وب Analytics-An ساعت بررسی کتاب های روز

در عادل به پایان رسید خواندن “تجزیه و تحلیل ترافیک وب; یک ساعت یک روز “توسط Avanish Kaushik. به عنوان وبلاگ نویسی حرفه ای و فروشنده به اینترنت، همیشه در lookout برای کتاب های جدید در مورد این مطلب من. این یکی از بهترین کتاب در این موضوع تجزیه و تحلیل ترافیک اینترنت است.

همانطور که از عنوان پیداست، این کتاب در مورد صرف یک ساعت در روز برای بهبود وب سایت یا وبلاگ از طریق درک و معیارهای خود را بهبود است. این کتاب در آسان به درک شیوه ای است که بسیار مفید است زیرا این موضوع بسیار پیچیده نوشته شده است. کتاب شکسته توصیف به سه بخش اصلی با اولین سابقه و تاریخچه آنالیز. بخش بعدی در مورد شناخت معیارهای مختلف و بخش نهایی در مورد نتایج خود را بهبود است. نویسنده نمونه های بسیار روشن و مربوط است که به کمک نقطه خود را نشان می دهد را فراهم می کند. من نیز دوست دارد که چگونه سازمان یافته بود کتاب و نوشته شده است بگونه ای که در آن شما می توانید به راحتی پیدا کردن اطلاعات بدون نیاز به خواندن کل کتاب آن را پیدا کنید. هنگامی که او توضیح داد که مهم ترین چیز به خاطر داشته باشید که سایت شما همیشه باید در تجربه مشتری تمرکز است بخشی مورد علاقه من در این کتاب است. این چیزی است که ما به عنوان بازاریاب تمایل دارند که گاهی اوقات فراموش و نویسنده کار بزرگ از این ایده کلیدی ساده بود.

یکی از انتقاد که من این است که آنها صرف زمان بیش از حد صحبت کردن در مورد گوگل و زمان کافی نیست صحبت از موتورهای جستجو یا روش لون ترافیک به سایت شما است. با که می شود گفت، من هنوز هم تمام دل این کتاب به هر کسی که دارای وب سایت پیشنهاد.

web

در عادل به پایان رسید خواندن “تجزیه و تحلیل ترافیک وب; یک ساعت یک روز “توسط Avanish Kaushik. به عنوان وبلاگ نویسی حرفه ای و فروشنده به اینترنت، همیشه در lookout برای کتاب های جدید در مورد این مطلب من. این یکی از بهترین کتاب در این موضوع تجزیه و تحلیل ترافیک اینترنت است.

همانطور که از عنوان پیداست، این کتاب در مورد صرف یک ساعت در روز برای بهبود وب سایت یا وبلاگ از طریق درک و معیارهای خود را بهبود است. این کتاب در آسان به درک شیوه ای است که بسیار مفید است زیرا این موضوع بسیار پیچیده نوشته شده است. کتاب شکسته توصیف به سه بخش اصلی با اولین سابقه و تاریخچه آنالیز. بخش بعدی در مورد شناخت معیارهای مختلف و بخش نهایی در مورد نتایج خود را بهبود است. نویسنده نمونه های بسیار روشن و مربوط است که به کمک نقطه خود را نشان می دهد را فراهم می کند. من نیز دوست دارد که چگونه سازمان یافته بود کتاب و نوشته شده است بگونه ای که در آن شما می توانید به راحتی پیدا کردن اطلاعات بدون نیاز به خواندن کل کتاب آن را پیدا کنید. هنگامی که او توضیح داد که مهم ترین چیز به خاطر داشته باشید که سایت شما همیشه باید در تجربه مشتری تمرکز است بخشی مورد علاقه من در این کتاب است. این چیزی است که ما به عنوان بازاریاب تمایل دارند که گاهی اوقات فراموش و نویسنده کار بزرگ از این ایده کلیدی ساده بود.

یکی از انتقاد که من این است که آنها صرف زمان بیش از حد صحبت کردن در مورد گوگل و زمان کافی نیست صحبت از موتورهای جستجو یا روش لون ترافیک به سایت شما است. با که می شود گفت، من هنوز هم تمام دل این کتاب به هر کسی که دارای وب سایت پیشنهاد.