چرا محتوای ویدیویی، هم چنان با ارزش را برای بازاریابی است؟

در امروز جهان به سرعت گام که در آن زندگی می کنیم، آن را بسیار مهم برای پیدا کردن راه های مبتکر و منحصر به فرد برای اطمینان از شما محصول یا سرویس میان تا کنون افزایش سطح رقابت می ایستد. محتویات ویدئویی با استفاده از یکی از مهمترین و جامد انواع بازاریابی است و تاریخ است که از دهه های گذشته دارند. آن یکی از قوی ترین و موثر ترین قطعات به استراتژی موفق بازاریابی باقی می ماند. با پیشرفت فن آوری در تولید فیلم و اینترنت محدودیت گسترده در ظاهر روزانه. با هجوم فیلم های ویروسی آوانگارد و تبلیغات تو رفتگی در دیوار، دشوار است برای دیدن چرا یکی باید استفاده های بازاریابی است.

کلیپ های بازاریابی به تلاش وقت گیر نیاز ندارد. این فرض امن را که مردم ترجیح می دهند به تماشای فیلم 2 دقیقه ویدئو 30 دقیقه است که می تواند در ارائه اطلاعات است. بازاریابی ویدئو کوتاه و punchy می شود و به یاد ماندنی خود را با نام تجاری از ناشناخته به شناخته شده اگر به درستی انجام شده طول می کشد. رهبران بیشتر بازاریابی بازاریابی محتوای حداقل نیمی از همه گزینه های بازاریابی را به سوی نام تجاری باید که در حال دفاع.

آمار از بازاریابی در هفته نشان داد که در سال 2012، 70% از بالا نتیجه 100 جستجو در گوگل فیلم بودند. با این یافته و پتانسیل توسط مستقلش های بازاریابی، شما می توانید تعداد مشاهده خود را تا حد زیادی از طریق رتبه در نتایج موتورهای جستجو افزایش. این به شما فراهم می کند بستر های نرم افزاری قوی تر برای ویدئو های بازاریابی خود را دیده و شنیده شود. علاوه بر این، اگر شما به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی ویدیو کلیپ تبلیغاتی خوبی اجرا و بی انتها می توانید استفاده کنید که ویدئو برای سال آمده و که قرار گرفتن در معرض بیشتر طول زمان به دست آورید. این درست است به خصوص اگر شما موفق به ایجاد یک ویدیو که می رود ویروسی است. مهم اشاره است که فیلم های ویروسی تمایل به اتفاق می افتد زمانی که تلاش های آلی و مجبور است.

ویدئو بازاریابی نیز اجازه می دهد تا یک تیم بازاریابی برای آموزش، الهام بخش و سرگرم همه در یک بسته. تحقیقات بازار جالب توسط MarketingCharts.com اگر آن را فراهم می کند اطلاعات و آموزش آنها را در خرید آنها به قصد را که 60 درصد از مصرف کنندگان برای حداقل دو دقیقه تماشای فیلم را نشان داد. این راه بزرگ به تظاهرات و یا بررسی زندگی واقعی از چگونه کار محصول یا خدمات شما را برای یادگیری در مورد محصول خود را در جالب پایه نتیجه اجازه می دهد مشتریان خود محیط با ژانر الهام بخش برای کمک به آنها را ببینید که چرا آنها باید محصول خود را انتخاب کنید و یا خدمات بیش از بقیه.

یکی از قوی ترین مزایای بازاریابی فیلم که آن شما رسیدن به شبکه وسیعی از مصرف کنندگان (فکر می کنم میلیون ها) در یک دوره بسیار کوتاه بدون هزینه کل بودجه بازاریابی خود را کمک می کند. با کمک یک شرکت تولید فیلم مقرون به صرفه و مبتکر و معتبر شما فیلم منحصر به فرد، الهام بخش به طور موثر فروش محصول یا خدمات شما مي شود. این نه تنها کمک می کند شما رسیدن به مخاطبان پایگاه خود را سریع تر, اما آن را نیز اجازه می دهد تا مشتریان خود را به فشار که مطالب برای شما با به اشتراک گذاری ویدئو های خود را در رسانه های اجتماعی. علاوه بر این، تکنولوژی های نوآورانه است که یک شرکت تولید فیلم می تواند شما را بسیار مقرون به صرفه به عنوان تکنولوژی ویدئویی تبدیل شده است بیشتر در دسترس عموم تبدیل شده است. این شما صرفه جویی در بودجه خود کمک اما اطمینان از کیفیت و تخصص کمک را دریافت خواهید کرد.

