نحوه استفاده از فیس بوک به استراتژی های بازاریابی شبکه ای خود را

اعداد مورد فیس بوک چیز شروع به کمک. Tes جنس فیس بوک حدود 800 میلیارد دلار به علاوه صفحه نمایش ها در هر ماه. بیش از 200 میلیون نفر در سراسر جهان بر روی فیس بوک فقط از طریق دستگاه های تلفن همراه خود را هر روز دریافت کنید.

اگر شما تا به حال یک وب سایت که شما هزینه پول برای ایجاد و حفظ، باور، هر کسی دوست دارم که خیلی ترافیک به سایت خود است! من می دانم من بود!

متاسفانه، اکثر بازاریابان شبکه، به ویژه کسانی که تازه به صنعت، هیچ نظری ندارم و نمی مناسب آموزش در مورد چگونگی بهترین اهرم عامل رایگان فیس بوک! وقتی می گویم که استفاده بیش از حد از چرخش زمین ثابت فروش باور بیشتر مردم از آن تا به حال مردم روشن.

بله، بسیاری از راه های مختلف به جستجو برای چشم انداز و یا مشتریان در فیس بوک وجود دارد، و آن; s & #39 و میلیون ها یا شمش بازدید می شود هر روز. باید به جای شگفتی نیست که آن در واقع رویایی شبکه فروشنده & #39; s است. هنگامی که به درستی انجام می شود. اجازه بدهید چون من می دانم که کار این پیشنهادات زیر ارائه.

1. مردم شما چرا شما فروش زمین خرید. رزین های فروش حد بسیار بالایی در فیس بوک به نظر می رسد به اجرای شایع. اگر شما 1000 دوستان در فیس بوک، و پست 25 بار در روز مورد چگونه بزرگ شرکت محصول یا خدمات شما است، حدس زدن آنچه، همه 1000 می دانید آنچه شما انجام می دهند و کسانی که مایل به شرکت در حال حاضر. برای بقیه از آنها #39 & “سفید سر و صدا” و باید صادقانه، احتمالا & #39 مزاحم به آنها.

2-آن را به نام & #39 رسانه های اجتماعی برای دلیل. اجتماعی است. فروش نیست.

3. دنبال و افزودن افراد در بازار هدف خود را در فیس بوک. نه تنها ارسال درخواست دوستی و انتظار آنها را به خواندن خود را 25 پست های روز و فقط پرش در هیئت مدیره. دیدن شماره 2 نقطه. سوال اجتماعی و اضافه کردن پیام با درخواست شما مانند “خوشحالم شما لذت رابرت Kiyosaki که من باید انجام دهید. در نگاه به جلو به شما دانستن.” شروع رابطه فروش زمین.

4. چت با آنها را از زمان به زمان و کشف که چرا خود را و همچنین ارائه آنها را با شماست که چرا آنها به نوع همان چیز شما هستند (بازاریابی شبکه ای، رشد شخصی، شبکه سازی، هر آنچه که ممکن است مورد) هستند.

5. هنگامی که زمان ممکن است درست باشد و از آنجا که آنها شروع به درخواست بیشتر در عمق پرسش در مورد چرا شما می دانید و به همین دلیل است که شرکت و یا فرصت است که انتخاب کرده اید را در بازاریابی شبکه ای را انتخاب می کردم بزارم. به آنها بگویید شما را برای اتصال شخصا اگر در همه ممکن است ترجیح می دهند و شما در پیدا کردن فیس بوک به کمی بی فاعل. برخی از فرصت های مانند از دست دادن وزن و یا محصولات تصویر بدن هستند بسیار مسایل شخصی برای همه. پیام ها پیام کوتاه، ایمیل و فیس بوک و چت قابل اعتماد غیرشخصی است. به یاد داشته باشید که شما به جلو حرکت با چشم انداز خود را.

6. بحث در مورد چرا شما و #39 وجود دارد &; ها فروش در و درک در بخش خود، فقط در آن از شما دعوت آنها را برای دیدن مجموعه کامل خود را از ابزار یا در فرد در ارائه یا حداقل آنلاین بازاریابی. نگه داشتن آنها را از طریق تلفن در اگر آن & #39; ها انجام می شود تا آنها احساس اتصال شخصی در حالی که تحقیق در مورد فرصت های آنلاین از طریق اینترنت. ، نه “چه شما فکر می کنید؟” بپرسید بپرسید “چه شما دوست است؟” سپس اجرا با آنچه آنها را به عنوان عالی در مکالمات خود گیر!

