چرا گوگل آنالیز برای برنامه های تجارت الکترونیکی نیاز دارید؟

در حال اجرا برنامه های تجارت الکترونیکی به آسانی به نظر می رسد نیست. بر اساس گزارش کسب و کار توسط شرکت تجارت الکترونیکی شرکت توسعه، که یک برنامه کلی نیاز افراد ماهر تر از کسانی که در حال اجرا فروشگاه خود را در حال اجرا.

تجزیه و تحلیل عملکرد نرم افزار، مدل کسب و کار توسعه و عملکرد فروش برخی از ویژگی های کلیدی است که بسیار زیادی را در استفاده از پلتفرم تجارت الکترونیک هستند. از فروشنده این است که به طور مستقیم در تماس با خریدار نیست، آنها نه رفتار و روانشناسی خریدار می تواند قضاوت. در چنین شرایطی نیاز فوری آنالیز الگوریتم مبتنی بر است که می تواند کمک در تعیین رفتارهای مختلف مصرف کننده و همچنین برای اندازه گیری و قضاوت عملکرد شرکت در سراسر متصور است.

گوگل آنالیز: سلاح نهایی

گوگل آنالیز تحلیلی ابزار رایگان ارائه شده توسط گوگل است. ابزار اجازه می دهد تا شما را به کاوش در آمار مختلف خود برنامه و نتیجه گیری بر اساس داده ها که شما بیرون کشیدن. از تعداد کاربران گسترش جغرافیایی زمان استفاده و احتمال تعامل کاربر با برنامه خود را ارائه، گوگل آنالیز یک ابزار قدرتمند است که باید برای تمام تجارت الکترونیکی شرکت صاحبان است.

با گزینه های بسیاری از, گوگل آنالیز توقف راه حل برای بسیاری از نیازهای اولیه است که برنامه مالک داشته است. خود روش ردیابی زمان واقعی، clubbed با دیگر محصولات گوگل، اجازه می دهد کاربر برای پیگیری عملکرد برنامه و حتی اهداف و پست های بازرسی برای اندازه گیری میزان محبوبیت و تبدیل برنامه را اضافه کنید.

بر اساس گزارش توسط برخی از خدمات برنامه توسعه گوگل آنالیز مورد علاقه ترین ابزار رایگان است و گزارش های تولید شده توسط این سرویس کاملا جامع است و به راحتی مورد استفاده در تدوین و فرموله کردن بازاریابی و برنامه ریزی استراتژیک می تواند دلیل شرکت تجارت الکترونیک.

برخی از ویژگی های عمده ای از گوگل آنالیز است که مهم است برای برنامه های تجارت الکترونیکی:

  • رایگان از هزینه: گوگل آنالیز یک ابزار رایگان است و می تواند با هر برنامه یا وب سایت یکپارچه. از آن رایگان است، آن مهم ترین ابزار تحلیلی در بازار دیجیتال تبدیل شده است. علاوه بر این، صحت گوگل آن را قابل اعتماد باعث می شود و بسیاری از مردم ترجیح می دهند برای استفاده از گوگل آنالیز برای تجزیه و تحلیل و مدیریت نیازهای خود.
  • اهداف ایجاد و نظارت بر آنها: گوگل آنالیز به شما برای ایجاد اهداف و پیگیری در که آیا شما می توانید به آن اهداف دست پیدا یا نه اجازه می دهد. با توجه به توسعه شرکت برجسته تجارت الکترونیکی ایجاد اهداف راه بسیار خوبی برای قضاوت در نرخ تبدیل است. اهداف هر چیزی می تواند از خرید فراخوان دو، دو مشترکین دو خریداران. گوگل به شما مکان از جایی که ترافیک در آینده و همچنین کلمات کلیدی است که در حال کار برای شما را به من بدهید.
  • سرعت سایت: این ویژگی اجازه می دهد تا شما را به نظارت بر سرعت بار صفحات خود را و ببینید اگر آنها & #39; دوباره بهینه شده یا نه. همانطور که شما می توانید صفحات است که زمان زیادی برای بارگذاری و ویرایش آنها را مطابق با نیاز خود را شناسایی این ویژگی بسیار کمک می کند.
  • پیگیری رویداد: این ویژگی اجازه می دهد تا شما را به نظارت بر حوادث ایجاد شده توسط شما. مثال حوادث در این چند هفته شما در حال گرفتن، چگونه بسیاری از مردم به روی شما تبلیغات تبلیغات که بیشتر بیشتر برای شما و به همین ترتیب هستند.
  • زمان واقعی گزارش: با استفاده از ردیابی آدرس آی پی و دیگر ابزار گوگل, مجموعه آنالیز به شما می دهد زمان واقعی گزارش در مورد کاربران در سایت خود و آنچه وجود دارد انجام می دهند. همچنین به شما می دانیم مکان خود ترافیک امکان و با استفاده از چه منبع آنها بود که به سایت شما آمده.

