وب طراحی تبدیل با رنگ روانشناسی از صفحات وب

آن & #39; ها اغلب گفت که رنگ طراحی وب سایت می تواند به فرد بودن & #39; ها احساسات و نگرش veryly بر. لحظه ای ما نگه داشتن رنگ چشم ما به جزء ذهن است که سیگنال های بی شماری به همراه دیگری اعمال این قانون ذهن ما حمل آن. غدد آدرنال بازی نقش قابل توجهی توسط تیراندازی سیگنال و آزاد کردن هورمون ها که در نهایت منجر به خلق و خوی تاثیر گذاری و نفوذ از رفتار.

راه تبدیل اثر روانشناسی رنگ سرعت
سایه باور شوخ است. اگر در یک روش مناسب زمان مناسب عملکرد مناسب و بینندگان حق استفاده آن ممکن است نتیجه فوق العاده به منظور بالا بردن نرخ تبدیل سایت شما عملکرد. به عنوان مثال، اگر شما & #39; دوباره مشتاق به بازار s کودک & #39; برخی از چیزهای چیدن سفید و پس زمینه در طرح خود را تا به کاهش جذابیت سایت شما می توانید.

کودکان مایل به رنگ هستند. چرا که برای سایت فروش خود رنگ های چشم نواز و پر جنب و جوش مانند ضربه زدن از زرشکی و سبز و زرد باید طول داشته باشند. در سمت تلنگر اگر شما & #39; دوباره فروش هر یک برای دختران سپس آن محتوا & #39; ها بسیار مهم است به درک که رنگ آنها به خرید محصولات می شود. ممکن است & #39، به عنوان مثال، استفاده از رنگ های رسمی تر با یک اشاره از بازیگوشی داخل مانند سفید و سیاه و سفید با چرخش بنفش.

این نیز دقیق همان کار بیش از حد ممکن است اما از آنجا که آنها می خواهند به رنگ رسمی تر از آنهایی که زنده است. خط پایین ایالات شما مجبور به انتخاب رنگ برای طراحی وب سایت جمعیت شناسی است که شما نیاز به قرعه کشی در حالی که تحمل در ذهن که.

پیشنهادات خود را به بهبود نرخ تبدیل از طریق استفاده از رنگ
موفق چند پیشنهاد که می تواند کمک به شما را از توسعه سرعت تبدیل زیر برشمرده شده است.

1. جلوگیری از رنگ کسل کننده در برای دختران به جای استفاده از رنگ های پر جنب و جوش مانند آبی، بنفش و سبز-
فاصله شناسی بین تنظیمات رنگ در جمعیت شناسی سن های مختلف وجود دارد. در نظرسنجی آن واضح است که بخش عمده ای از دختران ترجیح آبی به عنوان رنگ های مورد علاقه خود را سبز و بنفش پس اثبات شده بود.

رنگ صورتی زنانگی چون اکثر افراد امروز رنگ صورتی برای جهانی دوست داشتنی رنگ دختران اما که بر این باورند که طرح اینترنت این رنگ را مشخص نمی کند می خواهد به همه آنها را جذاب نشان می دهد ممکن است. بنابراین، استفاده از رنگ های دیگر مانند آبی، بنفش و سبز به وصله پینه کردن درخواست تجدید نظر بصری از سایت شما که خواهد شد، consequentially، افزایش سرعت تبدیل.

2. رنگ های رسمی مانند آبی، سیاه و سفید و سبز برای اما به جای زمین تن-
مانند موسسه صورتی با زنانگی، رنگ مانند آبی، سیاه و سفید و سبز با maleness متصل می شوند. اگر شما & #39; دوباره فروش چیزهایی برای بچه ها، برای انتخاب سایه مانند نارنجی و بنفش یا قهوه ای مراقبت.

3. پرورش اعتماد مشتری خود را با آبی رنگ-
آبی چنین رنگ است که توسط اکثر افراد مورد علاقه است. در حالی که در حال حرکت از طریق پس زمینه آبی رنگ شما & #39; ه کشف که دوباره و دوباره این رنگ به عنوان رنگ اعتماد و صمیمیت و آرامش در نظر گرفته شده است. توافق گسترده تر از منطقه است که بداند آبی رنگ می شود نشانه ای از اعتماد و آرامش درست است وجود دارد.