مزایای استفاده از بازاریابی ویدیو متعدد هستند و لیست حمایت بیشتر استفاده از آن هر سال است. برای موفق شدن در بازار رقابتی امروز وحشیانه، شما ایستادگی باید و تضمین های بازاریابی شما تعداد زیادی پیام که یک بار در راه تکنولوژی ادراک مطابق با پیشرفت های رو به رشد اینترنت و فن آوری ترفند آمار اهداف. با ساخت فیلم اولویت برای استراتژی بازاریابی خود را بازاریابی، شما خودتان را برای موفقیت برای سال آینده از مجموعه ای.

marketing

در امروز جهان به سرعت گام که در آن زندگی می کنیم، آن را بسیار مهم برای پیدا کردن راه های مبتکر و منحصر به فرد برای اطمینان از شما محصول یا سرویس میان تا کنون افزایش سطح رقابت می ایستد. محتویات ویدئویی با استفاده از یکی از مهمترین و جامد انواع بازاریابی است و تاریخ است که از دهه های گذشته دارند. آن یکی از قوی ترین و موثر ترین قطعات به استراتژی موفق بازاریابی باقی می ماند. با پیشرفت فن آوری در تولید فیلم و اینترنت محدودیت گسترده در ظاهر روزانه. با هجوم فیلم های ویروسی آوانگارد و تبلیغات تو رفتگی در دیوار، دشوار است برای دیدن چرا یکی باید استفاده های بازاریابی است.

کلیپ های بازاریابی به تلاش وقت گیر نیاز ندارد. این فرض امن را که مردم ترجیح می دهند به تماشای فیلم 2 دقیقه ویدئو 30 دقیقه است که می تواند در ارائه اطلاعات است. بازاریابی ویدئو کوتاه و punchy می شود و به یاد ماندنی خود را با نام تجاری از ناشناخته به شناخته شده اگر به درستی انجام شده طول می کشد. رهبران بیشتر بازاریابی بازاریابی محتوای حداقل نیمی از همه گزینه های بازاریابی را به سوی نام تجاری باید که در حال دفاع.

آمار از بازاریابی در هفته نشان داد که در سال 2012، 70% از بالا نتیجه 100 جستجو در گوگل فیلم بودند. با این یافته و پتانسیل توسط مستقلش های بازاریابی، شما می توانید تعداد مشاهده خود را تا حد زیادی از طریق رتبه در نتایج موتورهای جستجو افزایش. این به شما فراهم می کند بستر های نرم افزاری قوی تر برای ویدئو های بازاریابی خود را دیده و شنیده شود. علاوه بر این، اگر شما به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی ویدیو کلیپ تبلیغاتی خوبی اجرا و بی انتها می توانید استفاده کنید که ویدئو برای سال آمده و که قرار گرفتن در معرض بیشتر طول زمان به دست آورید. این درست است به خصوص اگر شما موفق به ایجاد یک ویدیو که می رود ویروسی است. مهم اشاره است که فیلم های ویروسی تمایل به اتفاق می افتد زمانی که تلاش های آلی و مجبور است.

ویدئو بازاریابی نیز اجازه می دهد تا یک تیم بازاریابی برای آموزش، الهام بخش و سرگرم همه در یک بسته. تحقیقات بازار جالب توسط MarketingCharts.com اگر آن را فراهم می کند اطلاعات و آموزش آنها را در خرید آنها به قصد را که 60 درصد از مصرف کنندگان برای حداقل دو دقیقه تماشای فیلم را نشان داد. این راه بزرگ به تظاهرات و یا بررسی زندگی واقعی از چگونه کار محصول یا خدمات شما را برای یادگیری در مورد محصول خود را در جالب پایه نتیجه اجازه می دهد مشتریان خود محیط با ژانر الهام بخش برای کمک به آنها را ببینید که چرا آنها باید محصول خود را انتخاب کنید و یا خدمات بیش از بقیه.

یکی از قوی ترین مزایای بازاریابی فیلم که آن شما رسیدن به شبکه وسیعی از مصرف کنندگان (فکر می کنم میلیون ها) در یک دوره بسیار کوتاه بدون هزینه کل بودجه بازاریابی خود را کمک می کند. با کمک یک شرکت تولید فیلم مقرون به صرفه و مبتکر و معتبر شما فیلم منحصر به فرد، الهام بخش به طور موثر فروش محصول یا خدمات شما مي شود. این نه تنها کمک می کند شما رسیدن به مخاطبان پایگاه خود را سریع تر, اما آن را نیز اجازه می دهد تا مشتریان خود را به فشار که مطالب برای شما با به اشتراک گذاری ویدئو های خود را در رسانه های اجتماعی. علاوه بر این، تکنولوژی های نوآورانه است که یک شرکت تولید فیلم می تواند شما را بسیار مقرون به صرفه به عنوان تکنولوژی ویدئویی تبدیل شده است بیشتر در دسترس عموم تبدیل شده است. این شما صرفه جویی در بودجه خود کمک اما اطمینان از کیفیت و تخصص کمک را دریافت خواهید کرد.

مزایای استفاده از بازاریابی ویدیو متعدد هستند و لیست حمایت بیشتر استفاده از آن هر سال است. برای موفق شدن در بازار رقابتی امروز وحشیانه، شما ایستادگی باید و تضمین های بازاریابی شما تعداد زیادی پیام که یک بار در راه تکنولوژی ادراک مطابق با پیشرفت های رو به رشد اینترنت و فن آوری ترفند آمار اهداف. با ساخت فیلم اولویت برای استراتژی بازاریابی خود را بازاریابی، شما خودتان را برای موفقیت برای سال آینده از مجموعه ای.