از گوگل آنالیز با خیلی چیزها و بیشتر کمک می توانید هر شرکت توسعه تلفن همراه App توصیه می کند با استفاده از مجموعه برای عملکرد بهتر. همچنین، بسیاری از شرکت های توسعه نرم افزار موبایل استفاده از گوگل آنالیز خود را به منظور test عملکرد خود را و ببینید که چگونه آنها را در بازار دیجیتال مراتب.

google

در حال اجرا برنامه های تجارت الکترونیکی به آسانی به نظر می رسد نیست. بر اساس گزارش کسب و کار توسط شرکت تجارت الکترونیکی شرکت توسعه، که یک برنامه کلی نیاز افراد ماهر تر از کسانی که در حال اجرا فروشگاه خود را در حال اجرا.

تجزیه و تحلیل عملکرد نرم افزار، مدل کسب و کار توسعه و عملکرد فروش برخی از ویژگی های کلیدی است که بسیار زیادی را در استفاده از پلتفرم تجارت الکترونیک هستند. از فروشنده این است که به طور مستقیم در تماس با خریدار نیست، آنها نه رفتار و روانشناسی خریدار می تواند قضاوت. در چنین شرایطی نیاز فوری آنالیز الگوریتم مبتنی بر است که می تواند کمک در تعیین رفتارهای مختلف مصرف کننده و همچنین برای اندازه گیری و قضاوت عملکرد شرکت در سراسر متصور است.

گوگل آنالیز: سلاح نهایی

گوگل آنالیز تحلیلی ابزار رایگان ارائه شده توسط گوگل است. ابزار اجازه می دهد تا شما را به کاوش در آمار مختلف خود برنامه و نتیجه گیری بر اساس داده ها که شما بیرون کشیدن. از تعداد کاربران گسترش جغرافیایی زمان استفاده و احتمال تعامل کاربر با برنامه خود را ارائه، گوگل آنالیز یک ابزار قدرتمند است که باید برای تمام تجارت الکترونیکی شرکت صاحبان است.

با گزینه های بسیاری از, گوگل آنالیز توقف راه حل برای بسیاری از نیازهای اولیه است که برنامه مالک داشته است. خود روش ردیابی زمان واقعی، clubbed با دیگر محصولات گوگل، اجازه می دهد کاربر برای پیگیری عملکرد برنامه و حتی اهداف و پست های بازرسی برای اندازه گیری میزان محبوبیت و تبدیل برنامه را اضافه کنید.

بر اساس گزارش توسط برخی از خدمات برنامه توسعه گوگل آنالیز مورد علاقه ترین ابزار رایگان است و گزارش های تولید شده توسط این سرویس کاملا جامع است و به راحتی مورد استفاده در تدوین و فرموله کردن بازاریابی و برنامه ریزی استراتژیک می تواند دلیل شرکت تجارت الکترونیک.

برخی از ویژگی های عمده ای از گوگل آنالیز است که مهم است برای برنامه های تجارت الکترونیکی:

  • رایگان از هزینه: گوگل آنالیز یک ابزار رایگان است و می تواند با هر برنامه یا وب سایت یکپارچه. از آن رایگان است، آن مهم ترین ابزار تحلیلی در بازار دیجیتال تبدیل شده است. علاوه بر این، صحت گوگل آن را قابل اعتماد باعث می شود و بسیاری از مردم ترجیح می دهند برای استفاده از گوگل آنالیز برای تجزیه و تحلیل و مدیریت نیازهای خود.
  • اهداف ایجاد و نظارت بر آنها: گوگل آنالیز به شما برای ایجاد اهداف و پیگیری در که آیا شما می توانید به آن اهداف دست پیدا یا نه اجازه می دهد. با توجه به توسعه شرکت برجسته تجارت الکترونیکی ایجاد اهداف راه بسیار خوبی برای قضاوت در نرخ تبدیل است. اهداف هر چیزی می تواند از خرید فراخوان دو، دو مشترکین دو خریداران. گوگل به شما مکان از جایی که ترافیک در آینده و همچنین کلمات کلیدی است که در حال کار برای شما را به من بدهید.
  • سرعت سایت: این ویژگی اجازه می دهد تا شما را به نظارت بر سرعت بار صفحات خود را و ببینید اگر آنها & #39; دوباره بهینه شده یا نه. همانطور که شما می توانید صفحات است که زمان زیادی برای بارگذاری و ویرایش آنها را مطابق با نیاز خود را شناسایی این ویژگی بسیار کمک می کند.
  • پیگیری رویداد: این ویژگی اجازه می دهد تا شما را به نظارت بر حوادث ایجاد شده توسط شما. مثال حوادث در این چند هفته شما در حال گرفتن، چگونه بسیاری از مردم به روی شما تبلیغات تبلیغات که بیشتر بیشتر برای شما و به همین ترتیب هستند.
  • زمان واقعی گزارش: با استفاده از ردیابی آدرس آی پی و دیگر ابزار گوگل, مجموعه آنالیز به شما می دهد زمان واقعی گزارش در مورد کاربران در سایت خود و آنچه وجود دارد انجام می دهند. همچنین به شما می دانیم مکان خود ترافیک امکان و با استفاده از چه منبع آنها بود که به سایت شما آمده.

از گوگل آنالیز با خیلی چیزها و بیشتر کمک می توانید هر شرکت توسعه تلفن همراه App توصیه می کند با استفاده از مجموعه برای عملکرد بهتر. همچنین، بسیاری از شرکت های توسعه نرم افزار موبایل استفاده از گوگل آنالیز خود را به منظور test عملکرد خود را و ببینید که چگونه آنها را در بازار دیجیتال مراتب.