هنگام خرید لپ تاپ چه باید به دنبال?

آنچه به دنبال خرید یک لپ تاپ را تا حد زیادی بر شما بستگی دارد. شما نیاز به دانستن و درک نیازهای شما توانایی های شما و بودجه شما. شما باید یک ایده از آنچه شما می خواهید از نظر عملکرد و همچنین قیمت. شما باید بدانید که آیا لپ تاپ بالا شده است که می آید با تمام زنگ ها و whistles آوردن بهترین نتیجه شما یا فقط شما در جواب عاجز. شما نیاز به دانستن تا آنجا که شما می توانید با دانش قدرت و آزادی وجود دارد.

بنابراین می بینید که خرید یک لپ تاپ هیچ کار ساده به آرامی گرفته شده است. شما باید تحقیقات کافی، صحبت کردن با افراد آگاه تر از شما خودتان و با فهرست مدل های که به زانو آمده. یا شما می توانید فقط در eBay خرید لپ تاپ و برای کسی که می آید در shiniest رنگ مانند, در #39 &; m کاملا مطمئن است، اکثر کاربران اپل. به همین دلیل است که ما را سرگرم کننده از آنها، هر چند، تا که در نظر داشت.

در هر صورت این & #39 روشن که لپ تاپ از “لوکس” به “ضرورت.” در این روز و سن رفته اند. و در نتیجه, خرید لپ تاپ باید جدی گرفته شود.

بنابراین اجازه دهید & #39; s شکستن خریداران بالقوه به پنج گروه: دانش آموز، پرنیان، کاربر خانگی، مسافرتی کسب و کار و عکاس. شما ممکن است به بیش از یکی از این گروه ها در جا خودم را به دو جا و یکی از دوستان که متناسب به سه- و اگر بنابراین، که کمی چیزهای پیچیده خواهد شد. اما کامپیوتر علم بالغ هستند و هنگام خرید لپ تاپ شما & #39; قادر به سفارشی کردن مشخصات از هر دنده شما & #39; دوباره دنبال متناسب با نیاز شما.

دانش آموز & #39; بیشترین نیاز دو قسم هستند: قابل حمل بودن و قابلیت اطمینان. اگر شما & #39; دوباره گرفتن لپ تاپ خود را با شما به کلاس، نمی اطراف ماشین بزرگ است که شارژ خود را در 90 دقیقه را می سوزاند پس زدن دهنه اسب خواهید. بنابراین آن را کوچک نگه دارید و به دنبال چیزی با عمر طولانی باتری. شما احتمالا & #39; نهایت تبدیل شدن به یک نت بوک.

نظر، از سوی دیگر دنبال عملکرد است. این بدان معنی است که حداقل 4 گیگابایت رم اما 8 حتی بهتر است. شما & #39; ایمیلی نیز خواهید یک کارت گرافیک با پایان بالا و حداقل 17 در روی صفحه نمایش.

در حالی که gamers کامپیوتر & #39; s تقریبا بطور جهانی استفاده از تفاوت که عکاسان حرفه ای تقریبا بطور جهانی استفاده از سیب عکاس & #39; نیاز ها شبیه به پارسه هستند. در هر دو نمونه بزرگتر تمایل به بهتر.

ios

آنچه به دنبال خرید یک لپ تاپ را تا حد زیادی بر شما بستگی دارد. شما نیاز به دانستن و درک نیازهای شما توانایی های شما و بودجه شما. شما باید یک ایده از آنچه شما می خواهید از نظر عملکرد و همچنین قیمت. شما باید بدانید که آیا لپ تاپ بالا شده است که می آید با تمام زنگ ها و whistles آوردن بهترین نتیجه شما یا فقط شما در جواب عاجز. شما نیاز به دانستن تا آنجا که شما می توانید با دانش قدرت و آزادی وجود دارد.

بنابراین می بینید که خرید یک لپ تاپ هیچ کار ساده به آرامی گرفته شده است. شما باید تحقیقات کافی، صحبت کردن با افراد آگاه تر از شما خودتان و با فهرست مدل های که به زانو آمده. یا شما می توانید فقط در eBay خرید لپ تاپ و برای کسی که می آید در shiniest رنگ مانند, در #39 &; m کاملا مطمئن است، اکثر کاربران اپل. به همین دلیل است که ما را سرگرم کننده از آنها، هر چند، تا که در نظر داشت.

در هر صورت این & #39 روشن که لپ تاپ از “لوکس” به “ضرورت.” در این روز و سن رفته اند. و در نتیجه, خرید لپ تاپ باید جدی گرفته شود.

بنابراین اجازه دهید & #39; s شکستن خریداران بالقوه به پنج گروه: دانش آموز، پرنیان، کاربر خانگی، مسافرتی کسب و کار و عکاس. شما ممکن است به بیش از یکی از این گروه ها در جا خودم را به دو جا و یکی از دوستان که متناسب به سه- و اگر بنابراین، که کمی چیزهای پیچیده خواهد شد. اما کامپیوتر علم بالغ هستند و هنگام خرید لپ تاپ شما & #39; قادر به سفارشی کردن مشخصات از هر دنده شما & #39; دوباره دنبال متناسب با نیاز شما.

دانش آموز & #39; بیشترین نیاز دو قسم هستند: قابل حمل بودن و قابلیت اطمینان. اگر شما & #39; دوباره گرفتن لپ تاپ خود را با شما به کلاس، نمی اطراف ماشین بزرگ است که شارژ خود را در 90 دقیقه را می سوزاند پس زدن دهنه اسب خواهید. بنابراین آن را کوچک نگه دارید و به دنبال چیزی با عمر طولانی باتری. شما احتمالا & #39; نهایت تبدیل شدن به یک نت بوک.

نظر، از سوی دیگر دنبال عملکرد است. این بدان معنی است که حداقل 4 گیگابایت رم اما 8 حتی بهتر است. شما & #39; ایمیلی نیز خواهید یک کارت گرافیک با پایان بالا و حداقل 17 در روی صفحه نمایش.

در حالی که gamers کامپیوتر & #39; s تقریبا بطور جهانی استفاده از تفاوت که عکاسان حرفه ای تقریبا بطور جهانی استفاده از سیب عکاس & #39; نیاز ها شبیه به پارسه هستند. در هر دو نمونه بزرگتر تمایل به بهتر.