7. در پایان گفتگو، و به یاد داشته باشید که انجام داده اند بسیاری از پای کار تا این نقطه ایجاد رابطه شما فقط زمان را امتحان کنید و آنها را در خود فرصت نزدیک ممکن است و در صورتی که هیچ علاقه ای ، به فرد بعدی حرکت می کند. کوچک پیش بینی احتیاطی، به یاد داشته باشید که آنها هنوز هم واگنها ممکن است چرخش، و نه فقط آنها را به عنوان وزن مرده یکسره رها. اما در حال حرکت و در حال اجرا چشم انداز آینده از طریق رسانه های اجتماعی کل قیف به سادگی توضیح داده شده شما به چشم انداز دیگری حرکت می کند. فقط کسانی که هنوز جایی در قیف ممکن است فراموش نکنید. گفتند هیچ نیست، اما می تواند آنها را عقب نشسته و شما کار قبل از آنها تعهد کامل برای تبدیل شدن به شریک تجاری خود را در حال مشاهده.

8. آخرین اما نه کم، شما خواهد شد بسیاری از مردم که شما بگویید هیچ. اما به یاد داشته باشید، نه هر یک قدم نزدیک تر به بله است به علاوه همانطور که حرکت شما در حرفه بازاریابی شبکه ای خود شما مهارت های خود را پالایش شده اند خواهد شد. در نهایت، این روابط حتی اگر آنها می باید به شما گفت که در حال علاقه مند نیستند شما برای درخواست ها، ساخته شده را را. چون شما هیچ وقت نمی دانید زمانی که فرصت دیگری جلو می آیند ممکن است و شما می توانید همکاری با کسی که با آنچه شما ارتباط با در گذشته ساخته شده است در تماس باشید. در بازاریابی شبکه #39 & گاهی واقعا همه چیز در مورد لیست است!

در حال حاضر انجام کارهای خوب برو!

facebook

اعداد مورد فیس بوک چیز شروع به کمک. Tes جنس فیس بوک حدود 800 میلیارد دلار به علاوه صفحه نمایش ها در هر ماه. بیش از 200 میلیون نفر در سراسر جهان بر روی فیس بوک فقط از طریق دستگاه های تلفن همراه خود را هر روز دریافت کنید.

اگر شما تا به حال یک وب سایت که شما هزینه پول برای ایجاد و حفظ، باور، هر کسی دوست دارم که خیلی ترافیک به سایت خود است! من می دانم من بود!

متاسفانه، اکثر بازاریابان شبکه، به ویژه کسانی که تازه به صنعت، هیچ نظری ندارم و نمی مناسب آموزش در مورد چگونگی بهترین اهرم عامل رایگان فیس بوک! وقتی می گویم که استفاده بیش از حد از چرخش زمین ثابت فروش باور بیشتر مردم از آن تا به حال مردم روشن.

بله، بسیاری از راه های مختلف به جستجو برای چشم انداز و یا مشتریان در فیس بوک وجود دارد، و آن; s & #39 و میلیون ها یا شمش بازدید می شود هر روز. باید به جای شگفتی نیست که آن در واقع رویایی شبکه فروشنده & #39; s است. هنگامی که به درستی انجام می شود. اجازه بدهید چون من می دانم که کار این پیشنهادات زیر ارائه.

1. مردم شما چرا شما فروش زمین خرید. رزین های فروش حد بسیار بالایی در فیس بوک به نظر می رسد به اجرای شایع. اگر شما 1000 دوستان در فیس بوک، و پست 25 بار در روز مورد چگونه بزرگ شرکت محصول یا خدمات شما است، حدس زدن آنچه، همه 1000 می دانید آنچه شما انجام می دهند و کسانی که مایل به شرکت در حال حاضر. برای بقیه از آنها #39 & “سفید سر و صدا” و باید صادقانه، احتمالا & #39 مزاحم به آنها.

2-آن را به نام & #39 رسانه های اجتماعی برای دلیل. اجتماعی است. فروش نیست.

