نتيجه گيری آفت برای شرکت چیست؟

انواع تحلیل های کسب و کار یک هدف خاص است. در واقع، هیچ نقطه انجام تجزیه و تحلیل اگر هیچ تصمیم گیری ساخته شده و هیچ تغییری در معرفی شده است وجود دارد. تجزیه و تحلیل انجام باید به خاطر پیشرفت اما نه به خاطر تجزیه و تحلیل خود را. برای تجزیه و تحلیل هر دو محیط داخلی و خارجی شرکت بسیار مهم است. عملکرد کسب و کار حد زیادی بستگی به محیط داخلی یعنی چیزی که در داخل شرکت می باشد و سپس در صورت لزوم می تواند تغییر. با این حال، نیز وجود دارد محیط خارجی که بستگی دارد بر روی چیزی که داخل شرکت اتفاق می افتد. هم بزنید هیچ محیط می توان بی رحم و یا مورد علاقه. همه چیز بستگی به موقعیت شرکت و شرایط در این محیط. ارزیابی دو نقاط قوت و ضعف شرکت در برخی از جنبه های محیط خارجی، تجزیه و تحلیل آفات انجام می شود. آن باید گفت که تحلیل آفت بسیار مورد استفاده در صنایع مختلف است اگر چه طاعون تکنیک ها و روش ها از کسب و کار به کسب و کار می تواند متفاوت باشد. هدف نهایی به دست آوردن اطلاعات و برنامه ریزی راهبردی و تصمیم گیری، در غیر این صورت وجود استفاده از آن در هیچ نقطه آفت است. خواندن این مقاله را برای یادگیری بیشتر در مورد اجزای آفت و طاعون نتیجه گیری.

همانطور که آنها باور دارند که تجزیه و تحلیل سیاسی اطلاعات ارزشمند ارائه می تواند برخی از صاحبان کسب و کار بهره وری از آفت تجزیه و تحلیل شک. خوب، این افسانه های رایج است. تصمیم گیری های سیاسی به وضعیت اقتصادی و پیشرفت های اقتصادی در کشور را تحت تاثیر قرار گفته است. علاوه بر این، شرکت ها در بازارهای بین المللی را باید به حساب سیاسی جهان. چه نتیجه گیری می توان مبتنی بر تجزیه و تحلیل سیاسی است؟ به عنوان مثال، تنش و درگیری بین برخی کشورها وحشت در بازار های خاص می شود. اگر شرکت شما در این بازار است بهتر است از قبل آماده برای تغییرات منفی است. بی ثباتی سیاسی می تواند مشکلات است که بسیار آسان برای حل شود. پس بهتر است به پیش بینی و تحولات ممکن است به مدل در پیشبرد و آماده به چالش های مواجه است.

تجزیه و تحلیل اقتصادی واقعا بی بها است. تقریبا غیر ممکن برای موفقیت در بازار اگر اقتصاد ملی به غرق شدن است. مشکلات اقتصادی پیش بینی در پیش داشتن، شرکت زمان آماده به صورت دشوار است. اکثر شرکتهای تجزیه و تحلیل شاخص های اقتصادی است که ارزیابی سلامت اقتصاد ملی و بین المللی مانند: نرخ تورم، نرخ بیکاری ناخالص داخلی محصول دیگران. اطلاعات به دست آمده از طریق تجزیه و تحلیل اقتصادی باید به طور مستقیم در برنامه ریزی استراتژیک به عنوان پایه و اساس هرگونه توسعه کسب و کار استفاده می شود.

به عنوان دو جنبه اجتماعی کسب و کار بخشی از جامعه است. بنابراین، آن باید تمام تحولات اجتماعی و روند را دنبال کنید. اگر کسب و کار از نظر توسعه اجتماعی نشدم آن ناچار توسط رقبا که نزدیک به مردم محو شود خواهد شد. ظهور اخیر رسانه های اجتماعی و اینترنت ممکن است به طور مستقیم مردم بپرسید آنها چه می خواهند. این یک مزیت بزرگ برای هر کسب و کار گرا اجتماعی شدن است.

