ربط، اعتقاد به تصور خود شنا در ساحل، احساس آفتاب و شنوایی امواج شکستن, شما پریشان است.

این احساسات تمرکز خود را نابود; ذهن خود را از جریان و منطقه را. اگر شما در تلاش برای یادگیری در حالی که ترس از شکست (نرخ) ذهن شما را پر می کند. شما منفی فیلم روانی پریشان است. Distracts باعث شود شما به از دست دادن توانایی پیوند ایده های جدید برای خود آنهایی که واصل در حافظه بلند مدت.

احساسات

زمانی که ما را به خودمان راه دور از آنچه ما در حال گوش دادن به و یا خواندن، یادگیری مغز ما خاموش. شما هرگز متوجه خودتان همان پاراگراف بازخوانی
هنگامی که دو-سه بار و نه جنگهاى هنوز هم هستند؟

واقعیت عمیق: فارغ التحصیل کالج متوسط تا بیست – دو بار در هر صفحه از متن عقب خواهد شد? ده خواهد بود به اندازه کافی بد اما به خاطر حواس او را پرت استفاده نمی ریسر
و تعاملی با متن نبودن، ما جملات و صفحات حتی کل
دوباره می خواند تا بیست – دو بار. بحث در مورد snailing.

Endwords

استاد زبان آموزان توجه، تمرکز (آگاهی) و استفاده از اراده خود
(قدرت) به هدف ماندن زمانی که آنها در حالت دانش. دانش آموز متوسط
و اجرایی (زندگی است تداوم) ارضاء فوری
پاداش بیشتر مبتنی بر تاخیر در ارضاء کنید را انتخاب کنید.

Muta یادگیری از ایده های جدید از پیش برنامه ریزی را نشان می دهد. توجه توجه انتخابی (ایده کلیدی) به کارگردانی خود نظارت و خود ارزیابی مورد نیاز است.

استراتژی های خاص و مهارت های یادگیرنده قاتل بودن وجود دارد. نه فقط برای مدرسه
بلکه برای یک عمر موفقیت دانش درون ريز است.

ما پیشنهاد می کنیم شما شروع با سرعت یادگیری دو 3 x مهارت های خواندن و
2 x حافظه خود را. اجازه دهید خود را شهود شما به تحقق رویاهای خود را منجر شود.

مشاهده بله

حق طبع و نشر © 2006

ios

باورهاي یادگیری انجام دهید؟

چه استراتژی 98 درصد از ما هنگام دیدن یک کلمه یونانی است که به ما درخواست

آن را نادیده بگیرد و یا سعی کنید آن را ماری جوانا.

باورهاي یادگیری چیزی برای انجام با یادگیری، اما آنچه دقیقا?

یک گام بالاتر از عادی یادگیری است و به معنی یادگیری مورد یادگیری.

معلم خود را (autodidact) این است که چگونه حیاتی برای حرفه ای شما?

متا (من-تا) از لاتین معنای پس از آن، همراه است-با و فراتر از آن.

باورهاي یادگیری توسط جان Biggs دانشگاه هنگ کنگ، 1985 برای نشان دادن که چگونه ما می توانیم کنترل یادگیری خود را می ساختند.

پاسخ به پرسش شما-چه کسی مراقبت کنید؟ -یخ در اقتصاد دانش ما زندگی می کنند.

که معنی آن دوست دارم یا نه-شما در یادگیری اطلاعات جدید در طول زندگی خود نقش داشته باشد. شما به خودتان آموزش نحوه استفاده از کامپیوتر و گشت و گذار وب،
استفاده از یک تلفن همراه و چگونگی رایت دیسک. شما حتی می توانید دیگران را از دستگاه های خودپرداز. شما در حال حاضر autodidactic یادگیرنده (خود آموخته).

فارغ التحصیل کالج متوسط پنج حرفه ای (نه کار)
تغییرات در زندگی کاری خود باید آگاه هستند؟ فکر می کنم شما مهارت باورهاي یادگیری
همچنین نام فراشناختی خود تنظیم برای زنده ماندن و رشد در فرهنگ ما اطلاعات خود و باید

درخواست سرنخ

تا کنون در خلق و خوی برای یادگیری و پایین گلو خود را مجبور کرده بود؟

البته، و چگونه در مورد مدرسه شرکت اجباری جلسه?

است که مسئول خود را نگرش ذهنی هوش عاطفی و دولت از ذهن است؟

هیچ کس به یاد آن است تصمیم آگاهانه و عاطفی هر زمان شما را.

راز اول انگیزه است. قبل از شما اجازه مغز خود را ارائه دهد تا احساسات دو یادگیری
و حافظه شما آگاهانه به خودتان what-is-in-it-for-me سؤال نشود. آموزش آگاهانه تمام نیاز به دخالت قدرت هورمون و لذت عصبی. آدرنالین درایوهای یادگیری و دوپامین
ما پاداش برای رفتار.

بدون افزایش عاطفی و مسیر پاداش مغز شما خفته باقی می ماند.

مدرک دوم تعامل است. اگر شما فقط لیست یا خواندن بدون زیر مسیر سوالات شما دور 20 درصد از ایده های کلیدی در دسترس را.
80 ٪ دیگر شما باید لیست یا خواندن جزئیات که در جستجوی بازیابی? چه چیز? وقتی? کجا؟ چرا? و چگونه است؟ ما آنرا چیزهایی یادداشت Fis و راهبرد يادگيری است.

