پنج راه علامت های تجاری هستند با استفاده از نمایش مشخصات عمومی برای افزایش تعامل

در حال حاضر، شما بدون شک از ابزار محبوب عکس نمایش مشخصات عمومی شنیده خواهد شد. این برنامه برای گوشی های هوشمند است که اجازه می دهد تا کاربران برای اضافه کردن جلوه های بصری به عکس های خود را قبل از آنها را از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاری در دسترس است. اخیرا, نمایش مشخصات عمومی نیز به عنوان یک ابزار تعامل مفید کسب و کار پدید آمده است. این روابط عمومی عالی دیجیتال بالقوه، بنابراین در اینجا پنج روش علامت های تجاری برنامه برای افزایش تعامل استفاده کنید.

عکس مسابقات

یک گزینه خوبی برای علامت های تجاری با استفاده از نمایش مشخصات عمومی این است که برگزاری مسابقات عکس و تشویق کاربران را وارد کنید. نرم افزار بسیار آسان برای استفاده است، و مقدار زیادی از مردم دسترسی پاسخ به خصوص اگر در ارائه برنده جایزه جذاب وجود دارد به آن وجود دارد & #39 هر فرصتی ll & #39; خوب شما. خصوص اگر کسانی که عکس های خود را در صفحات خود را رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاری این نوع رقابت نیز در معرض بیشتر می شود.

با نام تجاری بازاریابی شرکت ها

همچنین تصاویر نمایش مشخصات عمومی برای بازاریابی نام تجاری خود استفاده کنید. برای مثال، و همچنین تعامل با آژانس جستجوگرها مطمئن شوید نام تجاری را می توان یافت در نتایج موتورهای جستجو، شرکت فوق العاده جذاب برای بازاریابی خود را با تصاویر چشم نواز نمایش مشخصات عمومی محصولات می تواند به اضافه کردن. این به یک استراتژی رسانه های اجتماعی به منظور تشویق تعامل یکپارچه می تواند.

ترویج رویداد

یکی دیگر از راه برای تشویق تعامل با استفاده از نمایش مشخصات عمومی به مهار قدرت مردم اطراف رویدادهای آینده است. با بستن با جذاب از پیش تعریف شده و مارک شرکت های کاربران برای آپلود عکس های خود را از رویداد همراه با hashtag مربوط نتیجه اشتعال گفتگو میان مخاطبان هدف خود را دعوت می.

کاربر عکس

در شروع سال 2012, نمایش مشخصات عمومی 15 میلیون کاربر داشت. در حال حاضر 50 میلیون. این رشد سریع به همراه این واقعیت که بسیاری از مردم دوست به اشتراک گذاری عکس ها از طریق رسانه های اجتماعی، بدان معنی است که شما به راحتی می توانید پیدا کنید کاربران رسانه های اجتماعی است که همچنین نمایش مشخصات عمومی استفاده کنید. اشتراک گذاری کاربر دانلود عکس در فیس بوک و توییتر می تواند یک راه خوب برای علامت های تجاری برای برقراری ارتباط با افراد جدید و اجازه دهید آنها را می دانیم که آنها & قدردانی #39. برای نمونه و همچنین اجرای مسابقات عکس سنتی بحث شده در بالا، شما می تواند مردم ارسال تصاویر مورد علاقه خود را در درک که شما & #39; ll سهم دادن بهترین تبلیغات کاربران خود و همچنین کمک به ترویج نام تجاری شما .

اطلاعات پشت صحنه

در نهایت، برخی از برندهای نیز استفاده نمایش مشخصات عمومی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر پشت صحنه از دفاتر خود به مردم بصیرت بیشتری به آنچه می کنند و کمک به گسترش بیشتر انسان تصویر نام تجاری خود را به.

