، جهانی یک شبکه اجتماعی با بیش از هفت صد میلیون کاربر شناخته شده بوده است به خود بازی بود بازی از زمانی که در هاروارد دالان تصور شده بود. با وجود ثابت آزار دهنده از میلیون ها کاربر اجازه می دهد برخی از گزینه های سفارشی سازی فیس بوک احساس یکنواختی در غیر روحانی و استراحتی و فرمت آن را حفظ است. مطمئنا مردم پشت شبکه های غول پیکر بازخورد مصرف کننده گرفته اند و داده ها استفاده کرده اند به طور مداوم راه کار وب سایت تغییرات دکمه ساده-نهاد غیر روحانی استراحتی در نمایش اطلاعات و حریم خصوصی مسائل را ویرایش کنید.
همانطور که فیس بوک در نهایت گام به تعامل با کاربر در طراحی خود را گرفته است که به بالا screeching آمده است را متوقف کرد. کاربران می توانند در حال حاضر پخش کننده موسیقی در صفحه مشخصات خود را جاسازی و زمينه پوسته های مختلف برای سفارشی کردن صفحات خود را به شهوت و میل خود را انتخاب کنید. از آنجا که فیس بوک اول رسیده دسترسی عمومی خارج از دانشگاه در ابتدا راه اندازی شد این درخواست از بسیاری شده است و این بیشتر از بسیاری از کاربران مای اسپیس برای سفارشی کردن صفحه مشخصات خود را گسترده ای از عادت کرده بودند که ایجاد شد راه دکمه ویرایش، دو داشتن تمام کردن غیر روحانی با برخی از CSS پایه برنامه نویسی تغییر نگاه.
برای بسیاری از این مرحله است که فیس بوک مانند انتخاب بسیار کوچک به نظر می رسد ممکن است و آن را هنوز هم گزینه های محدود کننده از آنجا که شما می توانید انجام دهید انتخاب پس زمینه پوست به جای واقع تغییر مشخصات & #39; s طراحی و گذاردن است اما آن را هنوز هم می دهد مفاهیم دو مفاهیم است که شکل گیری است چگونه مصرف کنندگان شکل کسب و کار بازاریابی: خواسته های مصرف کننده خواهد شد دیر یا زود تأثیر اقدامات شرکت قوی مانند فیس بوک بدون توجه به چگونه محکم آنها شده است و بازار مصرف کننده سفارشی هدایت می شود.
مفهوم اول را قوی تر در فیس بوک & #39; s اقدامات اخیر است. مهم نیست که چگونه قوی شرکت سعی در نگه داشتن پایان خود گره خورده است به آنچه در آن است برای استفاده، خواسته های مصرف کننده نیروی تغییر. فیس بوک است نه تنها گناه کسی است که بازار امروز از نینتندو نیز خواسته های مصرف کننده در فروشگاه و آزاد افزودنی برای 3DS خود را که سیستم می دهد چوب آنالوگ دوم. این نوع تصمیم گیری را چگونه قوی پایگاه داده کاربر است و با گوگل + در افق بلندی این سفارشی ممکن است فیس بوک & #39; s اولین اقدام در حفظ کاربران خود را امتحان کنید.
مفهوم دوم فقط در مورد هر جای این روزها دیده می شود. فیس بوک اجازه می دهد تا کاربران خود پوسته پس زمینه آیفون اجازه می دهد تا شما دانلود برنامه برای سفارشی کردن همه چیز، از تصویر پس زمینه خود را به چگونه شما آیکون فلش در شما تلنگر صفحه را تغییر دهید و اجازه می دهد حتی قرص مصرف کنندگان به ویدجت و برنامه دانلود دو کاملا به ابزارهای کمی خود را سفارشی کنید. این نشان دهنده چقدر مهم است برای مصرف کننده را لمس شخصی خود را در چیزهایی که آنها را خرید. یکنواختی در محصولات به آرامی محو است و محصولات است که به دنبال کت و شلوار به سرعت بازی را از دست. هنگامی که این گزینه برای شرکت و یا گروه صفحات است که راه همان فیس بوک قابل تنظیم برای گروه اطلاعات را ندارند این در مای اسپیس.
فیس بوک در زمان یک قدم ساده اما اقدام کوچک است که پس از بهمن است. با Google + پله تا صفحه بازاریابی شبکه های اجتماعی قوی هر مفهوم فیس بوک & #39; s اقدامات تعیین می کند که استراتژی و پس که وب سایت به عنوان هر دو پادشاه جهانی شدن و انعکاس بازاریابی مدرن پیروز خواهد شد.