اسرار دو حافظه می دانیم؟ این دانش چون یادگیری است 50% درک (فهم) و 50% رمزگذاری و رمزگشایی برای حافظه بلند مدت است.

در چشم و ذهن شما آگاهانه شما می توانید تصویری ذهنی را ساخت?

بخشی از ساختار مغز است و نحوه عملکرد ذهن. سعی کنید آن را در حال حاضر.

فیل با راه راه گورخر و نام نقاشی Dumbo در سراسر پیشانی گسترده اینجا
را تصور کنید. آسان، درست است؟

جوهر حافظه ارتباط (ارتباط) نامیده می شود. این را قادر می سازد ما به لینک جدید اطلاعات ما را به یاد داشته باشید با عناصر دانش واصل دور قدیمی را انتخاب کنید.

ما کد دانش جدید و پیوند آن را با آنچه ما در حال حاضر دور واصل شده است.

مغز شما فکر می کند با استفاده از روان تصاویر و کدهای جدید اطلاعات توسط آن را به
ارتباط آنچه شما را درک در حال حاضر. کنجکاوی های غریزی خود را برای کشف جزئیات چگونگی توسعه این مهارت استفاده کنید.

مدرک سوم هرگز خواندن یا گوش دادن بدون هاي در دست خود. چگونه شما مستقیم به چشمان شما تصمیم می گیرد چقدر مغز شما بازیابی از سخنرانی یا صفحه نوشته شده است
. این رفلکس فانتزی نام رفلکس دهلیزی چشمي VOR اسمش.

بسیاری از ما قادر به تعمیر موتور خودرو نمی تواند در عین حال ما را به هر نقطه می تواند درایو. VOR کلید ندارد استفاده از ریسر است. کسب اطلاعات در مورد استفاده از ریسر و شما می توانید خواندن و یاد سه کتاب و مقاله و گزارش در مقایسه با همسالان خود را که به سختی می توانید یکی را پایان.

انگیزه

است این دانش جدید با ارزش و مفید به شما، شغلی یا مهم دیگر در زندگی خود را? آن درگیر کند من در چیزی بیشتر و فراتر از خودم و نیازهای شخصی من?

مردم مذهبی یاد بگیرند و به راحتی می تواند بازیابی کل بخش از کتاب مقدس. انتظار می رود که طفلان مسلم حفظ کل قرآن. بسیاری انجام دهد و بدون Mensa IQs. این است همه چیز در مورد انگیزه های شخصی از جمله ترس و گناه و نیاز به دیگران
را در جامعه خود را لطفا. Tes motiva چه شما?

احساسات منفی انگیزه

رفتار ایجاد. تفکر و عمل هستند تفکیک ناپذیر. اگر شما نگران پرداخت وام مسکن، اطلاعات جدید است بی ربط، اعتقاد به تصور خود شنا در ساحل، احساس آفتاب و شنوایی امواج شکستن, شما پریشان است.

این احساسات تمرکز خود را نابود; ذهن خود را از جریان و منطقه را. اگر شما در تلاش برای یادگیری در حالی که ترس از شکست (نرخ) ذهن شما را پر می کند. شما منفی فیلم روانی پریشان است. Distracts باعث شود شما به از دست دادن توانایی پیوند ایده های جدید برای خود آنهایی که واصل در حافظه بلند مدت.

احساسات

زمانی که ما را به خودمان راه دور از آنچه ما در حال گوش دادن به و یا خواندن، یادگیری مغز ما خاموش. شما هرگز متوجه خودتان همان پاراگراف بازخوانی
هنگامی که دو-سه بار و نه جنگهاى هنوز هم هستند؟

واقعیت عمیق: فارغ التحصیل کالج متوسط تا بیست – دو بار در هر صفحه از متن عقب خواهد شد? ده خواهد بود به اندازه کافی بد اما به خاطر حواس او را پرت استفاده نمی ریسر
و تعاملی با متن نبودن، ما جملات و صفحات حتی کل
دوباره می خواند تا بیست – دو بار. بحث در مورد snailing.

Endwords

استاد زبان آموزان توجه، تمرکز (آگاهی) و استفاده از اراده خود
(قدرت) به هدف ماندن زمانی که آنها در حالت دانش. دانش آموز متوسط
و اجرایی (زندگی است تداوم) ارضاء فوری
پاداش بیشتر مبتنی بر تاخیر در ارضاء کنید را انتخاب کنید.

Muta یادگیری از ایده های جدید از پیش برنامه ریزی را نشان می دهد. توجه توجه انتخابی (ایده کلیدی) به کارگردانی خود نظارت و خود ارزیابی مورد نیاز است.

استراتژی های خاص و مهارت های یادگیرنده قاتل بودن وجود دارد. نه فقط برای مدرسه
بلکه برای یک عمر موفقیت دانش درون ريز است.

ما پیشنهاد می کنیم شما شروع با سرعت یادگیری دو 3 x مهارت های خواندن و
2 x حافظه خود را. اجازه دهید خود را شهود شما به تحقق رویاهای خود را منجر شود.

مشاهده بله

حق طبع و نشر © 2006