کار فروشنده به اینترنت در سال 2011 یک دلهره آور است. شما باید زمان خود را بین تحقیق تغییر روند اجرای تکنیک های جدید و شمارش کوه نقدی تخصیص درست در گنجه خود را…. یکی می تواند به راحتی با تمام راه های beckoning توجه شما غرق و برای بسیاری از ما، ما به سختی باید زمان کافی برای نگه داشتن با بهترین چیز بعدی.
اگر این صداها مثل شما، و سپس آن را & #39 زمان به پوست خود را از پرتاب کامپیوتر و هاپ مقابل دوربین. با کف دست زدن در برخی از آرایش قطره چند بمب جاذبه بر مخاطب و تماشای سود خود را افزایش یابد. خوب، نوعی.
عادت به 3 دوم تغییرات قاب و تبلیغات به اندازه کافی بلند به گوش خود را منفجر ساخت فیلم برای تبلیغ کسب و کار آنلاین شما می تواند بسیار موثر باشد به خصوص برای مخاطبان. حقیقت ساده است، شما مخاطب & #39; s دامنه توجه است هر سال را محو و شما را اگر می خواهید پیام شما شنیده می شود تبلیغات خود را بهتر به عنوان سرگرم کننده و بی دردسر برای آنها که ممکن است.
من در مورد شما، اما زمانی که در کشور در وب سایت من را خیلی نمی دانم نه کسی به من در حال حاضر کسب و کار خود را از خواندن را از طریق کپی فروش ضعیف. البته پیشنهاد من این نیست شما باید یک ویدیو را در هر صفحه است، اما برای ما مردم بصری است یک یا دو بیش از حد به درخواست?
این ذهنیت لازم را در سال 2011 است. فیلم که سرگرم در حالی که فروش آنها موثر است. کلید این است که اطلاع رسانی نه تنها بلکه همچنین قلب و ذهن درگیر در حالی که گفتن داستان خود را است.
A مطالعه اخیر گزارش داد که 75 درصد از کاربران اینترنت فعال استفاده از فیلم در حالی که آنلاین. اگر من مجبور به حدس زدن، در #39 آن گفت &; s d & #39; حتی بالاتر از آن. به خصوص با سایت هایی از قبیل Megavideo و Hulu گاز گرفتن در پشت سر گوگل برای بیشترین بازدید در هر روز.
شاید بهترین بخشی از بازاریابی ویدیو است که فرصت های بی پایان برای تبلیغ به مخاطبان هدف خود را وجود دارد. شبیه به اشکال دیگر از تبلیغات فیلم خود را از لحاظ جغرافیایی هدف قرار می و مطالب خود را می توان تبلیغات صورت مبدل به عنوان سرگرمی. و برای کسانی که به اندازه کافی خوش شانس به فیلم های خود را ویروسی، ROI خود را بالقوه منفجر کند.
در نهایت، این امر می تواند عاقلانه به توجه به محتوای ویدیوی شما با کیفیت. نور کم تصویر را دانه دانه و اندکی متلاطم انتقال شما را به نفع هر رفتن است. اعطا شده، استخدام آژانس تولید شما را به فیلم است که تنها 100 بازدید در یوتیوب تولید ممکن است استفاده از فقیر از بودجه تبلیغاتی خود را ممکن است. اگر از سوی دیگر شخصیت بزرگ دوربین فیلمبرداری و دستی با نرم افزار ویرایش (در iMovie نشان می دهد) و سپس شما ممکن است طاقچه تبلیغات کرده است.
یا نه این مهارت & #39; دارید s ارزش وقت خود را به دست خود را در تولید فیلم را امتحان کنید. اگر پروژه صداقت صداقت و برخی از شور و شوق برای محصول یا خدمات شما راه طولانی خواهد شد. با کمی تلاش به یکی از موثرترین ابزار تبلیغاتی برای کسب و کار آنلاین شما می توانید اثبات.