، جهانی یک شبکه اجتماعی با بیش از هفت صد میلیون کاربر شناخته شده بوده است به خود بازی بود بازی از زمانی که در هاروارد دالان تصور شده بود. با وجود ثابت آزار دهنده از میلیون ها کاربر اجازه می دهد برخی از گزینه های سفارشی سازی فیس بوک احساس یکنواختی در غیر روحانی و استراحتی و فرمت آن را حفظ است. مطمئنا مردم پشت شبکه های غول پیکر بازخورد مصرف کننده گرفته اند و داده ها استفاده کرده اند به طور مداوم راه کار وب سایت تغییرات دکمه ساده-نهاد غیر روحانی استراحتی در نمایش اطلاعات و حریم خصوصی مسائل را ویرایش کنید.
همانطور که فیس بوک در نهایت گام به تعامل با کاربر در طراحی خود را گرفته است که به بالا screeching آمده است را متوقف کرد. کاربران می توانند در حال حاضر پخش کننده موسیقی در صفحه مشخصات خود را جاسازی و زمينه پوسته های مختلف برای سفارشی کردن صفحات خود را به شهوت و میل خود را انتخاب کنید. از آنجا که فیس بوک اول رسیده دسترسی عمومی خارج از دانشگاه در ابتدا راه اندازی شد این درخواست از بسیاری شده است و این بیشتر از بسیاری از کاربران مای اسپیس برای سفارشی کردن صفحه مشخصات خود را گسترده ای از عادت کرده بودند که ایجاد شد راه دکمه ویرایش، دو داشتن تمام کردن غیر روحانی با برخی از CSS پایه برنامه نویسی تغییر نگاه.
برای بسیاری از این مرحله است که فیس بوک مانند انتخاب بسیار کوچک به نظر می رسد ممکن است و آن را هنوز هم گزینه های محدود کننده از آنجا که شما می توانید انجام دهید انتخاب پس زمینه پوست به جای واقع تغییر مشخصات & #39; s طراحی و گذاردن است اما آن را هنوز هم می دهد مفاهیم دو مفاهیم است که شکل گیری است چگونه مصرف کنندگان شکل کسب و کار بازاریابی: خواسته های مصرف کننده خواهد شد دیر یا زود تأثیر اقدامات شرکت قوی مانند فیس بوک بدون توجه به چگونه محکم آنها شده است و بازار مصرف کننده سفارشی هدایت می شود.
مفهوم اول را قوی تر در فیس بوک & #39; s اقدامات اخیر است. مهم نیست که چگونه قوی شرکت سعی در نگه داشتن پایان خود گره خورده است به آنچه در آن است برای استفاده، خواسته های مصرف کننده نیروی تغییر. فیس بوک است نه تنها گناه کسی است که بازار امروز از نینتندو نیز خواسته های مصرف کننده در فروشگاه و آزاد افزودنی برای 3DS خود را که سیستم می دهد چوب آنالوگ دوم. این نوع تصمیم گیری را چگونه قوی پایگاه داده کاربر است و با گوگل + در افق بلندی این سفارشی ممکن است فیس بوک & #39; s اولین اقدام در حفظ کاربران خود را امتحان کنید.
مفهوم دوم فقط در مورد هر جای این روزها دیده می شود. فیس بوک اجازه می دهد تا کاربران خود پوسته پس زمینه آیفون اجازه می دهد تا شما دانلود برنامه برای سفارشی کردن همه چیز، از تصویر پس زمینه خود را به چگونه شما آیکون فلش در شما تلنگر صفحه را تغییر دهید و اجازه می دهد حتی قرص مصرف کنندگان به ویدجت و برنامه دانلود دو کاملا به ابزارهای کمی خود را سفارشی کنید. این نشان دهنده چقدر مهم است برای مصرف کننده را لمس شخصی خود را در چیزهایی که آنها را خرید. یکنواختی در محصولات به آرامی محو است و محصولات است که به دنبال کت و شلوار به سرعت بازی را از دست. هنگامی که این گزینه برای شرکت و یا گروه صفحات است که راه همان فیس بوک قابل تنظیم برای گروه اطلاعات را ندارند این در مای اسپیس.
فیس بوک در زمان یک قدم ساده اما اقدام کوچک است که پس از بهمن است. با Google + پله تا صفحه بازاریابی شبکه های اجتماعی قوی هر مفهوم فیس بوک & #39; s اقدامات تعیین می کند که استراتژی و پس که وب سایت به عنوان هر دو پادشاه جهانی شدن و انعکاس بازاریابی مدرن پیروز خواهد شد.