3. دنبال و افزودن افراد در بازار هدف خود را در فیس بوک. نه تنها ارسال درخواست دوستی و انتظار آنها را به خواندن خود را 25 پست های روز و فقط پرش در هیئت مدیره. دیدن شماره 2 نقطه. سوال اجتماعی و اضافه کردن پیام با درخواست شما مانند “خوشحالم شما لذت رابرت Kiyosaki که من باید انجام دهید. در نگاه به جلو به شما دانستن.” شروع رابطه فروش زمین.

4. چت با آنها را از زمان به زمان و کشف که چرا خود را و همچنین ارائه آنها را با شماست که چرا آنها به نوع همان چیز شما هستند (بازاریابی شبکه ای، رشد شخصی، شبکه سازی، هر آنچه که ممکن است مورد) هستند.

5. هنگامی که زمان ممکن است درست باشد و از آنجا که آنها شروع به درخواست بیشتر در عمق پرسش در مورد چرا شما می دانید و به همین دلیل است که شرکت و یا فرصت است که انتخاب کرده اید را در بازاریابی شبکه ای را انتخاب می کردم بزارم. به آنها بگویید شما را برای اتصال شخصا اگر در همه ممکن است ترجیح می دهند و شما در پیدا کردن فیس بوک به کمی بی فاعل. برخی از فرصت های مانند از دست دادن وزن و یا محصولات تصویر بدن هستند بسیار مسایل شخصی برای همه. پیام ها پیام کوتاه، ایمیل و فیس بوک و چت قابل اعتماد غیرشخصی است. به یاد داشته باشید که شما به جلو حرکت با چشم انداز خود را.

6. بحث در مورد چرا شما و #39 وجود دارد &; ها فروش در و درک در بخش خود، فقط در آن از شما دعوت آنها را برای دیدن مجموعه کامل خود را از ابزار یا در فرد در ارائه یا حداقل آنلاین بازاریابی. نگه داشتن آنها را از طریق تلفن در اگر آن & #39; ها انجام می شود تا آنها احساس اتصال شخصی در حالی که تحقیق در مورد فرصت های آنلاین از طریق اینترنت. ، نه “چه شما فکر می کنید؟” بپرسید بپرسید “چه شما دوست است؟” سپس اجرا با آنچه آنها را به عنوان عالی در مکالمات خود گیر!

7. در پایان گفتگو، و به یاد داشته باشید که انجام داده اند بسیاری از پای کار تا این نقطه ایجاد رابطه شما فقط زمان را امتحان کنید و آنها را در خود فرصت نزدیک ممکن است و در صورتی که هیچ علاقه ای ، به فرد بعدی حرکت می کند. کوچک پیش بینی احتیاطی، به یاد داشته باشید که آنها هنوز هم واگنها ممکن است چرخش، و نه فقط آنها را به عنوان وزن مرده یکسره رها. اما در حال حرکت و در حال اجرا چشم انداز آینده از طریق رسانه های اجتماعی کل قیف به سادگی توضیح داده شده شما به چشم انداز دیگری حرکت می کند. فقط کسانی که هنوز جایی در قیف ممکن است فراموش نکنید. گفتند هیچ نیست، اما می تواند آنها را عقب نشسته و شما کار قبل از آنها تعهد کامل برای تبدیل شدن به شریک تجاری خود را در حال مشاهده.

8. آخرین اما نه کم، شما خواهد شد بسیاری از مردم که شما بگویید هیچ. اما به یاد داشته باشید، نه هر یک قدم نزدیک تر به بله است به علاوه همانطور که حرکت شما در حرفه بازاریابی شبکه ای خود شما مهارت های خود را پالایش شده اند خواهد شد. در نهایت، این روابط حتی اگر آنها می باید به شما گفت که در حال علاقه مند نیستند شما برای درخواست ها، ساخته شده را را. چون شما هیچ وقت نمی دانید زمانی که فرصت دیگری جلو می آیند ممکن است و شما می توانید همکاری با کسی که با آنچه شما ارتباط با در گذشته ساخته شده است در تماس باشید. در بازاریابی شبکه #39 & گاهی واقعا همه چیز در مورد لیست است!

در حال حاضر انجام کارهای خوب برو!