تعداد فزاینده ای از سازمان های رسانه های اجتماعی با استفاده از نمایش مشخصات عمومی برای ترویج نام تجاری خود، و غیره آن & #39; s قطعا ارزش آن را بررسی کنید که برنامه می تواند برای شرکت شما انجام دهد.

hashtags

در حال حاضر، شما بدون شک از ابزار محبوب عکس نمایش مشخصات عمومی شنیده خواهد شد. این برنامه برای گوشی های هوشمند است که اجازه می دهد تا کاربران برای اضافه کردن جلوه های بصری به عکس های خود را قبل از آنها را از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاری در دسترس است. اخیرا, نمایش مشخصات عمومی نیز به عنوان یک ابزار تعامل مفید کسب و کار پدید آمده است. این روابط عمومی عالی دیجیتال بالقوه، بنابراین در اینجا پنج روش علامت های تجاری برنامه برای افزایش تعامل استفاده کنید.

عکس مسابقات

یک گزینه خوبی برای علامت های تجاری با استفاده از نمایش مشخصات عمومی این است که برگزاری مسابقات عکس و تشویق کاربران را وارد کنید. نرم افزار بسیار آسان برای استفاده است، و مقدار زیادی از مردم دسترسی پاسخ به خصوص اگر در ارائه برنده جایزه جذاب وجود دارد به آن وجود دارد & #39 هر فرصتی ll & #39; خوب شما. خصوص اگر کسانی که عکس های خود را در صفحات خود را رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاری این نوع رقابت نیز در معرض بیشتر می شود.

با نام تجاری بازاریابی شرکت ها

همچنین تصاویر نمایش مشخصات عمومی برای بازاریابی نام تجاری خود استفاده کنید. برای مثال، و همچنین تعامل با آژانس جستجوگرها مطمئن شوید نام تجاری را می توان یافت در نتایج موتورهای جستجو، شرکت فوق العاده جذاب برای بازاریابی خود را با تصاویر چشم نواز نمایش مشخصات عمومی محصولات می تواند به اضافه کردن. این به یک استراتژی رسانه های اجتماعی به منظور تشویق تعامل یکپارچه می تواند.

ترویج رویداد

یکی دیگر از راه برای تشویق تعامل با استفاده از نمایش مشخصات عمومی به مهار قدرت مردم اطراف رویدادهای آینده است. با بستن با جذاب از پیش تعریف شده و مارک شرکت های کاربران برای آپلود عکس های خود را از رویداد همراه با hashtag مربوط نتیجه اشتعال گفتگو میان مخاطبان هدف خود را دعوت می.

کاربر عکس

در شروع سال 2012, نمایش مشخصات عمومی 15 میلیون کاربر داشت. در حال حاضر 50 میلیون. این رشد سریع به همراه این واقعیت که بسیاری از مردم دوست به اشتراک گذاری عکس ها از طریق رسانه های اجتماعی، بدان معنی است که شما به راحتی می توانید پیدا کنید کاربران رسانه های اجتماعی است که همچنین نمایش مشخصات عمومی استفاده کنید. اشتراک گذاری کاربر دانلود عکس در فیس بوک و توییتر می تواند یک راه خوب برای علامت های تجاری برای برقراری ارتباط با افراد جدید و اجازه دهید آنها را می دانیم که آنها & قدردانی #39. برای نمونه و همچنین اجرای مسابقات عکس سنتی بحث شده در بالا، شما می تواند مردم ارسال تصاویر مورد علاقه خود را در درک که شما & #39; ll سهم دادن بهترین تبلیغات کاربران خود و همچنین کمک به ترویج نام تجاری شما .

اطلاعات پشت صحنه

در نهایت، برخی از برندهای نیز استفاده نمایش مشخصات عمومی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر پشت صحنه از دفاتر خود به مردم بصیرت بیشتری به آنچه می کنند و کمک به گسترش بیشتر انسان تصویر نام تجاری خود را به.

تعداد فزاینده ای از سازمان های رسانه های اجتماعی با استفاده از نمایش مشخصات عمومی برای ترویج نام تجاری خود، و غیره آن & #39; s قطعا ارزش آن را بررسی کنید که برنامه می تواند برای شرکت شما انجام دهد.