کار فروشنده به اینترنت در سال 2011 یک دلهره آور است. شما باید زمان خود را بین تحقیق تغییر روند اجرای تکنیک های جدید و شمارش کوه نقدی تخصیص درست در گنجه خود را…. یکی می تواند به راحتی با تمام راه های beckoning توجه شما غرق و برای بسیاری از ما، ما به سختی باید زمان کافی برای نگه داشتن با بهترین چیز بعدی.
اگر این صداها مثل شما، و سپس آن را & #39 زمان به پوست خود را از پرتاب کامپیوتر و هاپ مقابل دوربین. با کف دست زدن در برخی از آرایش قطره چند بمب جاذبه بر مخاطب و تماشای سود خود را افزایش یابد. خوب، نوعی.
عادت به 3 دوم تغییرات قاب و تبلیغات به اندازه کافی بلند به گوش خود را منفجر ساخت فیلم برای تبلیغ کسب و کار آنلاین شما می تواند بسیار موثر باشد به خصوص برای مخاطبان. حقیقت ساده است، شما مخاطب & #39; s دامنه توجه است هر سال را محو و شما را اگر می خواهید پیام شما شنیده می شود تبلیغات خود را بهتر به عنوان سرگرم کننده و بی دردسر برای آنها که ممکن است.
من در مورد شما، اما زمانی که در کشور در وب سایت من را خیلی نمی دانم نه کسی به من در حال حاضر کسب و کار خود را از خواندن را از طریق کپی فروش ضعیف. البته پیشنهاد من این نیست شما باید یک ویدیو را در هر صفحه است، اما برای ما مردم بصری است یک یا دو بیش از حد به درخواست?
این ذهنیت لازم را در سال 2011 است. فیلم که سرگرم در حالی که فروش آنها موثر است. کلید این است که اطلاع رسانی نه تنها بلکه همچنین قلب و ذهن درگیر در حالی که گفتن داستان خود را است.
A مطالعه اخیر گزارش داد که 75 درصد از کاربران اینترنت فعال استفاده از فیلم در حالی که آنلاین. اگر من مجبور به حدس زدن، در #39 آن گفت &; s d & #39; حتی بالاتر از آن. به خصوص با سایت هایی از قبیل Megavideo و Hulu گاز گرفتن در پشت سر گوگل برای بیشترین بازدید در هر روز.
شاید بهترین بخشی از بازاریابی ویدیو است که فرصت های بی پایان برای تبلیغ به مخاطبان هدف خود را وجود دارد. شبیه به اشکال دیگر از تبلیغات فیلم خود را از لحاظ جغرافیایی هدف قرار می و مطالب خود را می توان تبلیغات صورت مبدل به عنوان سرگرمی. و برای کسانی که به اندازه کافی خوش شانس به فیلم های خود را ویروسی، ROI خود را بالقوه منفجر کند.
در نهایت، این امر می تواند عاقلانه به توجه به محتوای ویدیوی شما با کیفیت. نور کم تصویر را دانه دانه و اندکی متلاطم انتقال شما را به نفع هر رفتن است. اعطا شده، استخدام آژانس تولید شما را به فیلم است که تنها 100 بازدید در یوتیوب تولید ممکن است استفاده از فقیر از بودجه تبلیغاتی خود را ممکن است. اگر از سوی دیگر شخصیت بزرگ دوربین فیلمبرداری و دستی با نرم افزار ویرایش (در iMovie نشان می دهد) و سپس شما ممکن است طاقچه تبلیغات کرده است.
یا نه این مهارت & #39; دارید s ارزش وقت خود را به دست خود را در تولید فیلم را امتحان کنید. اگر پروژه صداقت صداقت و برخی از شور و شوق برای محصول یا خدمات شما راه طولانی خواهد شد. با کمی تلاش به یکی از موثرترین ابزار تبلیغاتی برای کسب و کار آنلاین شما می توانید اثبات.