4-هشدارهای زرد–
می آید علامت برای هشدار از زرد استفاده. ابتدا از کف دو ترافیک سیگنال های مرطوب یا هشدار سیگنال های رنگ به راحتی، به دلیل طراوت و چالاکی خود مشاهده می شود. زرد باعث درجه بالایی از دلهره و غیره خریداری شده در مقدار کمی به منظور طراحی بیش از حد با صدای بلند به شما بازدید کنندگان ایجاد نمی گیرد.

5-نمایندگی محصولات خارج و زیست محیطی در سبز
intuitiveness سبز است عمیق و سپس آن & #39; ها اغلب مورد استفاده برای تبلیغ محصولات مرتبط به خارج از. با توجه به روانشناسی رنگ آن #39 &; s انزوا اثر آن صورت می گیرد که در آن یک چیز خاص در مورد استفاده از رنگ خاص متمرکز است. این فرایند بزرگ را برای عمل به کار می کند و نیز با این هدف سبز نیز یک گزینه فوق العاده است.

6. سیاه و سفید برای لوکس و ارزش-
روانشناسی رنگ درونی شخص ادعا می کند که تیره تر تن، اسراف بیشتر نگاه کلی از وب سایت است که اضافه کردن به سایت. سیاه ظرافت و اعتبار به وب سایت اضافه می کند. آن & #39 اغلب مشاهده، که یک صفحه ایجاد شده در شرایطی که به نظر می رسد جذاب تر به مشتریان.

به خلاف رنگ فراموش شده از آن & #39; سفید می تواند ها مخصوصا پشت تقریبا هر صفحه از طریق nowdays وب سایت های متعدد استفاده می شود استفاده از تعداد عظیم فضای خالی را به فراخی و آزادی.

نتيجه گيري
A مطالعه نشان می دهد این واقعیت است که اکثر ارزیابی محصول بسیار وابسته به رنگ به علت بازاریابی آن انتخاب شده است. شما باید ذهن خود را به درک رنگ بر سرعت تبدیل فوق العاده که کرک. در اینجا، قبل از اینکه نتیجه نشان می دهد که شما & #39; پاسخ به درخواست برنده برنده وضعیت در صورت رنگ ایده آل در سبک انتخاب شده اند به احتمال بسیار زیاد.

web

آن & #39; ها اغلب گفت که رنگ طراحی وب سایت می تواند به فرد بودن & #39; ها احساسات و نگرش veryly بر. لحظه ای ما نگه داشتن رنگ چشم ما به جزء ذهن است که سیگنال های بی شماری به همراه دیگری اعمال این قانون ذهن ما حمل آن. غدد آدرنال بازی نقش قابل توجهی توسط تیراندازی سیگنال و آزاد کردن هورمون ها که در نهایت منجر به خلق و خوی تاثیر گذاری و نفوذ از رفتار.

راه تبدیل اثر روانشناسی رنگ سرعت
سایه باور شوخ است. اگر در یک روش مناسب زمان مناسب عملکرد مناسب و بینندگان حق استفاده آن ممکن است نتیجه فوق العاده به منظور بالا بردن نرخ تبدیل سایت شما عملکرد. به عنوان مثال، اگر شما & #39; دوباره مشتاق به بازار s کودک & #39; برخی از چیزهای چیدن سفید و پس زمینه در طرح خود را تا به کاهش جذابیت سایت شما می توانید.

کودکان مایل به رنگ هستند. چرا که برای سایت فروش خود رنگ های چشم نواز و پر جنب و جوش مانند ضربه زدن از زرشکی و سبز و زرد باید طول داشته باشند. در سمت تلنگر اگر شما & #39; دوباره فروش هر یک برای دختران سپس آن محتوا & #39; ها بسیار مهم است به درک که رنگ آنها به خرید محصولات می شود. ممکن است & #39، به عنوان مثال، استفاده از رنگ های رسمی تر با یک اشاره از بازیگوشی داخل مانند سفید و سیاه و سفید با چرخش بنفش.

این نیز دقیق همان کار بیش از حد ممکن است اما از آنجا که آنها می خواهند به رنگ رسمی تر از آنهایی که زنده است. خط پایین ایالات شما مجبور به انتخاب رنگ برای طراحی وب سایت جمعیت شناسی است که شما نیاز به قرعه کشی در حالی که تحمل در ذهن که.

