how to“>
تمرکز تلاش های بسیاری برای بهبود یادگیری فردی و سازمانی در آموزش مردم برای دادن پیشنهادات و انتقادات. بعد از سال مشاور با سازمان های سراسر جهان در مورد چگونگی مدیریت چالش برانگیزترین مکالمات خود را، Heen و همکاران او متوجه آنها مشکل راه اشتباه فکر شده اند ممکن است. او توضیح می دهد که اگر می خواهید بهبود یادگیری در سازمان شما چرا، پول هوشمند بدانند چگونه به دریافت بازخورد است — حتی کردن پایه و یا ضعیف ارائه بازخورد — و استفاده از آن را به سوخت رشد.
با مقدار زیادی از مثال ها و جذابیت های طبیعی, Heen ارائه می شود که راه شما در مورد نظرات فکر تغییر خواهد کرد. بسیاری از ما رابطه عشق و نفرت با انتقادات و پیشنهادات، اما Heen فکر می کند ما می توانند یاد بگیرند به آن ابزار با ارزش آن است. اگر ما آن را درست اداره کند، ما آن را به منظور ارتقاء عملکرد ما و تقویت روابط ما مهم استفاده کنید.
بنیانگذار ثلاثی گروه مشاوره و مدرس در دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد، Heen صرف 20 سال گذشته با هاروارد پروژه مذاکره, مذاکره تئوری و عمل در حال توسعه. او کار او را طول می کشد در سراسر جهان و کمک به افراد و سازمان ها از طریق مکالمات خود را سخت ترین کار.
نویسنده پرفروش نیویورک تایمز از دو کتاب، او متخصص در مذاکرات بویژه دشوار که در آن احساسات بالا اجرا و روابط تیره و تار شده است. یک متخصص اغلب توسط رسانه ها به دنبال, شیلا در مذاکرات روز توسط سه فرزند او آموزش دیده است. یادگیری بیشتر در مورد شیلا Heen در این بحث در TEDx رویداد با استفاده از قالب کنفرانس تد اما مستقل سازمان یافته توسط جامعه محلی داده شد. اطلاعات بیشتر در.
لینک دانلود