چرا فیس بوک بازار یک محل بزرگ برای خرید اتومبیل

بازار فیس بوک راه اندازی شد به حدود سال, و در حال حاضر، این بسیار محبوب در میان ماشین های همیشگی خریداران و فروشندگان است. بازار تا جایگزین مردمی برای Craigslist آگهی نیازمندیها غول تبدیل شده است. با این حال، همیشه اینگونه نبود.

هنگامی که بازار زنده رفت، بسیاری از فروشندگان و خریداران ماشین شکایات در مورد لیست بود. آنها محدود شد و کاربران بسیاری از مسائل زمانی مواجه می شوند. با جستجو در دسترس فقط در محل قیمت و کلمات کلیدی، بازار دور از ماشین ایده آل خرید و فروش آنلاین محل بود.

با این حال، این سال فیس بوک مقدار زیادی از ارسال به بازار است که خود را ایجاد کرده است به عنوان یک مکان محبوب برای تجارت در اتومبیل ساخته شده است. در این نقطه در زمان، بسیار زن و شوهر با ماشین دیگر سایت های خرید است و اینجا چند دلایل چرا فیس بوک بازار یک محل عالی برای خرید و یا فروش اتومبیل است.

عظیم شده اگر در بازار فیس بوک گزینه های محدود، به نظر می رسید به لیست فایل های موجود

واقعا چیزی از گذشته در حال حاضر است. مشارکت و معاملات با نام Cars.com SocialDealer و ادموندز پیشرو در لیست است که به هر نوع خودرو خریدار تهیه منجر شده است. گزینه های حال حاضر واقعا گسترده است که می سازد آن محل ایده آل برای خریداران به دنبال اتومبیل است که واقعا می خواهند.

جستجوی پیشرفته

اضافه دلیل بزرگ منفور بازار عدم کافی جستجوی پیشرفته بود. فیلترهای محدود قبلی به کلمات کلیدی قیمت و مکان شد. با این حال، خریداران خودرو هم اکنون می توانید نتایج جستجو را مدل مسافت پیموده شده سال و نوع خودرو را نیز فیلتر. گزینه جستجوی گسترده یکی از جامع ترین آنلاین ماشین خرید مقصد را.

ارتباط مستقیم با فروشنده

شاید قابلیت نوآورانه ترین بازار فیس بوک است که برای ارائه گزینه پیام رسانی که کاربران می توانید تماس با نمایندگی های خودرو به طور مستقیم است. این راه بزرگ به پل شکاف بین فروشندگان و خریداران است و آن کاربران فرصت برای پرسیدن سوال های خاص به طور مستقیم به افرادی است که می تواند پاسخ آنها را بهترین می دهد.

مزیت فیس بوک

فیس بوک ندارد فقط یک سایت شبکه اجتماعی حال حاضر، یک نام تجاری جهانی است که به شرح زیر در تقریبا در هر بخشی از جهان است. میلیون ها نفر از کاربران ورود به فیس بوک خود را هر روز پروفایل و استفاده از بسیاری از آنها را در بازار بیش از حد. این باعث می شود بازار یک محل عالی برای فروشندگان به خریداران و بالعکس. در ماه های آینده و سال بازار تبدیل شدن به محبوب تر, که تضمین می کند و گزینه های بیشتر برای خریداران بیشتر خریداران برای نمایندگی تنظیم شده است.

فیس بوک بازار مطمئن می شود لذت برای علاقه مندان به خودرو در آینده است. پس از آن disappointments اولیه آن را با صدای بلند با ترفند بسیار مورد نیاز توسط توسعه دهندگان گنجانیده شده آمده است. با طیف گسترده ای از گزینه های برای هر دو خریداران و فروشندگان بازار محل می شود اگر شما می خواهید ماشین رویاهای خود را در قیمت بزرگ است. مزیت اضافه شده ارتباط مستقیم با دلالان و فروشندگان کاربران می دهد حس شفافیت، اجازه می دهد آنها را به خانه آورد نه فقط اتومبیل آنها نیاز اما ماشین هم می خواهند.

facebook

بازار فیس بوک راه اندازی شد به حدود سال, و در حال حاضر، این بسیار محبوب در میان ماشین های همیشگی خریداران و فروشندگان است. بازار تا جایگزین مردمی برای Craigslist آگهی نیازمندیها غول تبدیل شده است. با این حال، همیشه اینگونه نبود.