عوامل تکنولوژیکی نیاز به هیچ توضیحی در همه. حتی یک کودک را در قفسه های که نیاز به توسعه کسب و کار مناسب استفاده از آخرین فن آوری های. که & #39; ها چرا موفق ترین شرکت های سرمایه گذاری تقریبا نیمی از درآمد به تحقیق و توسعه.

analysis

انواع تحلیل های کسب و کار یک هدف خاص است. در واقع، هیچ نقطه انجام تجزیه و تحلیل اگر هیچ تصمیم گیری ساخته شده و هیچ تغییری در معرفی شده است وجود دارد. تجزیه و تحلیل انجام باید به خاطر پیشرفت اما نه به خاطر تجزیه و تحلیل خود را. برای تجزیه و تحلیل هر دو محیط داخلی و خارجی شرکت بسیار مهم است. عملکرد کسب و کار حد زیادی بستگی به محیط داخلی یعنی چیزی که در داخل شرکت می باشد و سپس در صورت لزوم می تواند تغییر. با این حال، نیز وجود دارد محیط خارجی که بستگی دارد بر روی چیزی که داخل شرکت اتفاق می افتد. هم بزنید هیچ محیط می توان بی رحم و یا مورد علاقه. همه چیز بستگی به موقعیت شرکت و شرایط در این محیط. ارزیابی دو نقاط قوت و ضعف شرکت در برخی از جنبه های محیط خارجی، تجزیه و تحلیل آفات انجام می شود. آن باید گفت که تحلیل آفت بسیار مورد استفاده در صنایع مختلف است اگر چه طاعون تکنیک ها و روش ها از کسب و کار به کسب و کار می تواند متفاوت باشد. هدف نهایی به دست آوردن اطلاعات و برنامه ریزی راهبردی و تصمیم گیری، در غیر این صورت وجود استفاده از آن در هیچ نقطه آفت است. خواندن این مقاله را برای یادگیری بیشتر در مورد اجزای آفت و طاعون نتیجه گیری.

همانطور که آنها باور دارند که تجزیه و تحلیل سیاسی اطلاعات ارزشمند ارائه می تواند برخی از صاحبان کسب و کار بهره وری از آفت تجزیه و تحلیل شک. خوب، این افسانه های رایج است. تصمیم گیری های سیاسی به وضعیت اقتصادی و پیشرفت های اقتصادی در کشور را تحت تاثیر قرار گفته است. علاوه بر این، شرکت ها در بازارهای بین المللی را باید به حساب سیاسی جهان. چه نتیجه گیری می توان مبتنی بر تجزیه و تحلیل سیاسی است؟ به عنوان مثال، تنش و درگیری بین برخی کشورها وحشت در بازار های خاص می شود. اگر شرکت شما در این بازار است بهتر است از قبل آماده برای تغییرات منفی است. بی ثباتی سیاسی می تواند مشکلات است که بسیار آسان برای حل شود. پس بهتر است به پیش بینی و تحولات ممکن است به مدل در پیشبرد و آماده به چالش های مواجه است.

تجزیه و تحلیل اقتصادی واقعا بی بها است. تقریبا غیر ممکن برای موفقیت در بازار اگر اقتصاد ملی به غرق شدن است. مشکلات اقتصادی پیش بینی در پیش داشتن، شرکت زمان آماده به صورت دشوار است. اکثر شرکتهای تجزیه و تحلیل شاخص های اقتصادی است که ارزیابی سلامت اقتصاد ملی و بین المللی مانند: نرخ تورم، نرخ بیکاری ناخالص داخلی محصول دیگران. اطلاعات به دست آمده از طریق تجزیه و تحلیل اقتصادی باید به طور مستقیم در برنامه ریزی استراتژیک به عنوان پایه و اساس هرگونه توسعه کسب و کار استفاده می شود.

به عنوان دو جنبه اجتماعی کسب و کار بخشی از جامعه است. بنابراین، آن باید تمام تحولات اجتماعی و روند را دنبال کنید. اگر کسب و کار از نظر توسعه اجتماعی نشدم آن ناچار توسط رقبا که نزدیک به مردم محو شود خواهد شد. ظهور اخیر رسانه های اجتماعی و اینترنت ممکن است به طور مستقیم مردم بپرسید آنها چه می خواهند. این یک مزیت بزرگ برای هر کسب و کار گرا اجتماعی شدن است.

عوامل تکنولوژیکی نیاز به هیچ توضیحی در همه. حتی یک کودک را در قفسه های که نیاز به توسعه کسب و کار مناسب استفاده از آخرین فن آوری های. که & #39; ها چرا موفق ترین شرکت های سرمایه گذاری تقریبا نیمی از درآمد به تحقیق و توسعه.