پیشنهادات خود را به بهبود نرخ تبدیل از طریق استفاده از رنگ
موفق چند پیشنهاد که می تواند کمک به شما را از توسعه سرعت تبدیل زیر برشمرده شده است.

1. جلوگیری از رنگ کسل کننده در برای دختران به جای استفاده از رنگ های پر جنب و جوش مانند آبی، بنفش و سبز-
فاصله شناسی بین تنظیمات رنگ در جمعیت شناسی سن های مختلف وجود دارد. در نظرسنجی آن واضح است که بخش عمده ای از دختران ترجیح آبی به عنوان رنگ های مورد علاقه خود را سبز و بنفش پس اثبات شده بود.

رنگ صورتی زنانگی چون اکثر افراد امروز رنگ صورتی برای جهانی دوست داشتنی رنگ دختران اما که بر این باورند که طرح اینترنت این رنگ را مشخص نمی کند می خواهد به همه آنها را جذاب نشان می دهد ممکن است. بنابراین، استفاده از رنگ های دیگر مانند آبی، بنفش و سبز به وصله پینه کردن درخواست تجدید نظر بصری از سایت شما که خواهد شد، consequentially، افزایش سرعت تبدیل.

2. رنگ های رسمی مانند آبی، سیاه و سفید و سبز برای اما به جای زمین تن-
مانند موسسه صورتی با زنانگی، رنگ مانند آبی، سیاه و سفید و سبز با maleness متصل می شوند. اگر شما & #39; دوباره فروش چیزهایی برای بچه ها، برای انتخاب سایه مانند نارنجی و بنفش یا قهوه ای مراقبت.

3. پرورش اعتماد مشتری خود را با آبی رنگ-
آبی چنین رنگ است که توسط اکثر افراد مورد علاقه است. در حالی که در حال حرکت از طریق پس زمینه آبی رنگ شما & #39; ه کشف که دوباره و دوباره این رنگ به عنوان رنگ اعتماد و صمیمیت و آرامش در نظر گرفته شده است. توافق گسترده تر از منطقه است که بداند آبی رنگ می شود نشانه ای از اعتماد و آرامش درست است وجود دارد.

4-هشدارهای زرد–
می آید علامت برای هشدار از زرد استفاده. ابتدا از کف دو ترافیک سیگنال های مرطوب یا هشدار سیگنال های رنگ به راحتی، به دلیل طراوت و چالاکی خود مشاهده می شود. زرد باعث درجه بالایی از دلهره و غیره خریداری شده در مقدار کمی به منظور طراحی بیش از حد با صدای بلند به شما بازدید کنندگان ایجاد نمی گیرد.

5-نمایندگی محصولات خارج و زیست محیطی در سبز
intuitiveness سبز است عمیق و سپس آن & #39; ها اغلب مورد استفاده برای تبلیغ محصولات مرتبط به خارج از. با توجه به روانشناسی رنگ آن #39 &; s انزوا اثر آن صورت می گیرد که در آن یک چیز خاص در مورد استفاده از رنگ خاص متمرکز است. این فرایند بزرگ را برای عمل به کار می کند و نیز با این هدف سبز نیز یک گزینه فوق العاده است.

6. سیاه و سفید برای لوکس و ارزش-
روانشناسی رنگ درونی شخص ادعا می کند که تیره تر تن، اسراف بیشتر نگاه کلی از وب سایت است که اضافه کردن به سایت. سیاه ظرافت و اعتبار به وب سایت اضافه می کند. آن & #39 اغلب مشاهده، که یک صفحه ایجاد شده در شرایطی که به نظر می رسد جذاب تر به مشتریان.

به خلاف رنگ فراموش شده از آن & #39; سفید می تواند ها مخصوصا پشت تقریبا هر صفحه از طریق nowdays وب سایت های متعدد استفاده می شود استفاده از تعداد عظیم فضای خالی را به فراخی و آزادی.

نتيجه گيري
A مطالعه نشان می دهد این واقعیت است که اکثر ارزیابی محصول بسیار وابسته به رنگ به علت بازاریابی آن انتخاب شده است. شما باید ذهن خود را به درک رنگ بر سرعت تبدیل فوق العاده که کرک. در اینجا، قبل از اینکه نتیجه نشان می دهد که شما & #39; پاسخ به درخواست برنده برنده وضعیت در صورت رنگ ایده آل در سبک انتخاب شده اند به احتمال بسیار زیاد.