هنگامی که بازار زنده رفت، بسیاری از فروشندگان و خریداران ماشین شکایات در مورد لیست بود. آنها محدود شد و کاربران بسیاری از مسائل زمانی مواجه می شوند. با جستجو در دسترس فقط در محل قیمت و کلمات کلیدی، بازار دور از ماشین ایده آل خرید و فروش آنلاین محل بود.

با این حال، این سال فیس بوک مقدار زیادی از ارسال به بازار است که خود را ایجاد کرده است به عنوان یک مکان محبوب برای تجارت در اتومبیل ساخته شده است. در این نقطه در زمان، بسیار زن و شوهر با ماشین دیگر سایت های خرید است و اینجا چند دلایل چرا فیس بوک بازار یک محل عالی برای خرید و یا فروش اتومبیل است.

عظیم شده اگر در بازار فیس بوک گزینه های محدود، به نظر می رسید به لیست فایل های موجود

واقعا چیزی از گذشته در حال حاضر است. مشارکت و معاملات با نام Cars.com SocialDealer و ادموندز پیشرو در لیست است که به هر نوع خودرو خریدار تهیه منجر شده است. گزینه های حال حاضر واقعا گسترده است که می سازد آن محل ایده آل برای خریداران به دنبال اتومبیل است که واقعا می خواهند.

جستجوی پیشرفته

اضافه دلیل بزرگ منفور بازار عدم کافی جستجوی پیشرفته بود. فیلترهای محدود قبلی به کلمات کلیدی قیمت و مکان شد. با این حال، خریداران خودرو هم اکنون می توانید نتایج جستجو را مدل مسافت پیموده شده سال و نوع خودرو را نیز فیلتر. گزینه جستجوی گسترده یکی از جامع ترین آنلاین ماشین خرید مقصد را.

ارتباط مستقیم با فروشنده

شاید قابلیت نوآورانه ترین بازار فیس بوک است که برای ارائه گزینه پیام رسانی که کاربران می توانید تماس با نمایندگی های خودرو به طور مستقیم است. این راه بزرگ به پل شکاف بین فروشندگان و خریداران است و آن کاربران فرصت برای پرسیدن سوال های خاص به طور مستقیم به افرادی است که می تواند پاسخ آنها را بهترین می دهد.

مزیت فیس بوک

فیس بوک ندارد فقط یک سایت شبکه اجتماعی حال حاضر، یک نام تجاری جهانی است که به شرح زیر در تقریبا در هر بخشی از جهان است. میلیون ها نفر از کاربران ورود به فیس بوک خود را هر روز پروفایل و استفاده از بسیاری از آنها را در بازار بیش از حد. این باعث می شود بازار یک محل عالی برای فروشندگان به خریداران و بالعکس. در ماه های آینده و سال بازار تبدیل شدن به محبوب تر, که تضمین می کند و گزینه های بیشتر برای خریداران بیشتر خریداران برای نمایندگی تنظیم شده است.

فیس بوک بازار مطمئن می شود لذت برای علاقه مندان به خودرو در آینده است. پس از آن disappointments اولیه آن را با صدای بلند با ترفند بسیار مورد نیاز توسط توسعه دهندگان گنجانیده شده آمده است. با طیف گسترده ای از گزینه های برای هر دو خریداران و فروشندگان بازار محل می شود اگر شما می خواهید ماشین رویاهای خود را در قیمت بزرگ است. مزیت اضافه شده ارتباط مستقیم با دلالان و فروشندگان کاربران می دهد حس شفافیت، اجازه می دهد آنها را به خانه آورد نه فقط اتومبیل آنها نیاز اما ماشین هم می خواهند.